pløre2 vb.
svine til med pløre e.l.;
regne kraftigt; flyde stærkt;
Jeg fandt på et godt ord med Z den anden dag: Zloty. Jeg var RET glad for at den blev accepteret
Ja det bemærkede jeg jo
Det er lykkedes mig at få stavet til Xylofon og Zenit…
Hos en anden jeg spiller med, og som jeg er sikker på ikke vil snyde, accepterede den dog ordet DORG - hva’ det??? ingen af os ved det…
[QUOTE=Ann K;805730]Ja det bemærkede jeg jo
Det er lykkedes mig at få stavet til Xylofon og Zenit…
Hos en anden jeg spiller med, og som jeg er sikker på ikke vil snyde, accepterede den dog ordet DORG - hva’ det??? ingen af os ved det…[/QUOTE]
Google er din ven
dorg substantiv <en; -en, -e, -ene>
Betydning
fiskeredskab bestående af line med synk og madding
Synonymer
dørg
Kollokationer
fiske med dorg
Tak Mette
Ordet var fremkommet da man sad med de sidste bogstaver og bare skulle have dem brugt til Noget…
Men så blev vi da så kloge.
Jeg kan skrive JYRAK
For noget tid siden, tog jeg mig selv i at skrive BARF … og blev virkelig irriteret over at det ikke talte.
Ja, jeg har også mange i den stil… Vi er vist lidt for kattepræget
Åh ja BARF har jeg osse været ved at skrive mange gange.
Jeg synes det er fjollet at den accepterer CD men ikke VHS…
BYB virker heller ikke :høhø:
Er det ikke møntenheden i Polen?
Jeg kan ikke finde ud af at komme i gang med det her spil :mad:
Til gengæld vil den ikke acceptere Onyx! Det er trods alt navnet på en ganske almindelig kendt halvædelsten…
[QUOTE=galath;806201]Er det ikke møntenheden i Polen? Jepper
Jeg kan ikke finde ud af at komme i gang med det her spil :mad:[/QUOTE]
Hvad kan du ikke finde ud af?
Download app’en… og så? Kan huske at det var en smule bøvlet…
[QUOTE=Ann K;806203]Hvad kan du ikke finde ud af?
Download app’en… og så? Kan huske at det var en smule bøvlet…[/QUOTE]
Jeg har app’en, men hvordan finder jeg folk? Man skal vel vide, hvad de hedder derinde, eller hvordan? Jeg mener, at jeg har fundet både Eife og ViviFletcher (fordi de skrev, de ikke gider snydeapp’en, og det gør jeg heller ikke :)), men har ikke rigtig fået noget ud af at invitere. Det KAN selvfølgelig være, fordi de ikke har tid eller lyst, og det skal de ikke høre et ondt ord for Men jeg kender ikke flere navne, jeg kan prøve med
Og så længe jeg ikke har nogen at spille med, kan jeg ikke engang finde ud af, hvordan spillet ser ud.
Prøv mig Ingrid: Sifsaf… jeg er vågen nu og skal nok reagere… eller skriv dit brugernavn her, så skal jeg nok invitere til et spil
Okay, det vil jeg prøve. Men jeg skal faktisk lige til at køre på arbejde. Så hvis du stadig er vågen til den tid, prøver jeg i stedet i eftermiddag :cool2:
Men ellers må folk jo gerne invitere mig. Det havde jeg skam slet ikke tænkt på Det ser ud til, at jeg har oprettet mig som galath. Så må vi se, om det virker. Jeg kan dog ikke spille før i eftermiddag. Kan ikke multitaske, når jeg er på arbejde :høhø:
Okay… så sender jeg dig en invitation… så er du da foråbentlig igang… du kan så stadig prøve at inviterre mig - enten spiller vi så bare to spil samtidig eller også annullerer vi det ene
Edit; Invitation sendt… du er oprettet som galath - eller også er der en anden som er man kan i hvert fald finde en spiller med det nick
Man ser først invitationerne, når man åbner spillet, så hvis de ikke har haft spillet åbnet, har de ikke haft mulighed for at acceptere
Ingrid - Jeg accepterede din invitation igår aftes
Efter det antal dage der gælder fik jeg retur, at du havde givet op
Prøver lige at sende dig en ny invitation
Men ellers finder man folks brugernavne i en tråd som denne