Vundet i klasselotteriet

…ja, det er desværre ikke mig.

Men her til morgen har vi fejret en af mine kolleger, der i går har vundet
1.9 millioner i klasselotteriet :wehu:

Jeg synes, det er så vildt - og jeg glæder mig over at kende nogen, der
virkelig vinder, så det ikke bare er “nogen”, man læser om i avisen.

Tillykke til din kollega :slight_smile: Jeg tror altså nok, at jeg var blevet hjemme i dag, hvis det havde været mig :fin:

Jeg tror ikke, at jeg kender nogen, der nogensinde har vundet mere end et par tusinde kroner.

Jamen tillykke til din kollega - hvor er det bare dejligt for ham/hende :thumbup:

Tillykke til kollegaen. Det er vildt når nogen man kender vinder så meget.

Hvis vi vandt så meget tror jeg nok jeg ville holde det for mig selv. Har prøvet at vinde 50.000 og pludselig fik jeg en masse nyeste bedste venner.

Kender et par der vandt 2.4 mill i lotto, og de var også udsat for at nogle mente, at de ligepludselig skyldte dem penge. Det er så sørgeligt (og også lidt uhyggeligt) når det sker, og håber ikke din kollega bliver udsat for det.

TILLYKKE til kollegaen!!

Ja, det er godt nok en overvældende sum - TILLYKKE til din kollega :flag:

Jeg håber ikke, h*n får nye bedste venner ud af det, det er så trist, når den slags sker.

[quote=Jane;429195]Tillykke til din kollega :slight_smile: Jeg tror altså nok, at jeg var blevet hjemme i dag, hvis det havde været mig :fin:
[/quote]

Jeg var helt sikkert blevet hjemme! :høhø:

[quote=Jane;429195]
Jeg tror ikke, at jeg kender nogen, der nogensinde har vundet mere end et par tusinde kroner.[/quote]

Jeg har en anden kollega, der vandt 120.000 kr. i lotto for nogle år siden.
Og min veninde vandt 50.000 kr. i klasselotteriet sidste år.

Jeg selv har aldrig vundet mere end en cykel :tihi:

[quote=Anne K;429207]
Kender et par der vandt 2.4 mill i lotto, og de var også udsat for at nogle mente, at de ligepludselig skyldte dem penge. Det er så sørgeligt (og også lidt uhyggeligt) når det sker, og håber ikke din kollega bliver udsat for det.[/quote]

Det er bare for meget sådan noget! Nej, jeg håber heller ikke, at de bliver
udsat for noget lignende.

Personligt ved jeg ikke, om jeg ville have fortalt det :?

Men hun var så glad, at hun ikke kunne lade være :yah:

Herligt. Kunne jeg da godt lige bruge… :slight_smile:

Min farmor vandt 250.000 i varelotteriet for ca. 10 år siden…

Tillykke til din kollega - åhhhh så mange penge må da lune gevaldigt.

Hvis jeg vandt mange, mange penge, ville jeg nok nøjes med at oplyse et lavere beløb … og så gå og rå-hygge mig med min viden :tihi:

Min onkel vandt i Lotto da jeg var cirka 12 år… Vi var helt oppe og køre, for han inviterede os alle ind og se en far til fire film i biografen i Hornslet :rock: