Weee Simon's Cat

Så kom dagen :wehu::wehu::wehu:

Dagen hvor jeg blev ejer af bogen “Simon’s Cat in his very own book” som lige er udkommet - min søde kæreste havde fundet den for noget tid siden og bestilt den selvom den ikke var udkommet endnu :inlove:

Ih hvor bliver det hyggeligt at se flere historier om Simon’s Cat - en hurtig gennembladning viser at missen vist har fundet på lidt af hvert :klapper::klapper:

Har I forresten set der også er en ny video på youtube [ame=“Hot Spot - Simon's Cat | SHORTS #6 - YouTube”]YouTube - Simon’s Cat ’ Hot Spot’[/ame] - af en eller anden grund virker det ekstremt bekendt :høhø:

Stort tillykke med bogen - der er garanteret underholdning i topklasse

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Den nye video - altså den kat, den kat

-LOL-LOL-LOL-LOL

:tihi: åh den kat…:wehuu:

tillykke med den skønne bog… Der er bare så mange gode billeder i den…

Jubiiiii jeg har ventet på at bogen skulle komme, men har glemt at checke de sidste par uger, men nu er bogen bestilt :thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Nevadaisy;264734]
Har I forresten set der også er en ny video på youtube YouTube - Simon’s Cat ’ Hot Spot’ - af en eller anden grund virker det ekstremt bekendt :høhø:[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Ej nu er jeg helt flad af grin - og er det garanteret resten af dagen

Hehe, den er god!! Min første lille brite havde en anden måde at være på når der skulle læses lektier eller skrives opgave!

Det er godt nok en rigtig bøllemis ham Simon har :klapper::klapper::klapper:

Hvor har du købt bogen ? Hvad koster den ?

[quote=Ulla;265088]Det er godt nok en rigtig bøllemis ham Simon har :klapper::klapper::klapper:

Hvor har du købt bogen ? Hvad koster den ?[/quote]

Bogen kan bestilles her, http://www.forlagene.dk/politiskrevy/PolRevy.htm
koster knapt 200 kr og den er pengene værd :thumbup::thumbup:

[quote=Ulla;265088]Det er godt nok en rigtig bøllemis ham Simon har :klapper::klapper::klapper:

Hvor har du købt bogen ? Hvad koster den ?[/quote]

Jeg har fået den i gave, så ved det ikke - min kom fra Amazon

:tihi:

Ih den kat er skøn! :wehuu:

Min bruger computeren, fordi vi ikke har sat varme på :tihi:

Må også afgjort have bogen på engelsk. Men til dem, der er interesseret i det, så er den også kommet eller kommer på dansk.

Har lige set den i Bog & Idé i Randers i dag - i dansk udgave til 199,95 :ok:

Lidt billigere fåes den på Amazon, hele 6,49£, altså knap 55kr.
Utroligt hvad man dog betaler i Danmark.

Marina

[quote=Marina;265705]Lidt billigere fåes den på Amazon, hele 6,49£, altså knap 55kr.
Utroligt hvad man dog betaler i Danmark.[/quote]

Jo… men ud over, at Danmark generelt er et dyrt land, så gør det altså også en forskel, at englænderne kan lave et noget større oplag og derved presse prisen ned + plus at bogen i Danmark har været igennem en oversættelse.

[quote=pivnu;265701]

Må også afgjort have bogen på engelsk. Men til dem, der er interesseret i det, så er den også kommet eller kommer på dansk.[/quote]

Det er tegninger, så det spiller ikke den store trille om den er på dansk eller engelsk :stuck_out_tongue:

Nu er der ikke meget tekst der skal oversættes:)
Det gælder nu ikke kun denne bog, meget af den faglitteratur jeg køber over Amazon sælges også i Danmark på originalsproget, men til dobbeltpris. Nogen må jo skimme fløden.
Men ellers er Simon’s cat sjov og rammende, man er ikke i tvivl om han selv har kat:høhø:
Marina

Jeg er VILD med den kat. :klapper: :klapper: :klapper:

Den bog MÅ JEG simpelthen ha’