Mange tak:)
Jeg synes, de ligner små dun-fodbolde:wehuu:![]()
[quote=Battlestar;247700]Hvor er de altså bare skønne
jeg er dybt forelsket i de små ko-mislinger du har fået der -wehuu - de små poter kommer da til at sætte kæmpe spor i hjertet ![]()
Det er super du får killingerne neutraliseret inden salg - så forhindrer du også at de laver ups-kuld hos de nye ejere + at du sikrer hun-missernes helbred
Vi har mange opdrættere herinde, og ofte når de ser “uautoriserede” kuld med deres egen race - så kommer de stærke meninger frem
Det er jo deres “baby” at passe godt på den race de arbejder med så den ikke bliver blandet med andre racer ![]()
Hunkatte på p-piller er en frygtelig ting
i ren uvidenhed fik mine første hunkatte p-piller. Den yngste der blev 14 år, var det vi kalder overfertil og det påvirkede hendes opførsel. I dag kan jeg se at det var helt forkert og sat hun har været meget stresset - det er utrolig så meget dumt man kan få gjort selv om man tror man gør alt hvad man kan
Begge mine endte med at sige pænt farvel hos dyrlægen pga cancer. Idag ved jeg at det var p-pillernes skyld ![]()
så
at du får dem fixet ved 2 vacc. - det er super godt!
De små uldtotter du har der bliver formodentlig semi-langhårs -wehuu og som ejer af 6 semier (alle neutraliserede) så kan jeg kun sige glæd dig
der er ikke noget som at stikke næsen ned i sådan en dejlig blød missemavse ![]()
[/quote]
Puha, er helt ked af det på dine vegne - at du har måtte sige farvel til to af dine katte pga. Cancer:græde:. Og det gyser i mig at vide, at det sikkert var pga p-pillerne:uha:-surrender!!!
Vi har også besluttet, at mormis IKKE kommer udenfor en dør før, at hun er neutraliseret:rock:. Selvom hun derfor mener, at vi er ude i noget dyremishandling…:fløjte::klapper: Men jeg vil hellere have, hun skriger og teer sig foran hoveddøren, end at jeg vil lukke hende ud til at masse “gutter” i buskene:tihi:
.
Og det er helt sikkert, at vi ikke sælger fertile killinger - slet ikke når vi ikke avler, og når det er et mix af ukendt race:hjerte:.
Tak for dit indput:)
De er godt nok yndige ![]()
Tak Birtheras ![]()