Wehnert's Tabita hos Kattefotografen

På udstillingen i Vissenbjerg var jeg så utrolig heldig at vinde et gavekort til Kattefotografen i FIP-rafflet - og det kom der så disse billeder ud af! :slight_smile:

Gode billeder af en meget smuk kat :hjerte:.

Ej nogle gode billeder :smiley:

Hun er fin! Og hvor er hun blevet stor og voksen :hjerte:

En smuk smuk bimse-pige.

Sådan en køn kat kan man kun have for få billeder af :hjerte:

De øjne :smelter:

Åh gud, hvor er hun nuttet :smelte:

Tak skal I ha’ allesammen - ja, hun er altså også bare min lille prinsesse! :hjertehop:

Hvor er hun sød og nogen gode billeder :slight_smile: Så af kattefotografen tidligere havde lagt et af hendes billeder ind på hans facebook side, og nu fik jeg endelig svar på hvem katten var/er :slight_smile:
i øvrigt en fed premie at vinde :slight_smile: tillykke med den

[QUOTE=DK Delaney;990769]Hvor er hun sød og nogen gode billeder :slight_smile: Så af kattefotografen tidligere havde lagt et af hendes billeder ind på hans facebook side, og nu fik jeg endelig svar på hvem katten var/er :slight_smile:
i øvrigt en fed premie at vinde :slight_smile: tillykke med den[/QUOTE]

Tak! Ja, det var en rigtig skøn præmie at vinde - og mig der ellers aldrig plejer at vinde noget som helst! :wink:

Den præmie faldt da på rette sted, for det blev nogle virkeligt gode billeder. :thumbup:

Sådan en tabbymaske og blå øjne er bare så kønt.:hjerte:

Åhhh… den highwhite chokoladesmoke perser, som han viser på FB, fik jeg faktisk tilbudt at købe i Vamdrup… Et ganske kort øjeblik var jeg lige ved at sige ja - han var godt nok bare sød :hjerte:

Rigtig fine billeder af en dejlig kat :slight_smile:

Ih hvor får jeg altså mange gode ideer, hver gang jeg ser hende :muhaha: :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;990970]Ih hvor får jeg altså mange gode ideer, hver gang jeg ser hende :muhaha: :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ha ha - så er det nok ikke nu, jeg skal fortælle dig, at hendes suprelorin er holdt op med at virke… ogat hun i den grad har været i løb siden i tirsdags!! :rolleyes: Det var så nok lige den mest elendige timing fra hendes side!!

Det kan jeg i den grad hjælpe med - hun kan f.eks. komme på juleferie heroppe :muhaha:
VH
Susanne

Hun er fiiin…hvor længe holdte chippen på hende ?

[QUOTE=Susanne W;990981]Det kan jeg i den grad hjælpe med - hun kan f.eks. komme på juleferie heroppe :muhaha:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg synes det er meget flinkt af dig at du gerne vil hjælpe hende :tihi:

[QUOTE=Susanne W;990981]Det kan jeg i den grad hjælpe med - hun kan f.eks. komme på juleferie heroppe :muhaha:
VH
Susanne[/QUOTE]

Juleferie eller vinterferie i januar - ja, det kunne måske være en ide. :smiley: Nu er jeg spændt på hvor længe hendes løbetid varer - og hvor længe der så kommer til at gå imellem dem… for den skal helst trækkes så langt, at vi kommer hen til marts, inden der kommer killinger. Januar og februar går udelukkende med arbejde, så der er der ikke noget, der hedder at holde fri, fordi man skal ha’ killlinger!