Vores valentinesdag

Vi sov længe - dvs. misserne vækkede mig ved 5:30-tiden og igen 7- tiden, hvorefter de blev kylet ud af soveværelset, så vi kunne få lov at sove til ved 9:30 tiden.
Flemming stod op, men jeg blev liggende i sengen med min nye lækre mini-bærbar (arbejdspc), og så blev der checket kattegale, facebook, nyheder osv et par timer, mens killingerne drønede rundt og sloges ovenpå mig.
Pludselig ville Flemming være huslig og sætte vasketøj - inkl. sengetøj - over, og så måtte jeg jo også stå op og gå i bad.
Derefter var det tid til lidt mere kattegale mm og en kop kaffe, så gik der et par timer med det.
Hen på eftermiddagen blev vi enige om at køre en tur, så vi kørte til Fredericia og kiggede. En ung fyr i en BMW syntes ikke, vi kørte hurtigt nok inde i byen, så han prøvede at overhale os, men det lykkedes ikke helt, da vi skulle dreje til højre, og det skulle han også (så var det sådan set rimeligt dumt at prøve at overhale jo). Vi kunne dog godt se, at han havde travlt, så vi holdt ind til siden, så han kunne komme forbi. Det resulterede i, at han stoppede oppe på siden af os, og så fik vi bare et dræberblik uden lige, selvom vi vinkede ham videre. Jeg ved ikke helt, hvorfor han blev sur, når vi holdt ind og lod ham komme forbi :? PERLE :rulleøjne:
Nå, men på hjemturen kørte vi forbi Burger King og fik en burger og en sodavand, som vi delte med 2 sugerør - ren lady og vagabonden :hjerte:
Nu er Flemming kørt til pokeraften, og jeg sidder IGEN på kattegale og hygger med misserne. :slight_smile:

Hvordan har jeres dag været?

Jeg blev vækket med frisklavet kaffe, happy Valentine og to kys.

Så fik jeg gjort rent idag og har ud over det ikke lavet særlig meget.

Til aften lavede jeg Gullash og kartoffelmos - der blev så meget af det så hvis vi ikke skal ud og spise i morgen med venner, ja så er der let aftensmad.

Nu sidder jeg så igen igen på kattegale…:wehu:

Jeg stod op til et iskoldt hus (7.8° c. i stuen) og var udgået for brænde, så jeg kunne ikke tænde op -what
Prøvede at få liv i teenageren, men det lykkedes først efter et par timer, så i mellemtiden var jeg på nettet, drak varm kaffe og nussede kattene.
Da teenageren endelig var ude af sengen, var vi på besøg hos min eksmands ekskæreste Pernille (ligger tilbage til de store teenageår) … hun har to rablende skøre dobermanhunde og vil gerne have syet en varm frakke til den ene, som er et skravl :rock: … hun har osse en ældre hest, som Andrea kan få lov til at være med til at passe og skridte nogle små ture på … så det skulle der osse aftales lidt omkring.
Prøvede at overtale Pernille til at køre alt hendes brænde hjem til mig, men da det ikke lykkedes, måtte jeg køre i Bilka og købe briketter i stedet :prut:
Har siden haft gang i brændeovnen og termometeret viser hele 17.3° c. lige nu :rock:
Pigebarnet smuttede udaf bilen hos farmand, så jeg er alene hjemme … har spist resten af kyllingelårene fra i går … og sidder nu foran fjernsynet med en kæmpekop varm kakao -høhø

Så … ikke meget Valentin over min dag … -grrrierdumme

Ikke det store her hjemme. Vi stod op ved en ti-tiden og futtede lidt runde og gjorde os klar. Ved en et tiden tog vi ned til min søster til søskende dag. Vi er 6 søskende, 5 søstre og 1 bror. Vi havde kæresterne med, for de er juo også en del af det hele nu :slight_smile:

Så tog vi alle en tur på kunstmuseet i Randers, hvor der er en udstilling om hvordan folk levede før i tiden og hvor der er en masse ting der kan prøves. Det var rigtig hyggeligt!
Derefter tog vi i parken og hyggede i solen og derefter tog vi hjem og lavede aftensmad.

Det har været min dag indtil videre. I aften skal kæresten og jeg nok se en god film og slappe den på sofaen med en varm kat på maven!

[quote=birtheras;125107]Jeg blev vækket med frisklavet kaffe, happy Valentine og to kys.

Så fik jeg gjort rent idag og har ud over det ikke lavet særlig meget.

Til aften lavede jeg Gullash og kartoffelmos - der blev så meget af det så hvis vi ikke skal ud og spise i morgen med venner, ja så er der let aftensmad.

Nu sidder jeg så igen igen på kattegale…:wehu:[/quote]

Ren drømmevækning da - kan du ikke lige forklare Flemming det? :smiley:

Gullasch og kartoffelmos er bare mums :savle:

[quote=Skattekat;125110]Jeg stod op til et iskoldt hus (7.8° c. i stuen) og var udgået for brænde, så jeg kunne ikke tænde op -what
Prøvede at få liv i teenageren, men det lykkedes først efter et par timer, så i mellemtiden var jeg på nettet, drak varm kaffe og nussede kattene.
Da teenageren endelig var ude af sengen, var vi på besøg hos min eksmands ekskæreste Pernille (ligger tilbage til de store teenageår) … hun har to rablende skøre dobermanhunde og vil gerne have syet en varm frakke til den ene, som er et skravl :rock: … hun har osse en ældre hest, som Andrea kan få lov til at være med til at passe og skridte nogle små ture på … så det skulle der osse aftales lidt omkring.
Prøvede at overtale Pernille til at køre alt hendes brænde hjem til mig, men da det ikke lykkedes, måtte jeg køre i Bilka og købe briketter i stedet :prut:
Har siden haft gang i brændeovnen og termometeret viser hele 17.3° c. lige nu :rock:
Pigebarnet smuttede udaf bilen hos farmand, så jeg er alene hjemme … har spist resten af kyllingelårene fra i går … og sidder nu foran fjernsynet med en kæmpekop varm kakao -høhø

Så … ikke meget Valentin over min dag … -grrrierdumme[/quote]

Føj hvor koldt :fryser: Og vi syntes, vores entre var kold, da temperaturen derude viste omkring 10° (hvordan laver man ° tegnet - jeg kopierede det fra dit indlæg?)

Jeg håber, du får varmen! Her har jeg tændt op i pilleovnen, så der er næsten snart FOR varmt!

[quote=Bamse;125125]Ikke det store her hjemme. Vi stod op ved en ti-tiden og futtede lidt runde og gjorde os klar. Ved en et tiden tog vi ned til min søster til søskende dag. Vi er 6 søskende, 5 søstre og 1 bror. Vi havde kæresterne med, for de er juo også en del af det hele nu :slight_smile:

Så tog vi alle en tur på kunstmuseet i Randers, hvor der er en udstilling om hvordan folk levede før i tiden og hvor der er en masse ting der kan prøves. Det var rigtig hyggeligt!
Derefter tog vi i parken og hyggede i solen og derefter tog vi hjem og lavede aftensmad.

Det har været min dag indtil videre. I aften skal kæresten og jeg nok se en god film og slappe den på sofaen med en varm kat på maven![/quote]

Sikke mange søskende du har :uha: Men det lyder som en hyggelig dag :smiley:

[quote=Miff;125126]Ren drømmevækning da - kan du ikke lige forklare Flemming det? :smiley:

Gullasch og kartoffelmos er bare mums :savle:[/quote]

Jamen vi fejre jo ikke Valentin så jeg ved faktisk ikke hvad der skete :tihi:

Men det var da en rigtig hyggelig måde at blive vækket på :wehuu:

Ja Gullash og kartoffelmos er altså godt :savle:

[quote=Miff;125130]Føj hvor koldt :fryser: Og vi syntes, vores entre var kold, da temperaturen derude viste omkring 10° (hvordan laver man ° tegnet - jeg kopierede det fra dit indlæg?)

Jeg håber, du får varmen! Her har jeg tændt op i pilleovnen, så der er næsten snart FOR varmt![/quote]

Jeg har jo både islandske sweatre og håndstrikkede uldstrømper, så jeg skal nok klare mig :rock: … og så kunne jeg jo komme til at ‘‘spilde’’ lidt Captain Morgan ned i den varme kakao :tihi:

Jeg ved ikke hvor ° gemmer sig på det danske tastatur … jeg skifter over til islandsk for at få den frem :ups:

her har dagen bare stået på absolut afslapning, vi har faktisk ikke lavet dagens gode gerning!! :ups:

de lørdage der ikke er afsat til arbejde på huset eller div familietamtam bliver altid brugt på at værne extra om børnene, og i dag har været sådan en dag :thumbup:

vi fejrer ikke valentine, så i dag har bare været en lørdag som alle andre :slight_smile:

[quote=Skattekat;125142]
Jeg ved ikke hvor ° gemmer sig på det danske tastatur … jeg skifter over til islandsk for at få den frem :ups:[/quote]

Hahah, det tror jeg lige, at jeg undlader :wink:

[quote=Misurama;125143]
vi fejrer ikke valentine, så i dag har bare været en lørdag som alle andre :)[/quote]

Vi fejrer heller ikke valentine - mit indlæg var mest ment som en joke omkring netop valentine :wink:

okay, så var min øverste ikke lige i omdrejninger :tihi:

ja her hos os fejre vi ikke valentinsdag, men vi hygger os alligevel og lige om lidt skal vi smovse i dejlige spanske jordbær, jordbærene ligger så i en hjerteformet bakke med rød sløjfe omkring og så står der happy valentine på etiketten, så lidt valentins dag blive det til alligevel.

hmm…

jo, jeg stod op kl 6 og møsdte på arbejde kl 7… fik fri kl 1730…

kæresten lå i sengen herhjemme og hyggede med kattene :slight_smile:

da jeg kommer hjem, starter jeg et par omgange vasketøj, vi laver mad og spiser :slight_smile:

og nu; ja jeg sidder her og kæresten sidder ovenpå og nærder :stuck_out_tongue:

nå ja, inden vi spiste havde vi lige kattene ude i sele - det er 6 mdr sidst, og Mikkel NØD det selvom det var røvkoldt, Nynne frøs helt vildt (hun rystede helt), men det er jo klart når missen bare sætter sig på jorden og kigger :stuck_out_tongue:
det gik der da lige 10 min, og så fik de lidt råt okekød da vi kom op igen - ih hvor de elsker det :slight_smile:

Blev vækket 3.10 i nat af en fuld kæreste som ringede for at spørge om jeg ville hente ham (mit eget forslag at han skulle ringe hvis han ikke kunne komme hjem), derefter kl 5 af katten som syntes sengen skulle bruges som kradsebræt… Kl. 6 bare fordi… Og så ringdede vækkeuret kl 7… kl 7.45 skulle jeg på arbejde og det var jeg ind til 17.45 (kun fordi en gammel dranker-kunde valgte at suse ind i butikken på hendes scooter/elkøretøj 10 over lukketid og forlange en flaske billig-vodka og lotto. Samt en chef som mener at vi som ansatte er personlige assistenter for ham… Skulle sætte nogle rosebuketter sammen til en stor til hans kone og putte folie på, er en klump til sådan nogle ting! Og manden sagde ikke engang tak!!)
Kom hjem til en kæreste med tømmermænd, som foreslog fast food… Et afsnit af bones og nu sidder jeg på kattegale og han sover i den anden sofa…

[QUOTE=Bølle-missen;125177]Blev vækket 3.10 i nat af en fuld kæreste som ringede for at spørge om jeg ville hente ham (mit eget forslag at han skulle ringe hvis han ikke kunne komme hjem), derefter kl 5 af katten som syntes sengen skulle bruges som kradsebræt… Kl. 6 bare fordi… Og så ringdede vækkeuret kl 7… kl 7.45 skulle jeg på arbejde og det var jeg ind til 17.45 (kun fordi en gammel dranker-kunde valgte at suse ind i butikken på hendes scooter/elkøretøj 10 over lukketid og forlange en flaske billig-vodka og lotto. Samt en chef som mener at vi som ansatte er personlige assistenter for ham… Skulle sætte nogle rosebuketter sammen til en stor til hans kone og putte folie på, er en klump til sådan nogle ting! Og manden sagde ikke engang tak!!)
Kom hjem til en kæreste med tømmermænd, som foreslog fast food… Et afsnit af bones og nu sidder jeg på kattegale og han sover i den anden sofa…[/QUOTE]

Det lyder dælme som en hyggelig dag :stuck_out_tongue:

håber du får slappet af imorgen og måske får sovet lidt længe :slight_smile:

Vi fejrer ikke valentine herhjemme. :slight_smile:
Jeg stod op klokken halv elleve til høj sol og sne i haven -wehu , nappede lige noget morgenmad og begyndte ellers at spille playstation. -tihi
Hmm, og rotterne har været ude og løbe på bordet, så har hygget mig med dem. Og har lige sovet to-tre timer, så det har været en ganske hyggelig dag. -wehu

Uha jeg kom hjem fra arbejde kl 8, var næsten faldet i søvn da jesper skrev ved 9 tiden og sagde tak for den chokolade og blomster jeg havde sendt hjem, nok lidt trykket af han ikke havde tænkt på det samme.
blev vækket af telefonen kl 15, en kollega der spurgte om jeg ikke lige kunne komme i dobbeltvagt, så mødte på job kl 16 og her er jeg så endnu, har fri kl 8, gaab.
Men vi har hygget på job med burger mad til aften og pandekager i nattevagten.

Vores valentinsdag - og i øvrigt også 4 års dag (helt tilfældigt) var rigtig dejlig :wehuu:
Vi stod op, og gik til bageren for at hente morgenmad - mums!
Herefter slappede vi af sammen og hyggede os, indtil vi tog ind til byen for at spise på Jensens - her fik vi et hyggeligt bord i en krog, lidt fri for alle de andre mennesker! Maden var fantastisk, og vi hyggede os mægtigt!
Da vi var færdige med at spise, skulle vi i teateret. Her så vi The Phantom of the Opera i Det Ny Teater, absolut FANTASTISK forestilling! :wehuu: Jeg kan kun anbefale at tage ind og se den! Kæresten og jeg nød det rigtig meget!

Det var kort og godt vores dag :hjerte: