Nu har jeg købt nogle godbider i whiskas, fordi jeg tænkte at kattene nok godt kunne lide dem:høhø: og så købte jeg to forskellige for hvis nu de ikke bryd sig om den ene:)
Men tror I så ikke at der kun er en kat der kan lide godbiderne:tihi: De andre rynkede bare på næsen og så ud til at tænke " har du ikke nget bedre:?" Hvor efter de så gik deres vej mens Coco veltilpas nød at få godbiderne for sig selv:ok:
Her ville de andre misser ikke vælge whiskas:klapper:
Herhjemme er mine vilde med temptations og hairball-godbidderne, men alt andet fra whiskas er ulækkert - jeg er nu heller ikke en fan af deres produkter. Men da jeg har en meget kræsen kat, så køber jeg af og til de Whiskas-godbidder.
Min Isis får omgående dårlig mave, hvis jeg giver hende en smule Whiskas. Til gengæld elsker Bastian deres temptaion godbidder, så det får han et par stykker af en gang imellem
Min ene kat elsker Temptations-godbidderne, og det er fint nok med mig. Det er jo ikke noget, de får ret tit. Om de ville vælge Whiskas i øvrigt, hvis de fik lov at bestemme, ved jeg ikke, men det valg får de simpelthen ikke, for jeg har valgt det fra
både gaia og trixie er begge 2 vilde med kattesnacks fra whiskas, det er så alle slags, både temptation, dentabits og crunch. og tørkosten fra whiskas er osse et hit, men det får de kun i yderste nødstilfælde da det på ingen måder opfylder de behov vores katte har. vådkost gider de stort set ikke og de slikker kun sovsen i sig og lader “kødstykkerne” ligge tilbage
Herhjemme bruger jeg whiskas killingefoder som godbider. sammen med en masse andre ting. Det er gerne dem de får i deres foderbold fordi de er så dejligt små. Dette sker dog max en gang hver 2. uge. (jeg er ikke interesseret i super tykke katte )
Men de er helt sikkert et hit når det sker!
Her i huset spiser to ud af fire whiskas temptations. Jeg har temmelig mange poser liggende, fordi de er blevet udleveret på en del udstillinger her på det sidste. Whiskas vådfoder kan godt spises i visse varianter - men det skal være på pose for at blive spist. Kvaliteten er hverken værre eller bedre end noget som helst andet vådfoder efter at de fjernede sukkeret (som Royal Canin og Hills så vidt jeg ved endnu ikke har ulejliget sig med at fjerne ). Whiskas tørfoder har jeg vist kun serveret én gang i “mands minde” og det gør jeg aldrig igen. Ikke alene ser det giftigt ud, samtlige katte brækkede sig også af det
De gange jeg har serveret Whiskas er kattene ellevilde med det. Det er ikke noget de får som primær kost, men en gang i mellem får de en pose vådmad eller to til deling. Jeg ved godt, det ikke er super lødig kost, men det sker også vi tager på Burgerking :-).
De har været meget glade for LUX fra Aldi i lang tid, men det er som interessen er svundet lidt på det sidste. Er der nogen der har oplevet det samme?
Tøffe får kun anti hairball, han får ca 7 stk. om dagen og de er gode til hårbollerne.men ellers er whiskas ikke på menu-sedlen her, vi holder os til Royal canin, og stængerne fra Aldi som godbidder.:)
[QUOTE=Rita;661045]De gange jeg har serveret Whiskas er kattene ellevilde med det. Det er ikke noget de får som primær kost, men en gang i mellem får de en pose vådmad eller to til deling. Jeg ved godt, det ikke er super lødig kost, men det sker også vi tager på Burgerking :-).
De har været meget glade for LUX fra Aldi i lang tid, men det er som interessen er svundet lidt på det sidste. Er der nogen der har oplevet det samme?[/QUOTE]
Mine har aldrig rigtigt gidet det der Lux…og hvis de endelig vil ha’ det skal det være det i gelé…
Og de er nu heller ikke så vilde med Whiskas
M.h.t. Whiskas, så er det ikke dårligere end meget andet kattefoder og bedre end visse mærker.
Før i tiden fandtes ikke så meget at vælge imellem, og da levede kattene altså udmærket af Whiskas…
“Whiskaskatte” kunne sagtens leve af det og også blive op mod tyve år gamle eller endda mere…
Mine kan godt lide godbidderne fra Whiskas. Men de får det ikke hver dag - jeg ser det lidt som slik, og det er godt når jeg træner med dem.
Ellers bruger jeg stængerne fra Aldi - og min gamle hankat (der er en tærskler og spiser alt) kan også godt lide at få kattemalt og gærtabletter.
Åh ja, og så er råt kød jo altid skønt!
Min ene kat (min eneste tøs) er særdeles kræsen hvad angår vådfoder. Det er kun de små dåser fra Sheba, der dur. Og kun varianten med kylling eller tun.
De andre får Whiskas dåsemad ind imellem. Jeg bruger ikke kun en slags dåsemad til drengene, de får lidt forskelligt fra supermarkedet.
Tørfodderet (som er deres hoved fødekilde) er fra RC.
Tarzan får indimellem vådfoderet fra Whiskas …det der hedder “Mmmmmh oh so good” eller sådan noget. Uden korn og sukker…har nemlig ret meget af det, da der på et tidspunkt var temmeligt meget tilbud på zooplus. Det er fiske-kasserne jeg har. Men altså, de er ikke favorit - LUX er f.eks. bedre…det får han også indimellem FP21, Cosma og Applaws… Pengepungen kan godt lide det
Min huskat han levede det første år på whiskas, kitekat osv. Hans pels var også derefter. Så jeg valgte at prøve at købe royal canin til ham. Han elskede det og ville slet ikke spise andet. Det vil han stadig ikke den dag i dag. Han vil have royal canin tørfoderet frem for alt andet. Og hans pels er glansfuld og tyk nu.
Noget andet med birmaerne. Nita har kun fået kvalitets foder og har aldrig fået tilbudet men andet foder før endnu hvor jeg lige skulle prøve de godbidder der, som hun ikke viste interesse for.
Coco købte jeg af et persionist par som kun har købt det billige foder fra supermarkedet. Det samme med hende og hendes pels kvalitet var heller ikke noget at råbe hurra for.