Vores lille Liam er forsvundet fra Gullandsgade på Amager i morges:ked:
Min søn har haft en kammerat overnattende, og han åbnede vinduet inden han gik på arbejde ved 4 tiden i morges, så Liam har taget turen gennem vinduet.
Vi har ledt og ledt og ledt, ringet til dyrehospitalet på Poppelstykket og jeg er pt ved at efterlyse ham div steder - desværre er Telenors server til mail midlertidigt ude af drift, så jeg kan ikke modtage de mails hvor jeg skal bekræfte efterlysningerne (typisk sådan noget sker på sådan en dag!)
Jeg har kontaktet opdrætter også.
Liam er en lilla bicolour lynx (Ragdoll) på 5 mdr, han ser umiddelbart hvid ud, men man kan ane en meget svag rødlig tegning rundt om hans venste øje, hale og ører er farvet lettere grålig/rødlig…
Hans Chipnummer er 208246000011212
Ifølge chippen hedder han Tofifee og ejes af Jette Moe.
Jeg kan kontaktes på 31 14 14 27.
Han er større end på dette billede, men farverne er nogenlunde de samme.
Et rigtig godt tip er at gå ud og lede efter ham. De børn du støder på, fortæller du om ham - og lov dem en dusør, hvis de kan finde ham.
For børn er der en stor sport i sådan en gevinst - og de vil faktisk synes det er sjovt at hjælpe til.
Åh nej dog…! Jeg deler lige budskabet på min facebook profil, folk plejer at være flinke til at dele videre.
Kan jeg mon linke til denne tråd for at folk kan se billedet og det andet?
Har du kontaktet DB, værn for dyr (islevdalsvej), Inges Kattehjem, kattens værn. Det er sandsynligvis disse steder som folk vil kontakte hvis de finder ham. Glem ikke områdets dyrlæger.
som skrevet udlov en dusør til områdets børn, led / kald på ham iafte når der er blevet stille.
-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser Håber i snart finder ham .
Og så er Vivi´s forslag rigtig god, den virkede ved min kusine da deres kat var smuttet ud , hele naborlages børn var ude og lede .
Og da de fandt hende hentede de min kusine som så stille og roligt kunne fange milla.
Håber at I finder ham uskadt.
Jeg synes også, at det lyder som en god idé at sige det til børnene rundt omkring og love dem en lille dusør hvis de finder ham.
Må hellere skynde mig at skrive, at han ikke er fundet endnu.
Alle børnene i gården er sat på sagen, alle leder, alle kigger og hver en sten, busk og krat bliver endevendt…
Vi har også kigget under biler, i kældrene osv osv…desværre bor jeg et sted hvor her er 3 store parkeringspladser og bar’ befærdede og trafikrede gader/veje, så mareridtet er virkeligt fuldendt. Samtidig sveder jeg tran over at min mail ikke fungerer og jeg ikke kan komme til at bekræfte efterlysningerne.
Mine børn er dybt ulykkelige og tårerne vil ingen ende tage, og jeg går selv og hyperventilerer og forsøger at holde masken for børnenes skyld, men synes bare alt omkring mig står stille og jeg går rundt i en osteklokke.
Romeo kalder også periodisk på Liam og går rundt og søger efter ham. Han har heller ikke spist noget endnu, hvilket ikke ligner ham. Så vi er alle sammen meget meget ude af den.
Håber min mail snart er oppe at køre igen, da jeg ikke kan komme videre med efterlysningerne.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;652463]Jeg har efterlyst ham på min facebook profil. Jeg har jo mange kolleger i København og hvis bare et par af dem poster det videre …
Uh jeg håber sådan I snart får ham igen. Det er jo alles værste mareridt![/QUOTE]
Jeg nuppede lige dit opslag og delte det på min væg også!
Åh nej. Hvor forfærdeligt.
Jeg håber at Liam kommer hjem i god behold hurtigst muligt. Har du prøvet at sprede lidt kattegrus rundt om den bygning, du bor i? Det kan være at Liam kan snuse sig hjem. Jeg har også delt Lisbeths Facebook-efterlysning på min profil.