Tak - så blev jeg så klog
[QUOTE=Darc;774636]Jeg ved ikke hvad dæksbåd er… Men en af de andre jeg har spillet med (Jeg spiller lige pt med 17 personer, det højeste var 22) skrev ordet, så det har jeg hapset
Det samme gælder Xenon… Har jeg også hapset fra en anden. Selvom jeg vidst nok godt ved at det er en eller anden gasart (håber ikk jeg gør mig selv til grin nu hehe)… Så det gælder bare om at se hvad folk skriver ;)[/QUOTE]
Xenon, er det ikke en form for billygter?
Har lige googlet det… Det er i hvert fald en eller anden form for pærer… så måske det er nogen til biler?!
Men det er OGSÅ en ædelgas fra det periodiske system… nr 55 eller sådan noget
[QUOTE=Darc;774681]Har lige googlet det… Det er i hvert fald en eller anden form for pærer… så måske det er nogen til biler?!
Men det er OGSÅ en ædelgas fra det periodiske system… nr 55 eller sådan noget :)[/QUOTE]
Ahh okay
Jo, som hedder det fordi de indeholder Xenon, som er en gas, der bruges til bl.a. blitzlamper og billygter mv.
Tak Camilla, så lærte jeg også lidt i dag
Jeg er også hoppet på bølgen - er slet ikke god til det, så giv mig endelig bank - joanwehle
Nogle der gider at add mig igen, jeg har glemt at gemme jer under friends Så kan ikke finde jer igen
Leumica hedder jeg
[QUOTE=Leumica;776361]Nogle der gider at add mig igen, jeg har glemt at gemme jer under friends Så kan ikke finde jer igen
Leumica hedder jeg :D[/QUOTE]
Jeg kan af en eller anden årsag ikke finde dig?
Så er jeg også begyndt at spille efter jeg har fået fat i sønnikes “gamle” iphone !
… og jeg vil da gerne spille mod jer ! har add’et op til flere herinde fra ! selv hedder jeg Kattetøsen !!!
Jeg er også kommet i gang… Pokkers, det tager alt for meget fokus her i eksamenstiden hehe
Navn; Danasirena
[QUOTE=Kattetøsen-too;776613]Så er jeg også begyndt at spille efter jeg har fået fat i sønnikes “gamle” iphone !
… og jeg vil da gerne spille mod jer ! har add’et op til flere herinde fra ! selv hedder jeg Kattetøsen !!![/QUOTE]
[QUOTE=Gucci;776614]Jeg er også kommet i gang… Pokkers, det tager alt for meget fokus her i eksamenstiden hehe
Navn; Danasirena[/QUOTE]
Har add’et jer begge
så er jeg også faldet i
KG-Battlestar
Regitze : du er tilføjet…
Alle er velkommen til at tilføje mig, hvis i mangler en mere at spille med, jeg hedder selvfølgelig: QaiserCats
Jeg er også på - og hedder vivifletcher
GAH jeg må ha’ mig en smartphone… jeg føler mig udenfor
Godt jeg kan spille Scrabble og Words With Friends på Facebook… det smager da lidt af fugl…
Har tilføjet words with friends på FB og wordfeud på ipad. brugernavn, birtheras
[QUOTE=TrekkieGrrrl;782264]GAH jeg må ha’ mig en smartphone… jeg føler mig udenfor
Godt jeg kan spille Scrabble og Words With Friends på Facebook… det smager da lidt af fugl…[/QUOTE]
Jamen søde Lisbeth du kan spille det fra pc osse, det gør jeg, det downloades her http://www.wordfeudforpc.com/ koster 13,50, min Nokia 1800 kan ringe og sms’ så min datter fandt linken så hun kunne få mulighed for at tæve mig osse
[/QUOTE]
Cool nok Annie