Well

Er ikke særlig god til denne slags “fortæl om dit liv”-halløj.

Men her kommer lidt om mig. Jeg hedder Søren, er 30 og som I nok kan regne ud, ny bruger her på siden.
At jeg er ny bruger er ikke ensbetydende med, at jeg er ny katteejer også. Jeg har haft kat så længe, jeg kan huske. Måtte skille mig af med min elskede burmeserblanding i januar efter 17 ½ års forelskelse.

Pt. er jeg katte-løs, men går alt som det skal, adopterer jeg Anne Korsbakkes 2 underskønne Bali’er. Det bliver herligt at få lidt liv i huset igen.

Om mig selv: Tjah, er vist bare en stille og rolig receptionist, der er færdig med at rende byen tynd hver weekend. Jeg har altid elsket katte, trods det faktum at jeg er allergisk overfor dem :høhø:

Ej… vil I vide mere, må I kontakte mig :slight_smile:

Du glemte noget vigtigt i din beskrivelse…
Er en modig mand, som ikke kun tør at leve sammen med hele to balinesere… men også melde dig ind på et kvindedomineret katteforum :smiley:

Velkommen og til lykke med de to :slight_smile:

:velkommen::slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

og tillykke med de to smukke katte :thumbup:

:velkommen: Håber du bliver glad for at være her!

:velkommen::velkommen:
Hilsen Lisbeth

Velkommen til Søren:velkommen:. Håber du får glæde af det hele her inde:heya:

:velkommen:

Stooooooort velkommen til min dejlige ven, gode chat-buddie, online-storebror og min faste katteracedabattør! :velkommen:

Jeg håber at du kommer til at nyde din tid herinde ligesåmeget som jeg. :smiley:

Velkommen til :slight_smile:

Hej og :velkommen:

Hej søde Søren :wink:
Nogle herinde har haft kat siden før de blev født, og andre har al en ny-omvendt discipels entusiasme :slight_smile:
Selv er jeg vokset op med heste og hunde og staldkatte, og det er små 4 år siden, at min førstemis Gia flyttede ind.
Simpelthen fordi jeg blev aldeles fnysende over, at folk - alm. danskere -what - bogstaveligt talt smider deres kat i skraldespanden, når de skal på ferie!
RRRRAAAAH!
Ret kort efter flyttede der 2 genbrugs-fladsnuder ind hos mig, og her godt 4 katteglade år efter lurer jeg på en tredie.

Jeg ser frem til at høre/læse om dine katte-oplevelser gennem alle årene. Det er guld værd for “grønærter” som mig at høre om andres katte-erfaringer. Så et stort :velkommen: fra mig og de 2 “genbrugs-fladsnuder” Gia og Leise :ok:

:velkommen:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen

:slight_smile:

Stort :velkommen: fra mig også !!

Håber du bliver rigtig glad for at være her… og stort tillykke med de nye smuklinger fra Anne

:slight_smile: Velkommen til vores skønne forum :yatta:

:velkommen:til endnu en kattegal - det glæder mig at endnu et hankønsvæsen har fundet vejen til vores super forum :thumbup:

:velkommen:

:velkommen: Hej kollega.
Velkommen til - at du var til kat vidste jeg jo i forvejen :slight_smile: En enkelt advarsel skulle måske være, at Kattegale er potentielt vanedannende :fløjte:
VH
Susanne
(og til dem der undrer sig, så ER vi faktisk kolleger, vi arbejder samme sted)

:velkommen: Håber du bliver glad for at være her!