Vol. 8 hos DK Sugieh

Sådan for at gøre en lang historie kort, så var jeg ved at være bange for enten Ulla eller Frank ikke var i stand til at lave killinger.
Men det kan de så godt :smiling_face_with_three_hearts:
Ulla bygger på babyer og jeg er så glad :grin: Hun forventes at have termin slut juni/start juli :thumbup:

24 Synes om

Det er godt at hygge og øve sig lidt inden det er alvor :smiley:

Tillykke med de kommende killinger - :crossed_fingers: for at de har været “omhyggelige” og der kommer et dejligt stort kuld sunde killinger :smiley:

2 Synes om

Hvor spændende, skal temaet så være Cannes? :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Øhhh blank.dk :smile: Hvorfor Cannes? :face_with_monocle::slightly_smiling_face:

Det er vidst nok der den menneskelige Ulla T bor :smiley:

Åh :smile: Nej, mine kuld er altid opkaldt efter en (i mine øjne) god film :slightly_smiling_face:
Jeg har en ide til dette kuld, men det kommer også an på antal og kønsfordeling :slightly_smiling_face:

6 Synes om

Jeg synes jo bare, Ulla er en lille killing stadigvæk. Tillykke med det heldige udfald af kattekopulationen :flag: Kan Frank så snart slippe for sine speedos?

3 Synes om

Ja og det bliver både han og jeg glade for :smile:

5 Synes om

Fantastisk, tillykke :flag: :heart:

1 Synes om

Så rammer en filmfestival vel strengt taget også indenfor skiven…? :sunglasses:

5 Synes om

En drægtig lille dulle, der nok er mere drægtig, end jeg har regnet mig frem til :woozy_face::smile:

17 Synes om

Er det så godt eller skidt

Hmmmm det er skidt, fordi terminsdatoen så ikke holder :roll_eyes: Men godt, fordi hun jo er drægtig :wink:
Heldigvis har jeg en yderst fleksibel arbejdsplads, så mon ikke det går alt sammen endda :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Eller også er der bare mange derinde :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Nu tro jeg hvis det er det der er galt, der bare er mange at @_DK_Sugieh hun begynder og få nervøse trækninger :wink:

2 Synes om

Nej ikke for min skyld :smile: Jeg har haft kuld fra 1-7 killinger :smiling_face_with_three_hearts: Men for Ullas skyld, så er 4-5 første gang nok :slightly_smiling_face: Det er i øvrigt en rigtig dejlig kuldstørrelse uanset :wink:

6 Synes om

Tillykke :heart:

Fine mavse :blush:

Hun er nu altså en pæn pige :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Helt bestemt :heart_eyes:
Hun er meget smuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Meget levende og båret udenfor :joy:


Ulla opfører sig som en sabeltiger :joy:

15 Synes om