Vistaprint - så faldt jeg i igen

De er altså onde, de mennesker bag VistaPrint. Og jeg hader egentlig mig selv for at falde for deres rekvalmegejl…

Men altså… der er nogle af deres færdige designs der er helt udholdelige, og når man nu kan få det gratis… (nåh ja + 30 kr for en sort t-shirt, 44,40 kr i forsendelse og 18 kr i moms… NÆSTEN gratis så da…)

så fik jeg klippe-klistret mig frem til den her:

Nu glæder jeg mig bare til den kommer så jeg kan starte bearbejdningen af Manden :wink:

Mangler de ikke et billede?

øh?

Kan man ikke se billedet? Jeg kan sagtens se det men det er måske fordi jeg er logget ind?

Nåmen her er den behørigt gemt på mit eget webhotel så :ups:

Nu kan jeg se den. Den er sørme flot :slight_smile:

Dét er der nemli - og du siger bare til hvis du mangler :wink:

/Mette :tihi:

Fløjte fløjte fløjt jeg kan ikke se noget, trala-la-la la… :wink:

[QUOTE=Mette Mejdahl;775773]Dét er der nemli - og du siger bare til hvis du mangler :wink:

/Mette :tihi:[/QUOTE]

Hihi… Jamen nu er jeg og Alex jo startet på projekt “overbevis Manden om at vi må ha’ en PEB”… såeh… når du laver nogen af dem :wink:

ÅÅrrrrh…hvad er en PEB ?? :klap::klap:

Peterbald :slight_smile: De der skaldede orientalere :wink:

:wehuu::wehuu: Årrrh ja…

De er også dæjliiiige :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Sannela;775900]:wehuu::wehuu: Årrrh ja…

De er også dæjliiiige :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Ja de er nemlig så! Jeg har i mange år ønsket mig en sphynx, men dels hænger de ikke ligefrem på træerne jo, og dels har Manden en aversion mod hårløse katte… MEN så var det jo at jeg opdagede PEB… og den ligner jo en rigtig kat i faconen, så jeg arbejder på at få ham til at se bort fra den lille detalje med pelsen :wink:
(desuden er de fantastiske i velour osse)

Jeg har ellers haft fornøjelsen af at få lov til at holde en lille Sphynx-killing.
Jeg var bare solgt!!!
De er altså helt specielle…

Jeg hepper på dig og Alex :høhø:

Den er ret skæg, t-shirten :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;775904]Ja de er nemlig så! Jeg har i mange år ønsket mig en sphynx, men dels hænger de ikke ligefrem på træerne jo, og dels har Manden en aversion mod hårløse katte… MEN så var det jo at jeg opdagede PEB… og den ligner jo en rigtig kat i faconen, så jeg arbejder på at få ham til at se bort fra den lille detalje med pelsen :wink:
(desuden er de fantastiske i velour osse)[/QUOTE]

Jaaay :slight_smile:
Jamen når der kommer små Købekone-Kronkere så passer det jo nok med at Gemalen er blevet overtalt ik’ :wink:

/Mette :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;776007]Jaaay :slight_smile:
Jamen når der kommer små Købekone-Kronkere så passer det jo nok med at Gemalen er blevet overtalt ik’ :wink:

/Mette :)[/QUOTE]

Jo, det er jo lige netop det jeg satser på :wink:

Han er godt nok trekantet lige nu, meeen når han ser dem… mon så ikke han tør op? Særlig hvis der er en af dem der IKKE er hvidplettet :wink:

Hahaha - jamen mon ikke der kommer en chokolade :wink:
Og der kommer ganske sikkert også noget med lidt pels - så så er det vel en Win Win situation :wink:

/Mette

Jaeh… Nu vil jeg jo ha’ en skaldet kat, ikke? Ellers ku jeg jo lissågodt købe en almindelig orientaler :wink:

Men Manden kan nok bedre overtales til f. eks. en velour end en helt skaldet … De er ellers så fantastiske…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;776020]Jaeh… Nu vil jeg jo ha’ en skaldet kat, ikke? Ellers ku jeg jo lissågodt købe en almindelig orientaler :wink:

Men Manden kan nok bedre overtales til f. eks. en velour end en helt skaldet … De er ellers så fantastiske…[/QUOTE]

Har du aet Rynke?

Jeg er helt klart mest til dem med en lille smugle pels - ligesom Købekonerne :ok:

Men dé er så også bare HELT fantastiske!! :slight_smile:

/Mette

Ja jeg har aet Rynke :slight_smile: Hun føles som den skaldede rotte vi har :wink: Spøjs :wink:

Den mindst behårede af Købekonerne er fin med mig, den er stadig tæk på at være skaldet, men ikke så den klistrer :tihi: - er det ikke det der hedder velour?

Hm jeg skal til at lære mere om PEB og deres pels kan jeg se…

Nemli! :wink:

Og Rynke lugter altså også mere (sorry Kira & Rynke - du ved jeg elsker hende! :wink: ), og så tror jeg at “pels plejen” er noget nemmere på én med pels (som velour/brush), end med én uden. Rynke bliver betydeligt mere “snasket” end feks. min Flap (som er tæt ved at være velour nu).

Men jo, en helt skaldet har jo også sin charme :wink:

/Mette - der heller ALDRIG troede jeg skulle få overtalt min gemal til en hårløs… kvindelist :tihi: