Kaitlyn blev NOM i dag og vandt NOM over en anden blåtortie bimse. Kaitlyn blev også nr. 5 som veteran…
Mit birma F- kuld blev BIS i dag… De var også alene så jeg er nu mest stolt over deres BIS igår da de havde konkurrence der.
Stor tak til May og Christa for hjælp med at bærer kuldet.
Og endnu en gang tak til May for at jeg måtte låne hendes hankat. Husk at han skal have ekstra god mad for dette
Yasha fik sit cert og rigtig pæne ord med fra dommeren, trods Yasha ellers var grim i munden
Unni fik en rigtig skidt start på dagen, for i går aftes blev hun godt og grundigt køresyg på vejen hjem, så hun var rigtig “øv” her til morgen… Hun kom dog med i håb om at lidt søvn i hendes lille hule ville kvikke hende op - og rigtig nok, da dommeren nåede til huskattene ved 13-tiden var hun fuldstændig “søndags-kvik” igen hun fik en fin 2. plads, efter Miss Bilka, som var mere “showende” og meget mere “i sit es” og naturligvis vandt over hende
Så en god weekend som vi alle er taget glade hjem fra - og SKØNT med 25 minutter hjem Jeg tror aldrig, at jeg har været hjemme før 17 på en udstillingsdag (way to go Jyrak for at fyre den af i dag! )
Tidligt hjemme fra en skøn weekend som hverken skybrud (og glemte paraplyer), våde tæer, svedige armhuler eller trætte fødder og smertende knæ kan overskygge.
Til forskel fra lørdag hvor Junior vist var mere trykket over den første nat i hyttebyen som han ikke helt kunne se fidusen med og formentlig også den tyngende tordenluft, var han helt i sit es søndag.
Han skulle op til Britta Busse og jeg har simpelthen ikke noget dårligt at sige om hende. Jeg elsker simpelthen Britta og overvejede faktisk at sige det til hende. Junior var vist også en smule henført, i hvert fald nøjedes han med de obligatoriske to hvæs imens hun rodede ham i hovedet og så lagde han sig ellers på bordet og gled stille om på siden så hun rigtigt kunne se alle de mavekrøller jeg havde fået lavet med min håndsved
Han fik endnu en HP, en fin udtalelse og vigtigst af alt afsluttet weekenden på en god måde. Og jeg fik godt nok svaret på mange velfunderede spørgsmål om racekatte i dag samt opfordret indtil flere nordjyder til at udstille deres huskatte
Heldet var også med mig i dag, så jeg vandt hovedpræmien i FIP-rafflet - et fint limegrønt kradsetræ. Det var vist tydeligt for enhver til stede hvor overrasket og glad jeg var for den overraskelse
Tillykke alle sammen.
Øv hvor det surt, ikke at have været med:(.
Men vi kommer stærkt igen, når vi har fået det næste udenlands cert.
Hvis jeg da ellers kan finde ud af at tilmelde rigtig(har lige fået en mail, fra brian. Om at jeg har lavet lidt koks i det , til Flensborg):S
Her stod den på CAP og NOM til min skjønne Balineser pige, hun måtte dog se sig banket godt og grundigt på scenen af DK*Bellamis’ On the rocks ejet og opdrættet af Dorthe Kaae…
Men er nu stolt af tøsen alligevel…
Ib og Ozzy blev Nomineret og var oppe på scenen, mod hinanden for at kæmpe om bedste hankastrat i Kat IV De var de eneste nominerede hankastrater (den sidste var Stevie…), så valget var jo svært :høhø: - til gengæld var jeg jo sikker på at en af mine katte ville vinde
Så nu har vi TO fine pokaler stående herhjemme, plus mere kattemad end jeg nogensinde har haft i huset på en gang - selvfølgelig gjordet det jo ikke bedre at jeg allerede lørdag fra begyndelsen havde købt 2x4 kilo Go Care Royal af Henriette, hvorefter jeg i dag vandt 4 kilo mere i FIP raffle’t
Så jeg har pludselig næsten 22 kilo kattemad stående. Jeg håber det har lang holdbarhed, for der plejer at blive spist ca 3 kilo om måneden her L
Men det er jo et absolut LUKSUSproblem.
Og til slut et billede af en lidt modvillig Ozzy (jeg tror han var bange for at jeg puttede ham i transportkassen igen hvis han kom da jeg kaldte på ham
(der var osse to FLOTTE kokarder, men dem har jeg ikke fået ud af oppakningen endnu)
(og de to andre, der vist var LIDT jaloux
Så… det var absolut den fedeste udstilling jeg har været med på, rent resultatmæssigt. Og det var i det hele taget en smadderhyggelig weekend! Men nøj hvor er jeg træt… jeg har vist sovet 8 timer I ALT siden fredag…
Ja, her var alle européerne oppe ved Marie Westerlund i dag. Spændende og god oplevelse, og vi fik en god lille snak om europé generelt.
McCoy kunne godt nok ikke hamle op i charmør-gen med Henriettes røde Lukas, men han er jo en rigtig sød og god dreng, og vandt da alligevel NOM over de ungdyr Marie havde oppe til NOM Mod forventning, så jeg er meget glad…
På scenen var han også bare nem at håndtere for Pia, så det ud til… Dejligt med sådan en dreng
[QUOTE=TrekkieGrrrl;876228]For mig blev dagen en næsten tro kopi af lørdag
Ib og Ozzy blev Nomineret og var oppe på scenen, mod hinanden for at kæmpe om bedste hankastrat i Kat IV De var de eneste nominerede hankastrater (den sidste var Stevie…), så valget var jo svært :høhø: - til gengæld var jeg jo sikker på at en af mine katte ville vinde
Så nu har vi TO fine pokaler stående herhjemme, plus mere kattemad end jeg nogensinde har haft i huset på en gang - selvfølgelig gjordet det jo ikke bedre at jeg allerede lørdag fra begyndelsen havde købt 2x4 kilo Go Care Royal af Henriette, hvorefter jeg i dag vandt 4 kilo mere i FIP raffle’t
Så jeg har pludselig næsten 22 kilo kattemad stående. Jeg håber det har lang holdbarhed, for der plejer at blive spist ca 3 kilo om måneden her L
Men det er jo et absolut LUKSUSproblem.
Og til slut et billede af en lidt modvillig Ozzy (jeg tror han var bange for at jeg puttede ham i transportkassen igen hvis han kom da jeg kaldte på ham
(der var osse to FLOTTE kokarder, men dem har jeg ikke fået ud af oppakningen endnu)
(og de to andre, der vist var LIDT jaloux
Så… det var absolut den fedeste udstilling jeg har været med på, rent resultatmæssigt. Og det var i det hele taget en smadderhyggelig weekend! Men nøj hvor er jeg træt… jeg har vist sovet 8 timer I ALT siden fredag…[/QUOTE]
Det var bare SÅÅÅ hyggeligt at være på udstilling igen
Jeg havde ingen kat med, men var sammen med min kusine, som havde en søøi mitte med.
Jeg fik snakket med en del - og hold da op det var hyggeligt Jeg kan godt mærke at jeg savner det men så er det jo skønt at man kan komme med en gang imellem. Ja mit “øje” for smækre lækre skovbasser er da ikke helt rustent fandt jeg ud af
Jeg vil gerne lige benytte mig af den her tråd til at sige mange mange tak for en skøn weekend til alle jer, som jeg har været sammen med i løbet af weekenden. Det har været kanonhyggeligt og jeg har haft en super weekend og en god officiel udstillerstart med Unnis nom lørdag gg