Ja, jeg har spredt kattegrus omkring vores opgange (vi har to)…og lidt godbidder er også lagt ud. Føj hvor har jeg det elendigt. Tak fordi i formidler videre, det luner og giver ekstra håb.
Det er jeg rigtig ked af at høre! Kan se vi bor knap 2 km fra hinanden, så selvom det måske er usandsynligt vil jeg også holde øjne og ører åbne! Og selvfølgelig krydse fingre alt hvad der krydses kan. Jeg håber at han snart er hjemme i god behold!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeej, Helene…
Hvor jeg føler med dig ![]()
![]()
![]()
Han SKAL bare findes i god behold. ![]()
Håber for dig at du får ham hjem igen !!!
Nej, hvor er det øv. Ja, han skal da findes i en fart.
Det positive er, at eftersom han er indekat, er han næppe strejfet langt væk, men gemmer sig nok et sted i nærheden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg krydser naturligvis også fingre for, at I snart finder ham i god behold ![]()
Liam, gå hjem nu !! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håber I finder ham snarest …
Herfra også massere af XXX for at Liam kommer hjem i god behold.
Prøv at gå ud i aften når mørket falder på, så er der ofte lidt mere “ro” og det kan lokke ham frem når i kalder og rasler med mad.
![]()
i skal nok finde ham… glad, i god behold og meget sulten!!
Prøver i aften at gå rundt igen. Der er mange mennesker i gården og på legepladserne og mange biler der kører frem og tilbage. Han er ikke så selvsikker og imødekommende som Romeo, så han gemmer sig sikkert et sted godt bange.
HVIS nu nogen tager ham, og ikke har tænkt sig at aflevere ham tilbage (indrømmer tankerne er mange lige nu!), har jeg så nogen sikkerhed?? Jeg mener selvom han er chippet og navn mm står i nakken på ham, så vil en dyrlæge vel ikke holde ham tilbage hvis folk finder på en historie og lader som om det er deres egen kat…evt købt af mig/opdrætter??
Der ER jo en lille bitte chance for, at en racekat/killing bliver fundet af en som gerne vil beholde den, eller er jeg bare paranoid lige nu…??
HVIS den bliver indleveret på internat, hospital mm, så bliver vi kontaktet 100% ikke??
Sorry, men jeg har aldrig mistet en kat før på den måde, så jeg er fuldstændig lost.
Nu fik jeg efterlysningen igennem på kattens værn. Men kan stadig ikke få efterlysningen igennem på Dyrenes beskyttelse fordi min email stadig ikke fungerer.
- kan en af jer venlig mennesker ikke efterlyse ham for mig på dyrenes beskyttelse, for jeg aner ikke hvornår emailen kører igen, Telenor kan ikke komme med et bud. Og tiden går og går…og jeg går fuldstændig ned snart.
Oplysningerne står i øverste indlæg. Kun hvis det ikke er til for stor en ulejlighed selvfølgelig.
Håber bare.
Åh nej, Helene…det er jo frygteligt. Hvor jeg dog føler med dig -kramer
Håber lille Liam snart kommer hjem i god behold. -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser
Helene, kan du ikke oprette en yahoo.dk mail, hvis problemet bare er at ha’ en mail-adresse de kan svare tilbage til?
Den kan du læse på nettet uden at skulle via en mailserver.
Bare en tanke.
Uha, jeg tænker på det lille pus…
![]()
Åh nej da …Vi krydser alt hvad krydses kan for at den lille missedreng snart er hjemme i tryghed igen.
Helene du kan regne med at han er skræmt fra vid og sans, så han sidder og trykker sig et sted - Forhåbentlig ikke langt hjemmefra. Du skal nok ikke regne med at han reagerer på jeres kalden før der er lidt ro, så sæt ALLE kræfter ind, så snart der bliver roligere. Gå stille rundt og kald hans navn, lyt og hør om der pusler et sted.
Hvor højt er han hoppet ned fra ?
Nååå ja, det kan jeg da lige prøve…
Krydser også poter her.
Forstår så fuldt alle dine bekymringer, også mht. om folk kan finde på, at nappe ham og beholde ham. Ingen grund til at undskylde, forstår godt du er “lost” ligenu.
Måske i aften når mørket falder på, og der er mere ro i kvarteret, at han reagerer på din stemme og tør komme frem, hvis han ligger og trykker sig et sted. Husk at have lidt guf med hvis han har noget “ynglings”. Hvis han er skræmt fra vid sans, så er det måske en god trøster, når I forhåbentlig finder ham i god behold.
Mange tanker herfra
Yvonne
Åh nej, hvilket mareridt ![]()
Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at han hurtigt er hjemme i god behold igen
![]()
Mange tanker herfra ![]()
Det er skrækkeligt for jer med den uvished.
Jeg håber, at han snart kommer hjem til jer.:trøste:
Ring til alle de lokale dyrlæger og fortæl dem historien. Så er de OBS på det hvis “nogen” skulle komme med ham.
Jeg ved at Falck og politi tjekker div. register for ejer, så i bliver kontaktet hvis de finder ham.
Går også udfra at dyrlæger/dyrehospitaler gør det.
Alle dyrehospitaler og internater siger at jeg ‘‘ikke skal være bekymret’’ med hensyn om at blive kontaktet. Jeg skal NOK blive kontaktet såfremt de får ham ind, de siger det er fast procedure at de tjekker for chip og kontakter ejeren. Så den del er helt på plads…så nu mangler jeg bare nogen finder ham og indlevere ham et sted, eller tjekker på efterlyste katte og ser ham dér og kan kontakte mig.
Hold kæft en dag - den længste og mest nervepirrende, siden min tandudtrækning før sommerferien.
![]()
![]()
![]()
![]()
Krydser alt hvad der kan krydses og håber på i snart finder ham igen. ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er alle skabe checket igen igen igen blot for at være sikker på at han ikke har sneget sig uset ind et sted.