Jeg opdagede lige at ingen har lavet en tråd for denne udstilling! Så det må jeg hellere få rettet op på
Hvem skal afsted og hvem skal I have med?
Lidt info om udstillingen
Hal: Vorbasse Fritidscenter, Drivvejen 1, 6623 Vorbasse Udstillingsdage: Alle racer begge dage. Junior Handling begge dage - tilmelding i kokardestanden inden kl. 10. Lørdag:Breed BIS for BRITER såfremt tilstrækkeligt antal tilmeldte katte opnåes - vi anbefaler tidlig tilmelding. [B][B][B]
Inviterede dommere: [/B][/B][/B]Charles Spijker, NL - All round
Alexey Schcukin, NL - All round
Ali Wittich, CH - All round
Waltraut Sattler, D - I, II, IV
Yan Roc Folch, F - All round
Dorota Szardurska, P - III, IV
Philippe de Guerny Ventura, F - II, III
for første gang i et par år skal vi ikke afsted denne week, vi er nød til at springe denne udstilling over af hensyn til den videre planlægning for udstillinger/certer.
vi kunne reelt godt udstiller glitter den week, men da hun ikke altid er helt tilfreds med det show og vi skal afsted på hobby udstilling weekenden efter er det nok bedst bare at hoppe årets sidste jyrak show over, men vi vender frygtelig tilbage i det nye år
Jeg er gået helt amok i Vorbasse. Ikke mindre end 18 tilmeldinger er det blevet til. Kuld, 3 killinger til enkeltbedømmelse, diverse voksne til enkeltbedømmelse, 3 generationer - begge dage! En amerikansk killingekøber er med til at slæbe, inden hun tager sine to killinger med NYC om tirsdagen. Det bliver sjovt og travlt
Nå, mens Claus kæmper med at få proppet alting ned i en kuffert så har jeg talt lidt nøgletal imens: BRITER 26, øvrige kat III 31. Huskatte: Begge dage 2 hunner og 3 hanner (og nej det er ikke de samme katte hver dag ). Brite-folket skal skubbe lidt til vognen - kattene er der helt sikkert, det har vi jo set før, men vi vil gerne se dem INDEN fredag aften i næste uge, for hvis vi skal hjælpe med at skubbe til lige lidt flere øvrige kat. III katte, så vil vi da gerne have mere end en halv time til det :høhø:
VH
Susanne
Det kunne måske nok være sjovt, men det kræver en del mere koordinering “af dem man gerne ville sidde sammen med” så man kan ankomme samtidig og få burre i nærheden af hinanden. Men jeg kan nu også bedre lide at sidde sammen med “min egen race”, vi har jo umiddelbart mere tilfælles også selvom vi slet ikke kender hinanden på forhånd.
Nu blev Theodor vaccineret og fik et skud anti-rabies og fik lavet pas og var med ude på arbejde og blive gramset på af et par kollegaer som længe har villet gramse på ham.
Men det er hårdt at være til dyrlæge og begramsning på samme dag - men nu er han så klar til både Vorbasse og en udenlandseventyr i december.
Ja, samtlige katte herhjemme er tilmeldt, herunder 3 kat. III-katte, så jeg kan vist desværre ikke gøre mere sådan lige. :høhø: Tilgengæld så glææææder jeg mig
Velbekomme - og regn roligt med at i min “regeringstid” bliver der ikke lavet om på den service! Der er en del arbejde i det, helt klart - men vi synes bestemt at det er en service vi gerne yder, fordi det er noget langt de fleste udstillere sætter rigtigt stor pris på. Så giver vi Brian-burplanlægger en ekstra stor kold fadbamse engang imellem som tak for indsatsen
VH
Susanne
ja - lige pludselig så skal jeg også til Vorbasse om søndagen
Jeg har jo det her JYRAK gavekort, som ligger og kigger fint op på mig - og Rappe er virkelig ved at være i kanon form (synes jeg da selv-upssa), så hvorfor ikke prøve?
Anne havde nemlig lige plads til at Rappe og jeg kan skrue os ind på bagsædet om søndagen, hvis vi lover et opføre os pænt og ikke fylde for meget
Men øj det er helt underligt at skrive kl 10 :S det er længe siden jeg har udstillet i den klasse…
Så nu krydser vi lige fingre for, at Rappe faktisk kunne synes udstilling er ok som kastrat, så vi kan komme lidt ud næste år også
Vi har pt tilmeldt 4, nu må vi se om det holder eller vi tager pause. Lige pt er jeg på nippet til at sælge hele lortet :S
Åh ja det er en udfordring især når man får anvist et bur og inden man når at komme i gang står der en gimpe og vil bare stå der, på trods af vi var nogle stykker som pænt at fået det arrangerest at komme samtidig, så vi kunne være sammen
Ja, eftersom min bil er fyldt både lør- og søndag med glade udstillere, så må jeg vel gå til bekendelse og indrømme at jeg selvf. har tilmeldt en meget slank udgave af Sami … det er nu slut med at kalde ham godt i stand
Der udover har jeg 2 af killingerne med … Bonni begge dage … Bela lørdag og Kaj søndag.
[QUOTE=anne p;1296944]Ja, eftersom min bil er fyldt både lør- og søndag med glade udstillere, så må jeg vel gå til bekendelse og indrømme at jeg selvf. har tilmeldt en meget slank udgave af Sami … det er nu slut med at kalde ham godt i stand
Der udover har jeg 2 af killingerne med … Bonni begge dage … Bela lørdag og Kaj søndag.[/QUOTE]