Vores kattekillinger

Mange tak:)

Jeg synes, de ligner små dun-fodbolde:wehuu::tihi:

[quote=Battlestar;247700]Hvor er de altså bare skønne :slight_smile: jeg er dybt forelsket i de små ko-mislinger du har fået der -wehuu - de små poter kommer da til at sætte kæmpe spor i hjertet :hjerte:

Det er super du får killingerne neutraliseret inden salg - så forhindrer du også at de laver ups-kuld hos de nye ejere + at du sikrer hun-missernes helbred :slight_smile: Vi har mange opdrættere herinde, og ofte når de ser “uautoriserede” kuld med deres egen race - så kommer de stærke meninger frem :slight_smile: Det er jo deres “baby” at passe godt på den race de arbejder med så den ikke bliver blandet med andre racer :slight_smile:

Hunkatte på p-piller er en frygtelig ting :cry: i ren uvidenhed fik mine første hunkatte p-piller. Den yngste der blev 14 år, var det vi kalder overfertil og det påvirkede hendes opførsel. I dag kan jeg se at det var helt forkert og sat hun har været meget stresset - det er utrolig så meget dumt man kan få gjort selv om man tror man gør alt hvad man kan :slight_smile: Begge mine endte med at sige pænt farvel hos dyrlægen pga cancer. Idag ved jeg at det var p-pillernes skyld :cry:

:thumbup: at du får dem fixet ved 2 vacc. - det er super godt!

De små uldtotter du har der bliver formodentlig semi-langhårs -wehuu og som ejer af 6 semier (alle neutraliserede) så kan jeg kun sige glæd dig :slight_smile: der er ikke noget som at stikke næsen ned i sådan en dejlig blød missemavse :slight_smile:

:kram:[/quote]

Puha, er helt ked af det på dine vegne - at du har måtte sige farvel til to af dine katte pga. Cancer:græde:. Og det gyser i mig at vide, at det sikkert var pga p-pillerne:uha:-surrender!!!
Vi har også besluttet, at mormis IKKE kommer udenfor en dør før, at hun er neutraliseret:rock:. Selvom hun derfor mener, at vi er ude i noget dyremishandling…:fløjte::klapper: Men jeg vil hellere have, hun skriger og teer sig foran hoveddøren, end at jeg vil lukke hende ud til at masse “gutter” i buskene:tihi::ups:.
Og det er helt sikkert, at vi ikke sælger fertile killinger - slet ikke når vi ikke avler, og når det er et mix af ukendt race:hjerte:.
Tak for dit indput:)

De er godt nok yndige :wehuu:

Tak Birtheras :smiley: