Og de fleste personnavne accepteres ikke - men en af mine modstandere har fået godkendt Trine. Så logikken er til at overse
Jeg er også røget på vognen, og tænk engang: Jeg hedder Osquary
Blir SKØNT med ordbog - kan bare tilslutte mig forvirringen over eksisterende/ikke eksisterende ord - hihi
Må man godt prale?
Lavede lige et lille ord der gav 1768 point på en gang… Kæresten trykkede resign lige efter!
Det forstå man jo ikk?
Jeg er kørt sur i det, derfor jeg ikke får spillet tilbage …
[QUOTE=Darc;774495]Må man godt prale?
Lavede lige et lille ord der gav 1768 point på en gang… Kæresten trykkede resign lige efter!
Det forstå man jo ikk? :-P[/QUOTE]
1768 point :what: - godt gået, næste gang tager du lige en screendump, for den vil jeg sgi gerne se!
Du kan få det i morgen har nemlig fået kæresten til at tage et screen shot! Men er online på mobil lige nu… Så kan først overføre i morgen
Jeg har også kastet mig ud i et halvkvalt forsøg på at eksercere hjernen…jeg er ikke sikker på succesraten, men jeg hedder også Gizzemissen derinde hvis I mangler nogen at vinde over
Måske i kan se det her?
Har lagt det på twitter… https://twitter.com/DarcDK/status/159398569298767872/photo/1
[QUOTE=Darc;774529]Måske i kan se det her?
Har lagt det på twitter… http://t.co/PjBPQojg[/QUOTE]
Jep! Det er satme blæret
Jeg var også bare enormt heldig lige der!
Hvilket board er bedst at spille på?
Det kommer helt an på, om man gerne vil ‘løbe risikoen’ for at modstanderen laver fx 1768 point i eet hug (og chancen for at man selv gør …), for så skal man spille på random.
Jeg synes helt klart det er sjovest at spille random, så man kan score masser af points, hvis man er heldig - men altså også tabe stort!
Okay. Jamen jeg taber alligevel tit hehe
Enig
Jeg kan så undre mig over, hvad i alverden en dæksbåd er for én?
[QUOTE=Temple Bar;774595]Enig
Jeg kan så undre mig over, hvad i alverden en dæksbåd er for én?[/QUOTE]
Samme her… Bådsdæk derimod.
Ifølge ordnet.dk
dæksbåd substantiv, fælleskøn
BØJNING -en, -e, -ene
Betydninger
mindre båd med dæk fra for til agter
Jeg ved ikke hvad dæksbåd er… Men en af de andre jeg har spillet med (Jeg spiller lige pt med 17 personer, det højeste var 22) skrev ordet, så det har jeg hapset
Det samme gælder Xenon… Har jeg også hapset fra en anden. Selvom jeg vidst nok godt ved at det er en eller anden gasart (håber ikk jeg gør mig selv til grin nu hehe)… Så det gælder bare om at se hvad folk skriver
Se en fin signatur jeg har lavet! :høhø:
Jeg er ikke den skarpeste, men kan godt tåle at få tæv.
Og det med PB’en kan selvfølgelig godt udelades, hvis det er til at gennemskue hvem du er.