Vistaprint - fragtpris

Er der nogen, der har erfaringer med Vistaprint?

Jeg har fundet flere interessante ting hos dem, men leveringsprisen er det springende punkt. Det er meget svært at finde på hjemmesiden - man får den fx ikke frem under bestillingen før man skal taste betalingsoplysninger osv. Men jeg fandt en prisberegner, og ifølge den koster det op til185 kroner at få sendt en enkelt lille ting! :yikes: Minimumpris var omkring 41 kroner, men så ville leveringen også tage 21 dage… Den høje pris var for ekspreslevering - det vil sige 2 dage. Det samme kan Postdanmark klare for 8 kroner. :rock:

Hvis du har prøvet at bestille hos Vistaprint, kan du så fortælle, om du betalte lige så meget for leveringen?

Jeg tror mere ekspres levering handler om at din ordre bliver rykket op i køen ifht at blive trykt :slight_smile: Det er det du betaler for…

Men ja, det er noget i den stil… (41,79 kr for 1000 visitkort med 21 dages leveringstid har jeg lige givet) :slight_smile:

Sidst jeg bestilte noget ved Vista (tror det var min “One More Cat-t-shirt”) kom den efter lidt mere end en uge, selvom jeg havde bestilt den med den billigste/langsomste levering. Det er “op til 21 dage”, det kan sagtens gå hurtigere :slight_smile:

Men selv 41 kroner er da en hamper leveringspris for noget, der kunne sendes langt billigere med postvæsnet.

Jeg kan nu ikke få postDK til at levere 1000 visitkort til mig for 8 kr. :wink: De vejer trods alt en smule mere en 50 gram :høhø:

Hvad du skal have leveret ved jeg jo så ikke lige…

Tjaeh. de skal jo også ha’ penge for kuverterne og selve det at der er en der skal pakke det og sådan. Plus at det så vidt jeg ved bli’r lavet i (og sendt fra) Holland

Ja, de er pænt dyre i leveringen, til gengæld er de billige med så meget andet :slight_smile:

Ja, man kan få nogle flotte små som store banner for 20 kr lige nu … det er da MEGET billigt !

Jeg har før oplevet at tingene ankom få dage efter jeg havde bestilt det, til trods for at leveringstiden var 21 dage. Men det kommer nok an på hvor travlt de har :slight_smile:

ja tingene bliver jo ikke sendt “indenrigs”, men kommer altsammen fra Holland - det gør jo en forskel på fragtprisen ift. hvis det skulle sendes fra Kbh! :slight_smile:
jeg har altid valgt “op til 21 dage”, men aldrig ventet over 14 fra jeg bestilte til de var på min adresse :slight_smile:
jeg har brugt vistaprint en del de sidste 3 år og det har altid gået fint hver gang her :slight_smile:

Jeg bestilte noget for 2½ uge siden, som jeg fik en mail om igår var afsendt :slight_smile: Det er absolut også det længste jeg har prøvet at vente