Vores bannere

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvad du prøver at lave - Men hvis du laver banneret inde i “Collage”, så kan du ude til venstre indstille “Proportions”. :slight_smile:

Jeg kender jer alle på jeres banner,- og er selv glad for mit, som jeg har lavet i mange farver

Cats og Conn

Altså jeg oploader bare et billede og går i gang… Skal man sign up osv for at kunne lave det der collage?

Jeg lægger mærke til bannerne. Der er så mange ufatteligt flotte og smukke, og sjove og søde osv… :smiley:

Jeg elsker at lave bannere, og har gjort det i maaange år, også for andre end mig selv. Jeg var i en årerække “Go-to-person” når nye folk ville have bannere. Og der er stadig nogen veninder som jævnligt benytter min “service”… :tihi: Jeg synes det er skægt at sidde og lege med. Og når jeg først går igang får jeg altid lavet en 3-4 stykker… Det er ikke sikkert at de blir brugt alle sammen, men hva pokker… Det var sjovt at lave dem.

Lige pt er det Alaia på mit banner. Med et sjovt blik og et lille katte-citat var der vupti anlæg til et nyt banner… :smiley:

Så lykkedes det endelig!!! :thumbup::yah:

Mange tak for hjælpen :tihi:

[quote=Maria-Amalie;449160]Så lykkedes det endelig!!! :thumbup::yah:

Mange tak for hjælpen :tihi:[/quote]

Super! Det er blevet rigtig flot!:thumbup:

Mange tak :ups::smiley:

[quote=Maria-Amalie;449160]Så lykkedes det endelig!!! :thumbup::yah:

Mange tak for hjælpen :tihi:[/quote]
Det ser rigtig godt ud :thumbup:

[quote=Saphiira;447723]Jeg lægger også mærke til bannerne… Husker også folk derfra.

lige pt. er det bare et billede af mine to katte og deres navne, da jeg ikke rigtig kan finde ud af at lave et. :thumbdown:[/quote]
Er det kun mig, der ikke kan se billedet/banneret? :øhmm:

[quote=Lotte;447743]Det er ofte på dem jeg kan genkende jer fra hinanden :slight_smile:

Jeg vil rigtig gerne have en herinde - men så mange “billeder” kan jeg ikke have i den, da jeg jo os har de andre smilyer …[/quote]
Banneret er en jpg fil, som uploades som en signatur-fil - så det er bare et spørgsmål om at proppe alle de billeder på, der kan være på 100x600 pixels :wink:

Det er da nyt, ikke? :slight_smile:

Og du har også skiftet profilbillede! Det kan da kun gå helt galt :tihi:

[quote=Zunar-J5;451064]Det er da nyt, ikke? :slight_smile:

Og du har også skiftet profilbillede! Det kan da kun gå helt galt :tihi:[/quote]

Ja, jeg er også ved at gå helt i spåner - det er SÅÅÅ forvirrende!! :argh: :tihi:

Ja, jeg kan desværre heller ikke se det… :øhmm:

[quote=Zunar-J5;451064]Det er da nyt, ikke? :slight_smile:

Mit banner er på engang imellem :slight_smile:

Og du har også skiftet profilbillede! Det kan da kun gå helt galt :tihi:[/quote]

Ja det har jeg. Det er faktisk et billede af mig :tihi:

Og her gik jeg og tænkte at du bare havde fundet et “random” billede af en kvinde på internettet… -engel:høhø:

Hvad der er på mit banner? Jamen, det er da mine tre katte Creamy, Tullen og Zutti - og så navnet på min hjemmeside :slight_smile:

Tusinde tak :smiley: