Vores nye beboer

Som lovet kommer der lidt foto:

Som i kan se nem sammenføring… Vi er så glade . Vi ved ikke helt i nu hvad han skal hedde. Han hedder som stamtavle navn Abbort det er svært og sige .

Hvor er han dog fin :hjerte: - og sikken dejlig velkomst, Morgan har givet ham. :smiley:

Tillykke :slight_smile: Hvor er det lige til at blive i godt humør af :ok:

Ikke alene er det svært at sige - det ville hurtigt ende som ‘Abort’ i stedet og det er ikke noget at kalde en kat :slight_smile: Lidt ligesom dengang jeg havde en ‘Gable’, som hos mange blev til ‘Gab’ :slight_smile:

Han ser skøn ud og jeg er sikker på, I alle nok skal blive glade for ham :hjerte:

Ja opdrætter sagde også sikke en sammenføring … i løbet af kort tid leget de tunel leg .

Sikke dog en smækker-lækker sag :wehuu:

Stort tillykke med det nye familie-medlem

:slight_smile:

vi kunne mærke da vi var ved opdrætter at det var en kat der havde det godt og vi kunne se helt anderledes forhold end ved Diesel opdrætter så vi var ikke i tvivl ham måtte vi havde

Nøj, hvor ser han skøn ud!
Og hvor er de to bare kære sammen. :inlove:

Hold da magle, hvor er han for dejlig :hjerte:

Stort tillykke med ham og den super nemme sammenføring :smiley:

Tillykke med den nye beboer :flag:, han er godt nok dejlig :hjerte:

Hvor er han smuk og dejlig - stort tillykke med ham :hjerte:

Skønt at sammenføringen er gået så smertefrit :ok:

[QUOTE=hmm;1123019]Som lovet kommer der lidt foto:

Som i kan se nem sammenføring… Vi er så glade . Vi ved ikke helt i nu hvad han skal hedde. Han hedder som stamtavle navn Abbort det er svært og sige .[/QUOTE] :

Nååååh En fin lille brun Burmeser dreng:hjerte::smelter: Hvor er de søde sammen

Cats og Conni

Årh hvor er han fin! Stort tillykke med ham. Og hvor er det skønt når sammenføringer går SÅ let :slight_smile:

Til lykke med ham han er godt nok lækker :wehuu:

  • og bare fordi man har et stamtavle navn der siger noget, kan man altså godt hedde noget andet siger mine katte :høhø: Dog er et par stykker, blevet lidt der henad “Chimera Punk Rock Classic” hedder Rocky - og “Sechercats Bruce Maddox” hedder Maddox :tihi:

Hvor er han skøn :hjerte:

Og hvor er det fantastisk, at Morgan bare sådan uden videre har accepteret ham - i en grad, så de putter sammen den første dag. Jeg kan godt forstå, I er glade og tilfredse :ok:

:hjertekat:

Hvor er han bare dejlig - tillykke med ham

Tillykke nok engang, han er bare alt for dejlig.
Jeg glæder mig til onsdag, hvor jeg skal se ham med fingrene.
Håber han kan lære Morgan hvordan man laver endnu mere ballade og ulykker :wink:
Knus Elin

Han er virkelig smuk:smelter:
Puttebilledet er virkelig skønt og umuligt ikke at smile af:inlove:

Så har han fået navn i dag … Han kom til og hedde Rex .