Voksen Maine Coon, han

En killing, som jeg solgte for nogle år siden, har mistet sin buddy og er nu blevet enekat. Det trives han ikke ret godt med, men ejeren har p.t. ikke mulighed for at skaffe en kat mere og vil derfor hellere prøve at omplacere. Så derfor:

Bearcloud Strangelove er en snehvid (hørende) og guløjet hankastrat fra juli 2011, efter Broadsway Coq Rouge of Bearcloud og Omkara La Flaca of Bearcloud. Han er indekat og har været inde hele livet, men kan sikkert også trives med en kattesikret have. Han skal under ingen omstændigheder være friløber, og han skal ikke være enekat, dvs. køber skal enten have kat i forvejen eller planer om at anskaffe sig en killing.

Stranger er meget sød og omgængelig, meget madglad og meget legesyg. Han er ikke vant til børn eller hund, men kunne formentlig godt lære det, hvis blot de pågældende børn eller hunde var vant til kat. Han er moderat pelsplejekrævende, dvs. han bør redes igennem ca. en gang om ugen.

Prisen er ikke afgørende, men et rimeligt forslag kunne være, at han koster prisen for et dyrlægeeftersyn med tandeftersyn og revaccination, altså omtrent 1500 kroner.

Hvis du vil vide mere om Stranger, så kontakt mig på [email protected], så formidler jeg kontakt til hans nuværende ejer. Han bor p.t. på Lolland, men kan efter nærmere aftale bringes til det meste af landet.