Vores blommetræ som står i fuld blomst

Sejr var ude og tage et par billeder med kameraet inden den løb tør for strøm .
Men blommetræet stod så flot i blomst , og han fik da også et par gode billeder:)

Fie Mie

Groover

Night

Sikke nogle smukke billeder :wehuu:

Ku’ man mon få en lille stikling af det flotte træ :smiley:
Hvor er det bare gode billeder :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Det har allerede båret frugt, kan jeg se … de ville sikkert være lækre i en omgang ‘‘blommer i rom’’ :savle:

[QUOTE=Coon Danica;586680]Ku’ man mon få en lille stikling af det flotte træ :smiley:
Hvor er det bare gode billeder :slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Har ingen grønne fingere så her i huset bliver der ikke taget stiklinger af nogen slags planter, og frø håber jeg bare på kommer :S

Og som man siger en blind høne finder også et korn , eller Sejr rammer også plet nogle gange med kameraet :høhø::høhø::høhø:

Hmm ja eller rom topf :savle:
Tror bare ikke disse blommer her vil i glas krukker :tihi::tihi::tihi:

Der er intet som et frugt træ i blomst, så ved man at sommeren er på vej :slight_smile:

Det er da vist et helt specielt blommetræ - med de lækre frugter :wehuu:

Ja her nede i det sønderjyske har vi mange spændende arter af blommetræer :wink:

[QUOTE=Noël;586719]Har ingen grønne fingere så her i huset bliver der ikke taget stiklinger af nogen slags planter, og frø håber jeg bare på kommer :S

Og som man siger en blind høne finder også et korn , eller Sejr rammer også plet nogle gange med kameraet :høhø::høhø::høhø:

Hmm ja eller rom topf :savle:
Tror bare ikke disse blommer her vil i glas krukker :tihi::tihi::tihi:[/QUOTE]

Det var ærgerligt, jeg er ellers så vild med de firbenede “blomster” det træ bærer :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;586680]Ku’ man mon få en lille stikling af det flotte træ :smiley:
Hvor er det bare gode billeder :slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Jamen der er også bare så lækkere og søde .:savle:
Men jeg har hørt at man kan få sådan nogle frugte til at vokse på hvilken som helst frugt træer . Hvis man bare drysser lidt katte støv på. :høhø: :høhø: :høhø: :høhø:

Men jeg har hørt at man kan få sådan nogle frugte til at vokse på hvilken som helst frugt træer . Hvis man bare drysser lidt katte støv på.:høhø::høhø::høhø::høhø:[/QUOTE]

Oiiiiij manner - jeg har nogle gamle blommetræer i baghaven.
Tror nok lige jeg skal drysse noget kattestøv på dem :høhø: og plukke smukke katte senere på sæsonen :tihi:

Flotte billeder af smukke katte :hjerte:

Wow - hvor er det bare super flotte billeder!

Sejr er også lidt stolt over at fik taget dem. :slight_smile:

:thumbup::thumbup: Super gode billeder…af nogle smukke katte!!

Flotte billeder. Især det første af Night er da helt fantastisk. :smiley:

Åh ja vores lille flyve egern , der flyver fra gren til gren uden frygt , det er kun mig der frygter når jeg ser de der flyve spring hun laver . :slight_smile:
Der kan mine nerver af stål nogle gange bliive lidt tynd slidte :wink:

Ihh se de smukke katte :hjerte: skønne og flotte billeder :slight_smile:

[QUOTE=Noël;587851]Åh ja vores lille flyve egern , der flyver fra gren til gren uden frygt , det er kun mig der frygter når jeg ser de der flyve spring hun laver . :slight_smile:
Der kan mine nerver af stål nogle gange bliive lidt tynd slidte ;)[/QUOTE]

Ja, de Norske Fjeld Flyve Egern er jo kendt som en naturrace uden frygt for højder… :smiley: