Vol. 8 hos DK Sugieh

Alternativ killing men måske samme størrelse… hvornår var det at termin var

3 Synes om

Njaa jeg håber de er lidt større :smile: men hun bar den så fint i nakken :smile: den døde dog udenfor.
Termin… tjaaaa nok slut juni :woozy_face: men den er noget usikker :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om

Hun øver sig på snart at skulle være forsørger :rock:

4 Synes om

Jeg må indrømme, at jeg er spændt på, hvordan de alle tackler hinanden, når der kommer små. Sugieh plejer jo at være nursen, tante skrap osv. men jeg er bange for hun trækker sig denne gang. Alderen passer mere til en oldemor :smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Det er ikke lige sådan at få synliggjort hendes mave, men den er der :face_with_hand_over_mouth: Jeg tror hun gemmer på 4 :crossed_fingers:t2::smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Det er en perfekt størrelse for et kuld :hjerte:

2 Synes om

Det er varmt med mave på :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Så er der lavet nyt hegn, som små siamisser IKKE kan kravle i :face_with_hand_over_mouth:
Det er Komplement glashylder fra IKEA og nogle beslag jeg har købt på nettet.

Og når det ikke er i brug.

18 Synes om

Og du er helt klar til at modtage dem, der anser dit opslag som en udfordring?

4 Synes om

Bring it on :smile:

3 Synes om

Pff små killingeklør tager da bare træet op :stuck_out_tongue:

Det er under alle omstændig en væsentlig forbedring end det gitter jeg har haft før :grin:

13 Synes om

:wink: jeg ved nu ikke om jeg ser det som en forbedring
De stakkels små killinger. :wink: bliver frataget en elsket klater stativ :smil:

6 Synes om

Nu er det til at se :smiling_face_with_three_hearts:
Et lille kilo er der lagt til :wink:

Frank holder meget øje med sin kone :face_with_hand_over_mouth:

20 Synes om

Frank glæder sig bare til at få lov at løbe rundt uden bukser igen. Han er blevet chippet, ikke? Hvor lang tid går der, før den virker?

3 Synes om

Jo det er han, og jeg havde sådan set håbet den var begyndt at virke et par uger før den blev sat :face_with_hand_over_mouth: Desværre er der udsigt til 6-8 uger før der nok er en reel effekt af den. Men så kunne hun bare have bekendt kulør noget før… :wink::smile:

5 Synes om

Jeg har fået installeret overvågning i lillestuen :+1:t2: det er simpelthen bare smart! (Ja jeg er imponeret over teknologien, der sikkert er ældgammel :face_with_hand_over_mouth:)
Men det gør, at jeg om ikke så længe kan lukke Ulla fra og have 360 graders udsyn over kasse, senge, sofaer og kradsetræ :clap:t2:
Jeg får en notifikation, når der registreres bevægelse og jeg kan være med på en lytter også :+1:t2:
Jeg kan styre kameraet med min mobil og se, hvor Ulla måtte befinde sig.
Alt sammen til den nette sum af 349,-

21 Synes om

Bred last :truck::rotating_light::smile:

20 Synes om

Tung og rund :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Hun ligner en der tænker f*ck mit liv, få nu de unger uuuud :grin:

1 Synes om