Er der andre end mig, der har problemer med WF i øjeblikket (siden i går aftes) - jeg kan slet ikke logge på noget, der kommer bare sort skærm
Jeg har selvfølgelig prøvet at slukke telefonen mv., men uden resultat …
Er der andre end mig, der har problemer med WF i øjeblikket (siden i går aftes) - jeg kan slet ikke logge på noget, der kommer bare sort skærm
Jeg har selvfølgelig prøvet at slukke telefonen mv., men uden resultat …
Jeg var på i morges uden problemer og kan se, at andre har kunnet komme på siden da
Jeg er også på uden nogen problemer
De har black listet dig Camilla, fordi du er for go
[QUOTE=Quivive;816439]Jeg er også på uden nogen problemer
De har black listet dig Camilla, fordi du er for go :-)[/QUOTE]
Naaaah, tvivler … så er der vist mange andre, der også skal blacklistes (om ikke andet, så alle dem, der bruger snyd …)
Hmmm, der er vist ingen anden udvej end at afinstallere og prøve igen - irriterende!
[QUOTE=Camischa;816444]Naaaah, tvivler … så er der vist mange andre, der også skal blacklistes (om ikke andet, så alle dem, der bruger snyd …)
Hmmm, der er vist ingen anden udvej end at afinstallere og prøve igen - irriterende![/QUOTE]
Næææh, nu fik jeg det til at virke - måtte ind i programmer og ‘tvinge det til at standse’, slettede så også lige cachen, det var måske det, der var problemet? Nå, nu har jeg så travlt med at få spillet!
[QUOTE=Camischa;816444]Naaaah, tvivler … så er der vist mange andre, der også skal blacklistes (om ikke andet, så alle dem, der bruger snyd …)
Hmmm, der er vist ingen anden udvej end at afinstallere og prøve igen - irriterende![/QUOTE]
Ja meget irreterende
Ja alle dem der bruger snyd de burde finde noget andet og lave.
Min gulddater på 10 år hun bruger snyd, men mere som en hjælp og hun bruger den kun hvis hun ikke kan finde et ord at lave, og det hjælper hende meget. Men voksne der bruger det, opdager jeg det så gider jeg ikke spille med dem mere.
Dejligt det er jo slet ikke til at undvære det spil
Hvordan fungerer det der snydeprogram egentlig? (ja ja jeg ved jeg ku’ bare downloade det og se, men har jeg det først så kan jeg nok ikke la’ være med at bruge det… jeg er osse typen der ikke kan lade være med at bruge snydekoder i spil hvis jeg først kender dem )
Og det minder mig om jeg hverken har tegnet eller flyttet bogstavbrikker i dag… Jeg er bagud! L
[QUOTE=TrekkieGrrrl;816457]Hvordan fungerer det der snydeprogram egentlig? (ja ja jeg ved jeg ku’ bare downloade det og se, men har jeg det først så kan jeg nok ikke la’ være med at bruge det… jeg er osse typen der ikke kan lade være med at bruge snydekoder i spil hvis jeg først kender dem )
Og det minder mig om jeg hverken har tegnet eller flyttet bogstavbrikker i dag… Jeg er bagud! L[/QUOTE]
Der findes vist flere forskellige, nogle mere avancerede end andre … Jeg har set nogle, hvor man indtaster sine bogstaver, så finder den mulige ord for en, som man så kan se, om man kan placere et sted - men der er vist også et, hvor programmet ‘kigger’ på ens board og derefter laver forslag til placering af ens bogstaver, så de giver flest mulige point! Jeg gider heller ikke have sådanne programmer installeret, så er der nemlig ingen mulighed for at snyde
[QUOTE=TrekkieGrrrl;816457]Hvordan fungerer det der snydeprogram egentlig? (ja ja jeg ved jeg ku’ bare downloade det og se, men har jeg det først så kan jeg nok ikke la’ være med at bruge det… jeg er osse typen der ikke kan lade være med at bruge snydekoder i spil hvis jeg først kender dem )
Og det minder mig om jeg hverken har tegnet eller flyttet bogstavbrikker i dag… Jeg er bagud! L[/QUOTE]
Den går ind og staver orderne for dig, giver dig vist forskellige forslag. Men det er nogen meget underlige ord ind imellem. Jeg spillede med en der begyndte og bruge det og hun gik fra og kun lave 3-4 bogstavs ord til og stave ord jeg ikke vidste fandtes. Så spurgte direkte om hun brugte snyd, og ja det gjorde hun for hun var træt af at tabe. Så stoppede jeg med at spille med hende.
Jeg taber også hele tiden men jeg gider ikke bruge snyd, så er der jo ikke noget ved det.
Det snydeprogram Nicki har fungerer sådan at man tager et billede af skærmen når man har spillet åbnet, og så henter man billedet ind i snydeprogrammet. Derefter foreslår det så forskellige ord til dig, og viser også hvor de kan placeres.
Det program (som er gratis versionen) kan dog kun stave ord som giver op til 15 point, vil man have “bedre” ord end det skal man købe programmet.
Jeg har i øvrigt forlangt at han ikke bruger det når han spiller med mig
Lasse er også begyndt at spille det, men han må altså ikke bruge snyd - det skal han jo lære, at man ikke gør.
Til gengæld er aftalen, at jeg ikke må ramme de orange og røde felter - og blot med den lille detalje, kan han altså godt vinde over mig
Arh, det er bare nederen at spille med folk, som helt tydeligt snyder! Jeg spillede med én, som pludselig i et spil ikke lavede ord på under 30 point, og flere ord var for mig totalt ukendte, fx. noget musikteknisk. Det lugtede langt væk af snyd.
Der er da ikke noget BEDRE end at få et GODT ord med masser point på den RIGTIGE måde… Nej snyd gider jeg sq heller ikke!! Måske, som et par af jer nævner med børnene, der på den måde lærer noget og om ikke andet får en sej oplevelse
Jeg synes da at det ser ud til at virke fint. Du giver mig jo høvl, som sædvanligt.
Hvis det kan trøste, så har jeg givet Camischa høvl de sidste par gange
Nemlig!
Knaldede lige 397 point af på ordet USLEBEN til husbonden, der insisterer på at spille på random board :klapper:
Nu spiller jeg ikke wordfeud men scrabble og words with friends og jeg snyder som en besat. Det er derfor at min vinder % ligger på 13% i scrabble:cool:
I words with friends får jeg også mange bank men jeg elsker at spille ordspil og nyder de få gange jeg vinder :høhø:
Nej, selvfølgelig snyder jeg ikke men kan anbefale et spil der hedder eight - der skal man finde frem til ordet ved at flytte rundt på bogstaverne. Good brain training selvom det åbenbart ikke hjælper mig så meget :høhø: