Vores Levende Hobby, 28.-30. september i Forum

Felis Danica deltager på messen Vores Levende Hobby, som finder sted i Forum København den 28-30. september 2018.

Fredag den 28. september inviterer vi derfor alle tilknyttede specialklubber til at deltage, og der bliver også åbnet for tilmelding fra andre end specialklubberne, når vi ved hvor mange bure, specialklubberne skal bruge.

Lørdag og søndag vil pladsen blive brugt til afholdelse af en national udstilling, hvor fx de sidste certifikater til kvalifikation til årets World Show kan opnås for killinger, ungdyr og voksne katte i de åbne klasser. Se spiseseddel med info om tilmelding mv.!

Det kommer forhåbentlig masser af publikum alle dage, så støv tungebåndet af og vær parat til at tale om dine katte i timevis

Vi håber at få nogle dejlige dage i Forum i september, og vi håber at se dig derinde!

6 Synes om

Jamen jeg kommer da i hvert fald lørdag. Det er et fedt initiativ

1 Synes om

Hvis jeg havde været hjemme, havde jeg støttet op om det - jeg er sikker på, at det bliver en fantastisk weekend for alle :smiley:

Udstillingen i Forum er lavet om til en International udstilling. :slight_smile:

Det vil sige at der nu må tilmeldes i alle klasser og at resultaterne tæller på topkattelisterne.

Det er en 1 certs udstilling over 2 dage.

Det vil sige at der er udstilling for kategori 1, 3, 4 og huskatte lørdag og kategori 2 søndag.

Fredag er der stadig fremvisning, hvor det er gratis at deltage.

Gebyret for at deltage lørdag og søndag er ikke steget, så det er et dejlig billigt cert :slight_smile:

Denne udstilling i hjertet at København, er en oplagt mulighed for at promovere vores racekatte, og få nogle flere mennesker interesserede i kattesporten :slight_smile:

Kom frisk :smiley:

6 Synes om

Der er fuldt hus til lørdagens udstilling, men der er stadig masser af plads til racefremvisningen fredag, samt til søndagens udstilling :slight_smile:

4 Synes om