Weekendavisen i 6 uger - gratis?

Jeg har som abonnent på Weekendavisen fået et gavekort på to 6-ugers-abonnementer til to personer, der ikke har abonneret på Weekendavisen inden for de sidste 12 måneder.

Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb med navn/adresse/telefonnummer/email. De første to skriver jeg på kortet.

[QUOTE=dkkorat;902958]Jeg har som abonnent på Weekendavisen fået et gavekort på to 6-ugers-abonnementer til to personer, der ikke har abonneret på Weekendavisen inden for de sidste 12 måneder.

Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb med navn/adresse/telefonnummer/email. De første to skriver jeg på kortet.[/QUOTE]

Jeg kan varmt anbefale WA, til trods for at min politiske anskuelse ligger langt fra det Berlingske Hus’.
Deres kulturstof fås ikke bedre andre steder.

Vi får avis hver dag, så det er ikke relevant for os - men ellers et fint tilbud :slight_smile:

Jeg kender flere som klart anbefaler Weekend Avisen.

Det ene gaveabonnement er navngivet. Er nogen interesseret i det andet:?

[QUOTE=Charlotte Oeh.;903084]Vi får avis hver dag, så det er ikke relevant for os - men ellers et fint tilbud :slight_smile:

Jeg kender flere som klart anbefaler Weekend Avisen.[/QUOTE]

Vi får skal to aviser hver dag. Information og Arbejderen. Så i den sammenhæng vil Weekendavisen være en fin modpol. Sandheden ligger nog et sted derimellem :wink:

Jep, hvis ikke du har afsat det til anden side, så vil jeg godt prøve. Go´e aviser kan man ikke få for mange af!
VH
Susanne

Begge abonnementer er navngivet:) Susanne - du kom desværre for sent :frowning:

Jeg lever endda - jeg fandt i mellemtiden ud af at de har en udmærket netudgave, faldt over en ganske interessant artikelserie om Milena Penkowa der satte mange flere detaljer på plads, end jeg lige har kunnet opsnappe i JP, så det var skam ikke spildt alligevel :slight_smile:
VH
Susanne