Weekend for kattegaletosser

ja for det må man være for at deltage…
weekenden d. 28-29 august…lægger jeg hus til…skanderborg kommune…
der vil være mulighed for at overnatte inde i en uopvarmet stue (fyldt med katte)…man skal bare medbringe sovepose og(evt) liggeunderlag…

jeg har hund, masser af katte og også et par søde heste man kan klappe…endog vil være mulighed for en 5 km lang træktur med venlig hest…søndag…

det kunne være så fedt om der kunne komme flere

mad og bad skal vi nok finde ud af…men vores bolig er under restaurering…så bær lige over med det…men hjerterum har vi nok af…

meld bare til her i tråden eller pr pb…

det kunne være så fedt…jeg er frisk…

Jeg er også helt klart frisk på den weekend.

super…du er noteret

hulk - manden er ude den weekend så jeg er hjemme som kattesitter…

ville rigtig gerne :cry:

Det er ellers tæt på Skanderborg, men jeg kan desværre ikke den weekend :ked:

Øv, ville mægtig gerne, men kan desværre ikke den weekend! Det kunne ellers være super hyggeligt! :frowning:

Lyder super hyggeligt Bente, men skal desværre på arbejde :frowning:

Men I må have en dejlig weekend, jer der kommer :slight_smile:

Snøft :ked:

Vi holder kobberbryllup om lørdagen og fødselsdag for sønnike om søndagen, så jeg kan ikke i den weekend.

det lyder smadder hyggeligt, men vi kan bare ikke den week, vi skal til ungdomsgilde hos tonya lillesøster, så vi er langt hjemmefra den week

KKH og jeg…indtil videre…ikke mange…men jeg håber der kommer flere til i løbet af nogle dage
øv ar i ikke kan, Johnny og Camilla…i ved jo ellers hvor det er

Vil lige minde dig om at du har meldt din ankomst hos mig lørdag d. 28. august:ups:

Yeps, regnede med at jeg så kunne lokke dig med ud hos Bente bagefter :høhø:

Hulk - skal til min brors fødselsdag…
Øv, lyder ellers rigtig hyggeligt…

Lyder vildt hyggeligt, kan bare ikke være for længe væk fra Buster, da han jo skal have sin insulin to gange om dagen… Men vi ser lige om vi kan finde ud af noget…

Det finder vi da bare ud af, for jeg vil også helst hjem og sove i min egen seng.

[quote=Battlestar;424452]hulk - manden er ude den weekend så jeg er hjemme som kattesitter…

ville rigtig gerne :cry:[/quote]
Regitze, vi finder da en kattesitter til os begge. Der er garanteret nogle af dem, jeg har sittet for, som har bil og kan smutte forbi dine coon’er.

Bente, jeg ville forfærdeligt gerne lave en kombi med at besøge dig nær Skanderborg, og Pernille og fladsnude-Camilla nær Silkeborg. Men der er så mange, der gerne vil, men som ikke kan lige den week-end, så må jeg heppe på, at du måske finder en anden dato :?

ja det er ærgerligt at der er så mange der ikke kan den weekend…
så jeg må se om jeg kan finde ud af at få en MERE…ikke en anden…d. 28.-29 august holder…og så skal jeg lige sunde mig ovenpå den besked om min fars cancer…jeg tænker slet ikke klart lige nu…men skal nok forsøge at finde endnu en dag…til kattekomsammen

trækker lige tråden frem igen…

indtil videre er der kun KKH og Louise…så måske skal vi finde en anden dag, så vi kan blive nogle flere…

hvad siger I KKH og Louise ?

Hvis KKH kører, og vil tage mig med på tilbagevejen, er jeg stadig frisk :wink:

Men Bente, du har da også nok at se til for tiden. Så måske er det held i uheld, at du ikke får huset fuldt :?
Er der forresten ikke noget med nogle måske røde dutter :?