Vitakraft Compact Ultra

Er der nogen af jer, der har prøvet det grus? De har det i Maxizoo, kan jeg se.

Vi løber snart tør for Ever Clean nemlig, men jeg er for nærig til at købe det, når det ikke er på tilbud :ups:

Ja det er afprøvet, netop også i forbindelse med at vi ikke havde mere, og det kan siges kort, LAD VÆRE. Det lugter hurtigt og klumberne er mere porøse i det, så man skal ikke ryste for meget med grusskovlen.

OK, tak, så bliver det ikke det… Hmm… Petworld få så Ever Clean på tilbud igen!

Det er simpelthen ikke pengene værd. Kan se du har opdrætter navn, hvor opretter du dig ikke ved eldorado som opdrætter, der kan du købe everclean til 87 kr pr. 10 kg og fri fragt over 1000 kr.

MVH
Gitte

[quote=GitteS;499172]Det er simpelthen ikke pengene værd. Kan se du har opdrætter navn, hvor opretter du dig ikke ved eldorado som opdrætter, der kan du købe everclean til 87 kr pr. 10 kg og fri fragt over 1000 kr.

MVH
Gitte[/quote]

Ja, så kan jeg lige så godt købe det i Petworld, der kan man normalt få det til 81 kr. pr. 10 kg. hvis man er medlem.

Ok, har ikke lige en petworld i nærheden :slight_smile:

MVH
Gitte

Det var fint da vi kun havde 1 kat. Men med 2 er det som om, at klumperne slet ikke kan klare mosten!

jeg vil godt have lov til at være uenige med jer alle sammen :S

jeg har brugt det grus i snart 14 år og har hele tiden været godt tilfreds med det. skal lige siges at jeg også altid kun har haft 2 katte, ved så ikke lige hvordan det virker til mange katte.
men det tager al lugt, der er ingen problemer med at rense klumper op bare man ikke har en skovl med for store huller

Også glad for det her. Det fungerer fint med 3-4 katte,jeg bruger en superskovl,så der skal ikke rystes

Tine