De er altså onde, de mennesker bag VistaPrint. Og jeg hader egentlig mig selv for at falde for deres rekvalmegejl…
Men altså… der er nogle af deres færdige designs der er helt udholdelige, og når man nu kan få det gratis… (nåh ja + 30 kr for en sort t-shirt, 44,40 kr i forsendelse og 18 kr i moms… NÆSTEN gratis så da…)
så fik jeg klippe-klistret mig frem til den her:
Nu glæder jeg mig bare til den kommer så jeg kan starte bearbejdningen af Manden
Ja de er nemlig så! Jeg har i mange år ønsket mig en sphynx, men dels hænger de ikke ligefrem på træerne jo, og dels har Manden en aversion mod hårløse katte… MEN så var det jo at jeg opdagede PEB… og den ligner jo en rigtig kat i faconen, så jeg arbejder på at få ham til at se bort fra den lille detalje med pelsen
(desuden er de fantastiske i velour osse)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;775904]Ja de er nemlig så! Jeg har i mange år ønsket mig en sphynx, men dels hænger de ikke ligefrem på træerne jo, og dels har Manden en aversion mod hårløse katte… MEN så var det jo at jeg opdagede PEB… og den ligner jo en rigtig kat i faconen, så jeg arbejder på at få ham til at se bort fra den lille detalje med pelsen
(desuden er de fantastiske i velour osse)[/QUOTE]
Jaaay
Jamen når der kommer små Købekone-Kronkere så passer det jo nok med at Gemalen er blevet overtalt ik’
Og Rynke lugter altså også mere (sorry Kira & Rynke - du ved jeg elsker hende! ), og så tror jeg at “pels plejen” er noget nemmere på én med pels (som velour/brush), end med én uden. Rynke bliver betydeligt mere “snasket” end feks. min Flap (som er tæt ved at være velour nu).
Men jo, en helt skaldet har jo også sin charme
/Mette - der heller ALDRIG troede jeg skulle få overtalt min gemal til en hårløs… kvindelist