Wee vi fik den

Yes, vi fik lejligheden, så skal jeg bare have vores nuværende udlejer til at skrive under på opsigelse af denne lejlighed fra d. 30/03 inden på mandag kl 12, for vi kan ikke sige endelig ja, hvis vi skal sidde med to huslejer.

Vi var ellers kun nr 4 så vi havde ikke regnet med at få den. Jeg er helt oppe og køre. Den er 800 kr billiger end denne og ja 4 m2 mindre men så får vi kælderrum og altan i stedet :slight_smile: OG INGEN SVAMP:)
Så mange tak for de krydsede fingere, men hold dem lige krydsede indtil mandag så udlejer er med på hurtig fra flyttelse :slight_smile:

Tillykke med den:thumbup:. 800kr er ski en rigtig god besparelse:)

Stort tillykke! Hvad er det for en lejlighed?
Det lyder rigtig lækkert!

Mange tak. Ja det er en god besparelse.
Det er en 3 værelses på 84 m2 og vi har 88m2 nu men med skråvægge og svamp under tapet. Vi har begge to fået astma efter vi er flyttet ind her og jeg syntes vores ene kat er begyndt at have lidt lyd på vejrtrækningen når han sover. Så vi vil rigtig gerne væk her fra, men med husleje på 6200kr skal vi af med den her først, for vi kan ikke sidde med to huslejer.

Åh jamen det lyder jo rigtig godt så! Jeg håber virkelig i får den anden afsat hurtigt! :ok:

Har selv lige siddet med 2 huslejer i 3 måneder - det var hårdt for kontoen, men bestemt det værd da vi gik fra en 2 værelses på 50m2 til en 4 værelses på 91m2.

Jamen tillykke, det lyder godt for jer :slight_smile: