Wasabi og ejeren Sabine

Heysa, jeg vil skrive lidt om mig først og derefter Wasabi.:blush: :hugs: :cherry_blossom:

Om Sabine (Ejeren):

Navnet er som i kan se Sabine, jeg er født d. 21 april 1993 og bor pt. i Nordsjælland, men med planer om at flytte til Jylland en dag. Jeg elsker Heste, Gaming/Livestreaming på Twitch, Militær stuff, Gåture, Cykelture, Stene serier, Være sammen med venner og self. Katte. :slightly_smiling_face:

Jeg har pt. ikke noget arbejde og venter på vurdering til førtidspension her i december måned. Jeg er en del ensom, da jeg desværre ikke har ret mange venskaber udenfor skærmens fire hjørner, selv om dette er et ønske for mig at få. Jeg lider af depression og når jeg bliver stresset, så kan min angst også sættes i gang desværre. :upside_down_face:

Vi har altid haft kat i familien, men jeg blev her i december 2022 katte ejer på egen hånd, til en hun-mis, som jeg har døbt Wasabi. Jeg ser frem til mange gode år sammen med Wasabi og glæder mig også til at følge hele hendes udvikling. :heart_hands: :green_heart:

Om Wasabi (Katten):

Wasabi er en fin hun-mis født d. 27 september 2022. Wasabis forældre Mor: Huskat og Far: Ukendt. Wasabi har 3 andre søskende 2 søstre og 1 bror. Wasabi kommer fra et godt hjem, med en god begyndelse sammen med misse-mor og søskende og alt det rigtige. Dog fik ejeren til misse-mor, Wasabi og søskende-misserne akut opstået allergi med svære vejrtræknings problemer samtidigt med, at misse-mor også forlod killingerne og på baggrund af disse to super uheldige ting, blev jeg lidt nødsaget til, at hente Wasabi før tid (10 Uger gammel) d. 8 december. Det var bestemt ikke med min gode vilje, at skulle tage Wasabi hjem tidligere end planlagt, for jeg havde endda gjort ejer opmærksom på, at jeg ønskede at få Wasabi hjem når hun var 12 Uger også fordi jeg ellers er personen der går MEGET op i at gøre alt rigtigt, men desværre kunne det ikke blive sådan og sket er sket, jeg fik Wasabi hjem 10 Uger gammel. :no_mouth:

Wasabi er en frisk mis med gang i sig, hun er legesyg, nysgerrig, kælen og speciel på sin helt egen måde. :blush: :cat2: :cherry_blossom: Hun er faldet super godt til i sit nye hjem hjemme ved Ut. og hun gik i katte bakke allerede første dag og har ingen uheld haft ellers. :star_struck: Wasabi bliver aktiveret med leg og en masse kærlighed hver dag og har det generelt rigtig fint og viser ingen tegn på mistrivsel eller savn til tidl. hjem og søskende, så Wasabi har klaret det SÅ eksemplarisk i den tid hun har været i sit nye hjem. :blush: :heart_hands: :green_heart:

Historien om navnet Wasabi og betydningen i det:

Navnet Wasabi har en særlig betydning for “mig” som ejer, da jeg er gamer og spiller et spil GTA RP/FiveM (GTA i Roleplay/Online Rollespil), hvor min karakter hed Sabine, men blev kaldt Wasabi som kælenavn, fra hendes aller bedsteven inde i spillet, James Wellington (Kælenavn: Bøf) pga. Sabines havgrønne hår og dette var grundlaget for kælenavnet. Der blev også lavet en godnathistorie om “Den havgrønne kat, Wasabi” opfundet af min karakter, Sabines bedsteven, Bøf og heraf stammer navnet Wasabi :cherry_blossom: :green_heart: :heart_hands: :cat2: :notebook_with_decorative_cover:

Jeg forventer at Wasabi får et godt liv som inde kat hos Ut. og at hun får en masse kærlighed. :cat2: :cherry_blossom: :green_heart: :heart_hands:

Det var lidt om ejer og kat og vi håber, at i synes at det i læste jer frem til løs spændende. I er velkomne til at spørge, kommentere m.m. Men efter dårlige erfaringer fra andet steds, så kan det ikke forventes, at jeg vil svare retur på kritik eller evt. dømmende kommentarer, da det ikke er det der ønskes herfra. :pray:t3: :cherry_blossom: :axe:

Mange tak fordi i læste med, i kan også følge Wasabi på Instragram via dette link! Wasabi_C4t

Wasabi & Sabine, ønsker jer alt godt fremad. :green_heart: :heart_hands: :cherry_blossom: :hugs:

15 Synes om

Velkommen til Sabine og wasabi :smil: hvor ser wasabi dog dejlig ud :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Velkommen på Kattegale, Sabine og Wasabi. :smiley:

1 Synes om

Velkommen til. Jeg håber, I kan finde jer til rette her på KG.

1 Synes om

Hun er da bare en smuk lille gråmis. Velkommen til

1 Synes om

Velkommen til

1 Synes om

Velkommen til jer, hvor er Wasabi smuk :slight_smile:

1 Synes om

Jamen, der er smukke Wasabi jo - velkommen til, og godt at se jer herinde! :smiley: :+1:

PS. Forstår fuldt ud din discalimer, men kritik og dømmende kommentarer er som sagt ikke standard på agendaen her… :wink:

6 Synes om

:welcome: til både dig og smukke Wasabi :hjertehop:

1 Synes om

:welcome: Dejligt med en beskrivelse af jer begge. Og velkommen til, her kan man hurtigt bruge mange timer. :smil:

1 Synes om

:velkommen:

Håber I bliver glade for at være her :slight_smile:

1 Synes om

Tusind tak for alle jeres beskeder indtil nu!

Det er helt overvældende og anderledes end hvad jeg har oplevet andre steder, så jeg ser frem til flere timer herinde og hvor jeg også regner med, at slå et opslag eller 20 op igennem tiden herinde! :hugs: :cherry_blossom: :cat2: :green_heart: :heart_hands:

Mange hilsner, Sabine.

10 Synes om

:velkommentilkg:

1 Synes om

:velkommen: Kattegale er et super godt sted og jeg er sikker på du kommer til at føle dig godt tilpas herinde. Wasabi er da helt vildt lækker og et ualmindeligt skønt navn. Jeg er nemlig vild med Wasabi :tihi:

3 Synes om

Jeps, her er en nemlig markant bedre stemning end andre steder - og så er der samtidig en masse herinde, der rent faktisk kan rådgive… :sunglasses: :+1:

PS. Vi ser også gerne flere billeder! :smiley_cat:

3 Synes om

Haha ja, jeg er også vild med at det er anderledes! :star_struck: :green_heart: :cat2: Og faktisk, så kan jeg overhovedet ikke lide Wasabi, fordi jeg ikke kan lide for stærke ting, men hendes navn er også udfra spillet og det, at en kaldte min karakter for Wasabi, samt lavede den der katte godnat historie. :sweat_smile: :joy: :crazy_face: :green_heart: :cat2: :cherry_blossom:

PS. Og det passer jo også fremragende til hendes udseende, vil jeg mene. :wink: :cat2: :cherry_blossom: :green_heart:

5 Synes om