Vores ungdomsbande

Fra venstre mod højre er det Diva, Kalle og Lilly:

Hvor er de dog smukke og fine.

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Dette er et trip-trap-træsko billede af vores tre yngste i aldersrækkefølge…
Diva er den yngste (13.08) - Kalle er den mellemste (21.06) - Lilly er den ældste (19.04).

Diva er helt hjemmelavet - meget tæt på mit ideal! Skønne store øjne, flot hjerteform, ørerne er lidt store pt, hagen kunne godt være stærkere, pelsfarven/sølvtippingen/pelskvaliteten er flot for alderen. Og så er hendes temperament vidunderligt!:wehuu:

Kalle er halvt hjemmelavet - faktisk er Kalle og Diva halvsøskende, da de har samme far - og ganske lovende, selvom hans øjne er lidt små… og han lige pt lømler dvs han skal vokse ind i sine ører og poter.:thumbup:

Lilly kan ikke lide kameraer - men man kan stadig se hendes flotte øjenbrynskam og kindben, som tydeligt tegner hendes hjerteformede ansigt. Hendes pelskvalitet/sølvtipping/pelsfarve er noget af det bedste, jeg har set længe - hvis hendes øjne så også bliver grønne:besvimer:

Wow, hvor er de dog lækre :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Jeg så godt der var lavet en mindre fejl :tihi: …men misserne er nu alligevel BEdårende og smukke :wehuu:
De ser utrolig køssebare ud :inlove:

sådan en bande ville man jo ikke have noget imod at at løbe ind i :høhø:

…virklig søde & smukke

Det skal du ikke være så sikker på; jeg har lige fået en mystisk opringning fra en mand, der bare sagde, at “motorcyklerne bliver leveret i næste uge”, og der er underlige poteaftryk på mit dankort :uha:

NP

Sikke nogle yndige små størrelser :wehuu:

Hvor er de smukke

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

De er yderst bedårende :wehuu:

Hvis det så bare var kattene her der købte motorcykel igen igen, næ her er det manden der er lømlen :tihi: