Vores lille Sille 11 dage gammel

Efter mange og svære prøvelser er det endelig lykkedes os at få et lille enebarn som forhåbentlig bliver vores kommende avls hun.
Hun er allerede en lille hidsigprop som kun vil hvad hun selv vil, det skal nok blive sjovt når hun bliver større

:hjertehop:STORT tillykke med enebarnet, :juhu: Skønt det enelig lykkedes, og så fik du endda en pige.

Hun ser bare skøn ud :lovelove: Glæder mig til at følge hende fremover.

Nåhr, en hvid aby-baby :hjerte:

Hvid ja det kan man da godt sige men hun er
det vi kalder sortsølv. Det er en “hvid” med sort ticking.

Nej hun er silver :slight_smile: og dem er der ikke mange af.

Pøj, pøj med hystaden :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1204992]Nej hun er silver :slight_smile: og dem er der ikke mange af.

Pøj, pøj med hystaden :-)[/QUOTE]

Ja, det ved jeg godt, farven kaldes. Det står også i Majbritts signatur. Men lige nu er den altså mest hvid :slight_smile:

Jeg har set et par stykker af dem rundt omkring. Trekkie har jo en. Og så har jeg set en på en Plantorama-fremvisning her i Odense også.

[QUOTE=galath;1204994]Ja, det ved jeg godt, farven kaldes. Det står også i Majbritts signatur. Men lige nu er den altså mest hvid :slight_smile:

Jeg har set et par stykker af dem rundt omkring. Trekkie har jo en. Og så har jeg set en på en Plantorama-fremvisning her i Odense også.[/QUOTE]

Så er det nok en fra Lis Friis eller Ely Riget du har et der, hvor længe siden er det?

2-3 år siden. Men jeg ved faktisk ikke, om det var en opdrætter eller en privat, der havde den med.

Ok, var bare nysgerrig det kunne jo være sjovt hvis det var en kat man kendte

Hvor er hun da bedårende. Kæmpe tillykke med det :flag: Så bliver det spændende at se hvor meget kam hun giver dig til dit hår som voksen :tihi: