Whiskymesse på Hotel Falster

Gad vide, hvem der kan lokkes med til Whiskymesse på Hotel Falster i oktober:? http://www.dmwa.dk/studietur%202001.htm Det plejer at være sjovt!:skål:

Rom eller cognac og jeg havde været med… men whisky - tak´, men nej tak… Det får jeg aldrig smag for :slight_smile:

havde det været tættere på kunne jeg nok godt lokkes, det eneste alkohol jeg ku overveje at drikke er en god kraftig røget singlemalt whisky og det er altid spændende at smage forskellige varianter af den ædle drik.

har været til et par whisky aftener igennem tiden og har endda selv haft arrangeret en osse

jeg kommer - desværre desværre desværre - aldrig til at lære, at nyde whisky… og det piner mig…
men nej - jeg holder mig til en kold øl :tihi:

Hvis nu det havde været Islay whiskey’er (de røgede) var jeg meget fristet.

Synes ikke om almindelig whiskey, men Islay og andre røgede (kender så kun den irske Connemare) elsker jeg :savle:

:slight_smile:

Åhhh, det gad jeg godt!!! Holder meget af en god Whisky:D

Må lige se, om der er finanser til det…mine forældre bor ikke så langt derfra, så jeg kunne i hvert fald godt spare overnatningen

Drikker ellers ikke alkohol . Men en rigtig god Whisky elsker jeg .
En skam messen ligger så langt væk .
Det er ikke så lang tid siden jeg prøvede en japansk whisky , en 20 år singel malt fra Yoichi. Den smaget ikke værst også når jeg elsker røget whisky .
Den beste whisky , som jeg har prøvet at smage var i England da vi besøgte en ven fra færørene, der fik jeg en 40-42 årige røget Highland Park , som lige var blevet tappet fra fadet over i en flaske. Den var god , men det var prisen også LOL

åhhhh sån en 25 års laphroaig er bare så fantastisk og smagen er bare uhmmmm uhmmm uhmmmm

[QUOTE=danpia;682609]Hvis nu det havde været Islay whiskey’er (de røgede) var jeg meget fristet.

Synes ikke om almindelig whiskey, men Islay og andre røgede (kender så kun den irske Connemare) elsker jeg :savle:

:)[/QUOTE]

Dem er der med garanti også nogle af;) Det plejer der da iaf at være:ok: