[QUOTE=Ann K;806214]Okay… så sender jeg dig en invitation… så er du da foråbentlig igang… du kan så stadig prøve at inviterre mig - enten spiller vi så bare to spil samtidig eller også annullerer vi det ene
Edit; Invitation sendt… du er oprettet som galath - eller også er der en anden som er man kan i hvert fald finde en spiller med det nick ;)[/QUOTE]
Jeps, det var mig
Nu kan det stadig også være mig, der ikke har gjort det rigtigt. Jeg kunne af en eller anden årsag ikke rigtig gennemskue systemet, fordi jeg ikke kunne se spillet. Og så havde Eva jo svaret - det havde jeg bare ikke opdaget :høhø:
Men nu tror jeg nok, jeg har forstået de generelle principper
Som en af de sidste i verden sikkert, er jeg nu også blevet hooked på Wordfeud, så hvis resten af verden ikke er blevet trætte af det endnu spiller jeg gerne (omend langsomt ) under navnet Horusac
Og så vil jeg lige slå et slag for at I kontakter Jan . især hvis I har aften/ natarbejde og tid til at spille… han mangler nogen at lege med Brugernavn Sifhund…
På hverdage får I svar ml kl 13 og 4… fredag og lørdag nat frem til kl ca 8 om morgenen…
Så er jeg også hoppet på,WordFeud bølgen. Jeg spiller vist allerede med en del af jer:ok: Hvis andre vil spille med mig, hedder jeg dkkorat (hvad ellers:?)
Det skal dog siges at jeg ikke er den mest aktive spiller. Spiller kun på tabletten, og den ligger ved sengen - ergo er det kun inden sengetid.
Til gengæld er jeg nem at banke.