Wordfeud

Fine forslag - der bla kræver at man selv er i besiddelse af vokaler. :slight_smile:

Hvad betyder en blank brik?

[QUOTE=Ann K;765362]Fine forslag - der bla kræver at man selv er i besiddelse af vokaler. :slight_smile:

Hvad betyder en blank brik?[/QUOTE]

Blank brik er en joker - når du sætter den, får du hele alfabetet og så vælger du selv, hvad den skal være. Så du har mindst en vokal :wink:

Ok takker. Spiller med en anden hvor jeg har tre blanke og to Cer og et Z Det er ikke helt let :slight_smile:

Hvis du har 3 blanke, så burde det være noooooget lettere :slight_smile: (fez, zar, zoo - cis, cm, cl, cd, så var der lidt hjælp til dig ;-))

Nemlig. De blanke hjalp gevaldigt… Det ser ud til at jeg vinder :wink:

Jeg hedder PivC :wink: Og tager gerne imod tæsk :wink:

Husk at man altid har 72 timer til at foretage sit træk, så et spil kan såmænd vare længe.

Jeg er også blevet afhængig af denne tidsrøver…

Jeg har tilføjet alle i denne tråd (med undtagelse af Rikke og mis, som jeg ikke kunne finde) -Så har i modtaget en invitation far QaiserCats, så er det mig…

Glæder mig til at spille med jer alle:-)

Tula88 hedder jeg :slight_smile:

Hmm… lidt idiotisk reggel… Har lige tabt til Malle - fordi vi begge nu kun sad med et bogstav og ikke kunne komme videre… Skal lige sige, at vi var helt enige om at vi ikke kunne spille videre og at jeg er ret ligeglad med at tabe som sådan :slight_smile:
Men… hvis man taber på det grundlag, hvorfor så overhovedet føre point?

[QUOTE=Ann K;765586]Hmm… lidt idiotisk reggel… Har lige tabt til Malle - fordi vi begge nu kun sad med et bogstav og ikke kunne komme videre… Skal lige sige, at vi var helt enige om at vi ikke kunne spille videre og at jeg er ret ligeglad med at tabe som sådan :slight_smile:
Men… hvis man taber på det grundlag, hvorfor så overhovedet føre point?[/QUOTE]

Ja det virkede helt underligt når du nu havde flest point. Men det var også trist og side med de bogstaver du B og Z og jeg B, det bliver der ikke mange ord ud af hehe, men der var næsten heller ikke plads til flere :slight_smile:

Nemlig… vi var vist lidt gode :thumbup:

Jeg får høvl :høhø:

[QUOTE=Ann K;765586]Hmm… lidt idiotisk reggel… Har lige tabt til Malle - fordi vi begge nu kun sad med et bogstav og ikke kunne komme videre… Skal lige sige, at vi var helt enige om at vi ikke kunne spille videre og at jeg er ret ligeglad med at tabe som sådan :slight_smile:
Men… hvis man taber på det grundlag, hvorfor så overhovedet føre point?[/QUOTE]

Man taber ikke, medmindre man har trykket resign eller har færrest point. Sidder man tilsidst med en eller få brikker og kan ikke bruge dem, så trykker man pass. Når der er trykket pass 3 gange i alt, så afsluttes spillet. De brikker man ikke har brugt bliver trukket fra ens samlede pointtal, og den med flest point herefter har vundet.

Jeg er også godt igang med at spille :wink:
Det er sgi da sjovt :slight_smile:
Jeg hedder Gisemili
Jeg har ikke kunnet finde Rikke og Mis & Kristina BB :frowning:

Ok… det anede jeg ikke! Så jeg trykkede resign… men havde da haft pass et par gange inden da…

[QUOTE=Sussie;765582]Jeg er også blevet afhængig af denne tidsrøver…

Jeg har tilføjet alle i denne tråd (med undtagelse af Rikke og mis, som jeg ikke kunne finde) -Så har i modtaget en invitation far QaiserCats, så er det mig…

Glæder mig til at spille med jer alle:-)[/QUOTE]
Jeg har accepteret dig :wink:
Det er dig der skal starte spillet op :slight_smile:

Det er dumt at trykke resign :wink: Det svarer til at give op. Hvis du trykker pass, modtageren trykker pass, og du igen trykker pass, så er spillet slut. Dvs. det skal være 3 passes i træk.

Har lige tilføjet jer (med undtagelse af dem jeg ikke kunne finde og dem jeg måske har overset i tråden)

Mit navn er heeager … så hvis I har fået sådan en venne request er det fra mig :slight_smile:

Har ikke prøvet spillet endnu, men hørt godt om det :slight_smile: så glæder mig til at komme igang

Jamen, det gjorde vi vist også… og ja,det der resign havde jeg luret nok betød at man opgav spillet :slight_smile:
Nå men hva’… det er jo bare et spil… og Malle og jeg er igang med et nyt allerede :smiley: