Vrå - Søndag

Det var så skønt at se dig igen Annette - og at du så rent faktisk havde tid til en god snak gjorde det da bare endnu bedre.

Og tak i lige måde for godt selskab på mange ture frem og tilbage gennem hallerne :wink:

Når du nu pludselig får katteabstinenser og Unni og Yasha ikke er helt nok, så prikker du lige til Pia og spørger om I ikke skal tage herned en tur, jeg skal nok diske op med noget spiseligt og noget med pels - og helst uden alt for meget sammenblanding :wink:

Og så vil jeg også lige benytte chancen til at rette på min egen forglemmelse og sige stort tillykke med resultaterne til alle - synes bare det har været en kanongod weekend.

[QUOTE=Annette O;876315]Det var bare SÅÅÅ hyggeligt at være på udstilling igen :thumbup:

Jeg havde ingen kat med, men var sammen med min kusine, som havde en søøi mitte med. :smiley:

Jeg fik snakket med en del - og hold da op det var hyggeligt :wehu: Jeg kan godt mærke at jeg savner det :brist: men så er det jo skønt at man kan komme med en gang imellem. :wehu: Ja mit “øje” for smækre lækre skovbasser er da ikke helt rustent fandt jeg ud af :tihi:

Stort tillykke med jeres forskellige resultater :flag:[/QUOTE]

Jah, nåede jo lige at få hilst på jer, til jeg pludselig måtte rende igen :tihi: Ikke sådan at være steward…
Men nåede aldrig lige at få spurgt hvad det var din kusine (Lise?) havde med? :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;876360]Det var så skønt at se dig igen Annette - og at du så rent faktisk havde tid til en god snak gjorde det da bare endnu bedre.

Og tak i lige måde for godt selskab på mange ture frem og tilbage gennem hallerne :wink:

Når du nu pludselig får katteabstinenser og Unni og Yasha ikke er helt nok, så prikker du lige til Pia og spørger om I ikke skal tage herned en tur, jeg skal nok diske op med noget spiseligt og noget med pels - og helst uden alt for meget sammenblanding :wink:
[/QUOTE]

Det skal jeg nok lige huske :wink:

For os blev det en gentagelse af igår. Vi var hos Britta Busse og igen var Pippi og Magnus alene, så de fik deres EX1’er. Magnus skulle tilbage til NOM og slog 2 MCO’er. De stod vist meget lige, men Magnus var bedst groomet, sagde hun, så det er jo rart nok, eftersom det er den eneste mulighed vi som udstillere har for at påvirke resultatet. Heller ingen stemmer på scenen til ham i dag, men han havde en god oplevelse med Kirsten, og det var det vigtigste :slight_smile:

Tillykke til alle - og totalt hyggeligt at hilse på dig Annette O :slight_smile:

Tillykke med de flotte resultater.

Endelig hjemme efter en laaaaang kører tur.*
Dagen idag bragte mig en vidunderlig overraskelse, bedst som jeg står og ser min kastrat i panelet på scenen hører jeg Susanne Wehnert sige at det er en enstemmig afgørelse, jeg tænker “nå ja, han blev da nomineret” så siger hun 190!! Mit hjerte stoppede og jeg skreg bare “YES” så hele stewardringen hoppede… Så kommer hunkastraterne på scenen… En blir valgt. Så det tid til BIS/BOX og min dreng vandt med 3 stemmer!! Jeg er SÅ stolt :slight_smile: BIS Kastrat Avalantas Gismo SBI n21

Og tuuuuuuusind tak til Eife/Eva for at bære og præsentere min dreng :smiley:

Og tillykke til jer andre :slight_smile:

Så er jeg vidst ved at være kommet lidt til mig selv efter en lang med dejlig weekend :slight_smile:
Kyra var oppe ved Lena Nordstrøm lørdag og fik sig CAGPIB hun blev kaldt tilbage til NOM men tabte til smukke Madonna :wink: Amiko var hos Minnah hun var lige gået i åben og fik hendes CAC hun blev også kaldt tilbage til NOM men tabte til en smuk ældre kat :wink: Kyra var med første gang i klasse 17, og der var en del hele 6 dejlige katte, de var alle hos Martti, og Kyra blev den bedste hunkat, men tabte så til en smuk hankat, så hun blev nr 2 i Vetaen :slight_smile:

Søndag var Kyra oppe hos Britta Busse, en bedømmelse jeg virkelig så frem til, da jeg har aldrig haft haft Britta til mine katte :slight_smile: Og jeg fik en fantastisk bedømmelse at hende, hun var meget overrrasket hvor kraftig og stor Kyra var af hendes aldre :wink: så hun fik sit CAGPIB og blev kaldt tilbage til NOM, til min store overraskelse valgte Britta at give den til Kyra over en anden birma og skovkat :smiley: :smiley: så der gik lige lidt tudemarie i den Kyra var også tilmeldt til Veteran igen hvor hun blev nr 4 :smiley: :smiley: Amiko var hos Stephe Bruin og hun havde dommerelev Bobby ved hendes side, og hun har set Amiko tilbage i Brændstrup og hun kunne sagtens huske hende, hun var helt vild med Amiko og hendes farvefordeling, så hun fik uden problemer hendes 2 CAC og blev kaldte tilbage til NOM, det hele gik lidt stærkt da jeg næsten løb frem og tilbage mellem Kyra´s dommer og Amiko´s dommer, så det fik ikke helt op for mig hvad Stephe sagde, før hun peger på Amiko at hun er NOM :smiley: :smiley: så kom tudemarie lige frem igen engang, begge mine dejlige smukke piger skulle på scenen :smiley: :smiley:

Så kom vi til scene show, og Amiko var så heldig at få den bedste steward Christa at gå sammen med, hun fik en stemme hvor den anden kat fik 2 stemmer, men alligevel var jeg bare så stolt af hende :smiley: :smiley: Kyra havde overtalt hendes nye bedste ven Simone om at gå med hende på scenen, mener ikke hun fik nogle stemmer, men hun var der :smiley:

Tak for en kanon dejlig weekend, til alle sammen, nu vil jeg sende mine udlandske gæster godt på vej hjem ad :smiley: og tillykke til alle sammen med de flotte resultater :smiley:

Ja det var sgu SUPER hyggeligt - og hvilken ro jeg havde til at snakke og kigge og snakke og … og … :thumbup:

[QUOTE=Eife;876372]Jah, nåede jo lige at få hilst på jer, til jeg pludselig måtte rende igen :tihi: Ikke sådan at være steward…
Men nåede aldrig lige at få spurgt hvad det var din kusine (Lise?) havde med? :)[/QUOTE]

Jeps - det er lille Lise :stuck_out_tongue: (Lise er yngre end jeg er) :tihi:

[QUOTE=En forhenværende bruger;876426]

Tillykke til alle - og totalt hyggeligt at hilse på dig Annette O :)[/QUOTE]

Taaak og i lige måde :thumbup:

Jeg vil også tusind mange gange takke til alle I der kom forbi. Det har været en helt fantastisk week-end.
Sikke der blev snakket, sikke der blev købt og sikke nogle fine mis der kom forbi standen. IB, flere gange og Lukas og McCoy hilste også på og de havde deres ejere med…sødt af dem.
Tak til Lenette for en fin hytte (uden spejl) GRINER!!! men til den pris kan man ikke sige andet end konceptet med hyttebyen er fantastisk. Gid alle byer hvor Jyrak holder udstillinger havde deres helt egen hytteby.
Tusind tak for de fine ting der blev afleveret og alt fodret som jeg så videregav til Bæklund…alt ialt omkring 25 kilo plus en del vådfoder. De blev SÅ glade for 25 kilo foder gør en forskel sådant et bette sted.
Jeg skal da lige love for der blev købe nullerputsenge…havde 59 med og KUN 6 med hjem.
Og smykker var et hit og vasen med påfulgefjer så noget derangeret ud da jeg pakkede ned. 10 fjer var der…resten var solgt, men man får nok heller ikke et stykke legetøj der er smukkere.
Men nu er Fru Rodam også lettere brugt…måske man skulle tilbyde sig til en genbrugs og kravle op på øverste hylde og sove de næste 8-9 uger til næste gang (Min Ven Kattens udstilling d. 26. august)

Og inden da skal du lige en smut forbi Landsskuet og hente Hittekat banneret! For det havde du glemt at pille ned, så det pillede jeg ned og smed i containeren - du kan bare hente det i Herning :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Northved;876488]Endelig hjemme efter en laaaaang kører tur.*
Dagen idag bragte mig en vidunderlig overraskelse, bedst som jeg står og ser min kastrat i panelet på scenen hører jeg Susanne Wehnert sige at det er en enstemmig afgørelse, jeg tænker “nå ja, han blev da nomineret” så siger hun 190!! Mit hjerte stoppede og jeg skreg bare “YES” så hele stewardringen hoppede… Så kommer hunkastraterne på scenen… En blir valgt. Så det tid til BIS/BOX og min dreng vandt med 3 stemmer!! Jeg er SÅ stolt :slight_smile: BIS Kastrat Avalantas Gismo SBI n21[/QUOTE]

Ih tilykke! Det er da den fedeste overraskelse at få! :smiley:

Stort tillykke til jer alle, lyder som en super dejlig udstilling.

[QUOTE=Susanne W;876591]Og inden da skal du lige en smut forbi Landsskuet og hente Hittekat banneret! For det havde du glemt at pille ned, så det pillede jeg ned og smed i containeren - du kan bare hente det i Herning :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
JØSSES JA, Annep og jeg pillede jo standen ned på livet løs og så må vi have glemt skiltet…GODT vi har en vågen formandskvinde. TUSIND TAK, Susanne…jeg skylder dig en tjeneste.
OM jeg kommer til Herning…tror det ikke, for jeg har sat Tabita til at føde d. 4. juli og hun kan finde på at gå en anelse længere, men ellers er den der jo igen i Brandrup…eller jeg finder på noget

Stort tillykke med resultaterne til alle, og tak for lån af jeres dejlige katte :slight_smile: Ikke mindst en tak til mine hjælpsomme medsteward’er, som hjalp mig med mine spørgsmål - nervøsiteten er vist dampet af nu :wink:

Til lykke alle sammen

Og Brita, du skal vist ha’ en ny husker snart, den du har er vist ved at være slidt op :stuck_out_tongue:

Min husker er både slidt og fyldt op, men jeg HAR husket dit sejl og puttepose. Sender pakken imorgen.
Nogen gange har jeg nemlig lyspunkter i løbet af dagen

[QUOTE=kamikaze;876731]Min husker er både slidt og fyldt op, men jeg HAR husket dit sejl og puttepose. Sender pakken imorgen.
Nogen gange har jeg nemlig lyspunkter i løbet af dagen[/QUOTE]

Det var ikke for at skynde på dig - kun for at pirke til huskeren. Glæder mig til at få pakken:-)

Det var heller ikke sådant jeg opfattede det. Jeg skal bruge aftenen på at få styr på mine bestillinger og sende hvad der sendes kan.

[QUOTE=kamikaze;876776]Det var heller ikke sådant jeg opfattede det. Jeg skal bruge aftenen på at få styr på mine bestillinger og sende hvad der sendes kan.

[/QUOTE]

Vi glemte at købe noget meget vigtigt af dig - fasanvinger til Snusen :frowning: