Vores datter Zara

Synes lige I skal se hende :slight_smile: Hun kom den 12. juni :hjerte:

Kan ikke vende foto, så I må lige dreje hovedet lidt :smiley:

Aslan tager sin opgave alvorlig :pote:

Min veninde med Tara og Zara :hjerte:

Zara :hjerte:

Tillykke med hende :flag: :stork:

Stort tillykke :flag: med jeres lille Zara. :thumbup:

Hvor ser hun dejlig ud :wehuu:
Hjertelig tillykke med hende.

Tillykke! hvor er hun fin:hjerte:

Stort tillykke med den smukke pige <3

Tillykke med lille yndige Zara :hjerte:

Tak alle sammen for de søde ord :slight_smile:

Stort tillykke med Zara:flag:
Især billedet hvor Tara ligger ved siden af syntes jeg er skønt:hjerte:

Ja Tara har jo aldrig selv haft børn, så nu fik hun en næsten navnesøster i stedet :slight_smile: Tara betyder stjerne på urdu (pakistansk) og Zara betyder prinsesse, og det foto synes jeg også er så dejligt. Tara har virkelig taget Zara under sine vinger. Nanoq også - han er ekstrem og henter os, hvis hun græder :slight_smile: Og når hun får mad så sidder de to MCO og følger med. I starten tænkte jeg de ville have mælk men det ser ud til, at de tiltrækkes af situationen og den ro og samhørighed, der er over at give mælk sammen.

Fie er total mormis igen. Sidder hun ved Zara må ingen andre komme derhen, så får de flade. Stakkels Toulouse har ikke rigtig forstået hvad en baby er, så han får et par flade, men nu er jeg gået ind og hjælper ham til at ligge hos Zara, så nu slapper Fie af - det skarn :slight_smile: Han gik helt på tæer rundt i huset i to dage den rare store kat. Nu begynder han at komme og snuse. Han er jo blind, så han skal have mere tid og ro det er klart.

Og Aslan - åh Aslan :slight_smile: Han så hende og vigede straks sit liv til at passe på det her lille menneske. Han er helt ude af sig selv, hvis hun græder og kommer også og henter os sammen med Nanoq

De er herlige. Jeg ser venskaber for livet forme sig her