Vores tur til Zen Garden

Vi har i dag været en tur i Zen Garden :slight_smile:
Der var så flot…især fiskene, vandet og alle stenanlæggene :smiley:

Det var en lang tur hernede fra os af…og varm…men det var det hele værd :smiley:

Hold nu op det er godt nok flot! Når engang jeg går på pension… så orker jeg nok ikke knokle rundt med alle de tunge sten, men måske skal haven være bare lidt mere velfriseret end den er nu, for det ER nu pænt :slight_smile:
VH
Susanne

Flot! … jeg må prøve at lokke nogen med derhen :smiley:

Ja, fantastisk flot. Hvor ligger den henne?

Tæt på Dianalund

Mellem Dianalund og Stenlille :slight_smile:
Her er en adresse :slight_smile:
http://www.zen-garden.dk/

Flot have, især vandfaldet på det første billede er fedt

Der var også en lidt udenfor Århus, men den er vist gået konkurs :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1251339]Flot have, især vandfaldet på det første billede er fedt

Der var også en lidt udenfor Århus, men den er vist gået konkurs :)[/QUOTE]

Ja, de vandfald var også lige mig :smiley:
Uha Århus…der er langt fra os :slight_smile:

Her på Lolland har vi også et par dejlige besøgshaver :slight_smile:
Købelevhaven…som er mest…Japansk :slight_smile:
Og så er der Peter Hansens Have…smuk og stor :slight_smile:
Elsker at besøge haver…og måske få ideer med hjem :slight_smile:

Lige et link til Købelevhaven som ligger tæt på Nakskov på Lolland :slight_smile:
http://www.koebelevhaven.dk/den-japanske-have.html

Det kunne jeg nok godt en dag :smiley:

Super :ok:

Men nu har virkeligheden lige prikket mig forsigtigt på skulderen … hvor stort er området (hvor lang tid tager det at komme igennem haven)?

[QUOTE=Skattekat;1251387]Super :ok:

Men nu har virkeligheden lige prikket mig forsigtigt på skulderen … hvor stort er området (hvor lang tid tager det at komme igennem haven)?[/QUOTE]

Jeg tror, at vi var der et par timer. Men vi brugte også noget af tiden på at spise vores medbragte mad. :wink:
Man kan godt nå at se det hele på en times tid, hvis man er hurtig. Men slipper kræfterne hurtigt op, så nøjes med at nusse rundt i den gamle ‘rigtige’ del af haven. :slight_smile: Den nye afdeling på den anden side af vejen er bare en sø med nogle lidt halvkedelige bede omkring. :slight_smile: Slet ikke bygget flot op som den gamle del.

Der er i øvrigt mange siddepladser rundt om i haven, så man kan også snuppe et hvil hist og her. :slight_smile:

Så kom du bare afsted. :wink:

Hvor er det smukt! :slight_smile: