Wilbur og Joanna


Hej Kattegale
Nu er det vist på tide, vi springer ud på Kattegale og præsenterer os :grin:
Vores menneske, læser med stor interesse med på KG. Menneskenes kærlighed til Siatalere kom sig af mødet med en ældre siameser ved navn Hector, som flyttede ind hos dem, han var en formidabel ambassadør for racerne og charmede sig ind i hjerterne hos alle, menneskene synes han skulle have en ven, madmor så mig hos Luise (Suigeh)forelskede sig ved første blik i mig(Wilbur) :heart_eyes: og flyttede til Sjælland.
Hjemme hos os er vi :smiley_cat: mig Wilbur OMalley, jeg er ham den lækre runde chokoladefarvede orientaler bombe på fotoet, jeg æææælsker mad, mennesker og ha mine pilpoter med i alt Jeg bor sammen med min halvsøster Joanna OMalley, som er brunmasket siameser, hun passer og nusser om mig, hun er til modstat mig, lidt kræsen, hun elsker også mennesker, men skal lige se folk an. Vores stamtavle navne er egentlig Danty Duff og Mrs Big Nose fra Suigeh.dk, men vores mennesker er Disney tosser så deet :smiley_cat:
Mennesket har fulgt rigtig meget med i Luises, Suigehs Kuldren , og der bliver hvisket en del herhjemme, så vi tror der er ugler i mosen og noget på vej :smile_cat:

20 Synes om

Velkommen :clap:t2: Hvor godt at se jer her :heart: De der ugler må du nok hellere selv fortælle om :wink:

:welcome:

Velkommen til :welcome:
Kan man egentlig godt holde ugler sammen med siatalere? :gruble:

1 Synes om

Velkommen til :smiley: :heya:

Hvor er det dejligt også at se jer her! :smiley:
… Og glæder mig til at kunne følge ‘opsejlingen,. :wink:

Velkommen til :sun_with_face:

Velkommen til :smiley:

Velkommen til Wilbur og Joanna og madmor - og moseuglerne, som måtte komme :slight_smile:

:velkommen:

1000 tak for den fine velkomst :heart_eyes:
Den lille ugle i mosen, er nok nærmere en lille sort slyngel/charmetrold/bølle - Ik Luise :grin:
Lækker mislingen Lee Butters flytter ind hos os, en gang sidst i februar :partying_face: Jeg kunne ikke modstå hans charme og det er helt sikkert aldrig kedeligt med siatalere fra Luise, Anne og Kamilla :grin:

10 Synes om

:smile: Jo og han skal nok holde jer til alle sammen :joy:
I skrivende stund, er han ved at mule sin bror :heart:

12 Synes om

Altså :face_with_raised_eyebrow: Jeg troede vi var enige om, at den næste siataler skulle være rød :sunglasses:

Og velkommen til :wink:

Jeg sælger til fornuftige mennesker :crazy_face::joy::joy:

Tak og jov :grin: meeen der har jo ligesom ik været nogen røde og ham den lille sorte er for lækker. :heart_eyes:

Lige hvad Wilbur trænger til, en der gider at mule, mosle og jagte ham :laughing:

1 Synes om

Bered jer :joy::heart:


Jeg spår nogle ræddi fine grønne øjne med tiden :wink:

13 Synes om

:heart_eyes:Årrrhhhh Lee :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::heart:Ka næsten ikke vente :star_struck: Nana har i øvrigt bestemt hans Disney navn :balloon: :tada: :confetti_ball: Basil :partying_face: ( Basil Mus :joy:) ka jo osse være han mere er en Basil fra Fawlty Towers :rofl:

2 Synes om

Fawlty Tovers bestemt :joy::joy::joy::joy: aiiii sådan et kuld kunne jeg også lave :clap:t2:

3 Synes om

I skal vist ikke lukke Basil ud i blæsevejr så risikerer I at han flyver væk :grin:

Men sød, det er han godtnok :heart_eyes: