Weee så fik vi langt om længe en fin veninde til Cigurd

Mange tak for svar Susanne.
Det er meget tydeligt at mærke på Guinevere at hun er en pige, synes nemlig hun er meget feminin :slight_smile: Synes hun har et rigtig dejligt og roligt sind, af hvad jeg kender indtil videre.
Hun har også taget flytningen meget pænt, og virker til at være faldet godt til… Jeg er helt overbevist om at det var godt vi fandt en på nogenlunde Cigurds alder.

Det kan jo være vi mødes en dag på en udstilling, så kan jeg måske se nogen af kattene fra hendes linie, hvis de bliver udstillet :smiley:

James Bonds kuldsbror, Johnny B. Goode, som er lillamasket, huserer en del herovre i det jyske og gjorde det rigtigt flot i Fredericia, så han er ikke så svær at løbe over :slight_smile: Og en gang imellem har jeg selv en søster fra næste kuld, Purple Rain, med - og hen ad vejen skal jeg vel også have støvet hendes datter, X-Pensive Habit af. Men som regel kniber det med at nå selv at have kat med, når jeg også skal samle trådene på udstillingerne.
VH
Susanne

Ja det selvfølgelig rigtig nok :slight_smile: Men jeg må holde øje herinde og i katalogerne om du står på listen :smiley:

[QUOTE=Metiela;585748]Ja, og det vigtigste er jo også at jeg selv synes det, og er glad for hende… og det kan du tror at vi er…

Eife kommer du på udstilling i Hårlev?[/QUOTE]

Det er jo det :slight_smile: Det er jo en selv der skal se på katten mest :tihi:

Nej, desværre… Det der med sjælland er lidt for langt/dyrt til mig :slight_smile: Jeg kommer mest i jylland og på fyn :slight_smile:
Og Susanne er jo formand for JYRAK så du skal bare finde sådan en udstilling, så er hun der med garanti :tihi: