Så nåede vi op på 40 briter og 32 andre:)
Så nu skal der lige skubbes lidt på, så vi kan få de sidste i hus - helst inden fredag, så vi ikke behøver have ondt i maven over, om vi nu når det ![]()
Venligst
Dorthe
Så nåede vi op på 40 briter og 32 andre:)
Så nu skal der lige skubbes lidt på, så vi kan få de sidste i hus - helst inden fredag, så vi ikke behøver have ondt i maven over, om vi nu når det ![]()
Venligst
Dorthe
ja så fik jeg også taget sammen til at tilmelde os jeg tager lækre Regina og søde Alko og krudtuglen Daisie med for første gang ![]()
Så er dommerfordelingen her Jyrak
KBS 2 mangler søndag
Nå, kan se jeg lørdag skal have kat op ved Waltraut Sattler, hvilket jeg glæder mig til da jeg aldrig har prøvet ham før. Dertil skal jeg have kat op ved Charles Spijker og Yan Roca-Folch. Søndag skal jeg have kat op til Phillipe de Guerny Ventura og Dorota Szadurska, og ingen af de to kender jeg, så det bliver også spændende. Især om Dorota aner hvordan en EUR bør se ud ![]()
Waltraut Sattler (Wally blandt venner) er faktisk en dame
Det er den gamle formand for 1.DEKZV, hun har været med i mange, mange år. Jeg synes selv vældigt godt om hende - hun kan sagtens genkende en pæn kat, og jeg synes også hun har et vældigt godt tag på katte ![]()
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1297764]Waltraut Sattler (Wally blandt venner) er faktisk en dame
Det er den gamle formand for 1.DEKZV, hun har været med i mange, mange år. Jeg synes selv vældigt godt om hende - hun kan sagtens genkende en pæn kat, og jeg synes også hun har et vældigt godt tag på katte ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
Haha, jamen så er jeg jo forberedt på kønnet på dagen. Det er Ben der skal derop (dvs. MCO) så dem har de som regel mødt en del af :høhø: Men godt at høre at man kan forvente hun kan håndtere katten fornuftigt ![]()
Yay. ![]()
Koraterne skal op hos Yan Roca Folch om lørdagen. ![]()
Phillipe de Guerny Ventura kender jeg ikke, men det bliver en spændende bedømmelse søndag. ![]()
Om lørdagen skal Fanni bedømmes, som veteran af Ali Wittich og af Dorota Szadurska om søndagen. Det vliver flere nye interessante bekendtskaber. ![]()
[QUOTE=Susanne W;1297764]Waltraut Sattler (Wally blandt venner) er faktisk en dame
Det er den gamle formand for 1.DEKZV, hun har været med i mange, mange år. Jeg synes selv vældigt godt om hende - hun kan sagtens genkende en pæn kat, og jeg synes også hun har et vældigt godt tag på katte ![]()
VH
Susanne[/QUOTE]
hun er nemlig rigtig sød og en meget stille og rolig dommer, og ja hun har et rigtig godt tag på kattene , vi har haft begge vores mco’er oppe ved hende og det har bare været super
Øjh, 4 katte med og 4 dommere… den ene dommer ved jeg allerede nu jeg ikke selv går op til, så der må manden lige snuppe katten og gå op med hende…
Jeg har en lille kommentar til dommerfordelingen og jeg brokker mig nu aldrig over den, men
LØRDAG:
Yan Rocal Folch: PER g, n 33, RAG a, d, b 03, n 03 21, SBI n 21, a 21
Waltraut Sattler: PER d, RAG n, f, n 03, f 03, n 04, SBI n, [B]g
[/B]SØNDAG:
Yan Roca Folch: PER a 02 62, d 21 33, fs, RAG n 03, e 03, a 14, SBI n 21
Waltraut Sattler: PER n 22, n 33, a 21 33, d, n 03 21, a 04 21, SBI a, c, g, VET, KULD
SBI n 21 til Yan begge dage og SBI g op til Waltraut begge dage
Det bliver lidt kedeligt, så kan SBI n 21 og SBI g bytte dommer om søndagen???
jeg kan se at jeg får lidt travlt lørdag :DRegina op til Charles og Alko op til Yan roca folch og Daisie op til Aina hauge og søndag lidt mere samlet Daisie op til Alexey og Alko og Regina op til Philippe jeg glæder til at se alle igen
Brian skal til “Ostemanden” ![]()
Jeg glemmer ham aldrig fra WS i Aalborg :klapper:
Hans bord stod og knirkede og stewarden ville afhjælpe problemet, hvorfor han skubbede til det ene sæt ben og det gav lidt af et rabalder. Yan stod og strakte ben mellem et par bedømmelser og fik mildest talt et chok!
Han udbrød meget hurtigt og lidt højt “At sådan noget skulle man absolut ikke gøre ved en lille franskmand og slet ikke hvis han også er bøsse” Jeg var simpelthen ved at dø af grin og jeg trækker på smilebåndet hver gang jeg ser ham ![]()
Jeg aner ikke hvordan han er som dommer, så det glæder jeg mig til at finde ud af ![]()
[QUOTE=Rokakitho;1297805]SBI n 21 til Yan begge dage og SBI g op til Waltraut begge dage
Det bliver lidt kedeligt, så kan SBI n 21 og SBI g bytte dommer om søndagen???[/QUOTE]
Hov, det er selvfølgelig en tanketorsk - jeg piller lige i det i løbet af natten og ser om jeg har skrevet forkert eller virkelig også tastet forkert i udstillingssystemet
Du kan med sikkerhed se hvor de skal være imorgen tidligt ![]()
VH
Susanne
Jeg glæder mig rigtig meget til denne udstilling ![]()
Bønnelil skal lørdag op til Philippe de Guerny Ventura - nogen der kender denne herre? Og søndag hos Charles Spijker.
Det lyder godt Susanne, men nu er SBI n 21 væk om søndagen og SBI g skal både på til Yan Roca Folch og Ali Wittich søndag??
Ali Wittich: EXO d 33, PER d 03, e 33, RAG n, f, g 21, c 03, b 04 21, SBI b, g
Yan Roca Folch: PER a 02 62, d 21 33, fs, RAG n 03, e 03, a 04, SBI g
Rappe skal søndag til Alexey Shchukin.
Tror aldrig jeg har været ved den dommer, så det skal nok blive spændende ![]()
Det bliver jo så tøsens første udstilling som kastrat - så må vi se om, hun er smuk nok til cert stadigvæk ![]()
Men egentligt er det vigtigste bare, om ikke jeg kan hygge så meget om hende, at det bliver en dejlig dag for tøsepigebarnet på sin første udstilling efter en lang pause ![]()
Er det ikke snart nu? ![]()
Jeg glæder mig ![]()
Er der kommet en nærmere menu for show middagen, eller er det bare den der meget generelle? ![]()
kør forsigtigt…der falder noget sludagtigt pt, ku’ blive glat når det kondenserer