Wehnert's Tabita hos Kattefotografen

Tak! :slight_smile: Den holdt 1 år og 5 måneder… når nu den holdt så længe, havde jeg håbet lidt på, at den også holdt helt til foråret, men nej…! :smiley:
Til gengæld må jeg sige, at den var utrolig effektiv, imens den virkede - hun har nu haft næsten halvandet år uden nogen form for stress pga løbetider - hun har bare gået og hygget sig og haft det rigtig godt! :slight_smile:

We aim to please :smiley:

Du siger bare til, så har jeg med sikkerhed én, der gerne vil hjælpe en yndig damsel in distress :slight_smile: Han lavede de smukkeste børn med hendes mor, jeg kan saaagtens forestille mig hvad der kunne komme ud af det i denne omgang :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Dream Maker;990997]Tak! :slight_smile: Den holdt 1 år og 5 måneder… når nu den holdt så længe, havde jeg håbet lidt på, at den også holdt helt til foråret, men nej…! :smiley:
Til gengæld må jeg sige, at den var utrolig effektiv, imens den virkede - hun har nu haft næsten halvandet år uden nogen form for stress pga løbetider - hun har bare gået og hygget sig og haft det rigtig godt! :-)[/QUOTE]
Jeg har selv en dame gående på chippen - hun fik den i februar mrd, og hun er også vidunderlig som “kastrat”.

[QUOTE=Susanne W;991001]We aim to please :smiley:

Du siger bare til, så har jeg med sikkerhed én, der gerne vil hjælpe en yndig damsel in distress :slight_smile: Han lavede de smukkeste børn med hendes mor, jeg kan saaagtens forestille mig hvad der kunne komme ud af det i denne omgang :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, det kunne være ret spændende at se, hvad de to kunne lave sammen! :slight_smile: Nu må vi se, hvad hun siger til det - lige nu ligger hun og putter i mine arme - så er der da ro så længe! :rolleyes:

Hvor er hun smuk !!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:og fantastiske billeder:inlove:
Cats og Conni

Ih nogle lækre billeder - af en lækker kat!