Hm, jeg må have revanche! Tænk at få tæsk af både dig og Flemming - svidende nederlag!
Men jeg må sige, at du gav kamp til stregen!
Ja, jeg prøvede, men du er jo alt for skrap
Og en lille smule heldig! Men hvis du synes, jeg er skrap, så prøv lige Camischa! :surrender1:
Hende har jeg til gengæld banket. Så ja, det er også lidt med held
jeg kan stadigvæk ikke få lov at add jer andre… Hver gang jeg prøver at finde jer, så sker der intet når jeg har skrevet jeres navn Altså. hvad gør jeg forkert… ??
[QUOTE=Temple Bar;766967]Tak Stine Det kan jeg nemlig heller ikke…
Ligegyldigt hvor jeg placerer mine brikker, får jeg at vide, at det er forkert :([/QUOTE]
Hvis det er for at starte spillet så skal en brik ligge på stjernen.
Hvad hedder du derinde?
Jeg fik hende også til sidst
Ja du gjorde sgu - og nu skal jeg have revanche!
Men uanset om man får tæsk eller ej, det er supersjovt og man får rørt de små grå
Jeg kan så især godt lide at spille på random board, og der kan man VIRKELIG få tæsk når modstanderen lige hiver 140 point hjem i et hug …! (og forhåbentlig giver man også nogle seriøse tæsk ind imellem)
Og jeg får seriøse bank af Pil lige nu… men hvad skal man stilel op, når man ikke har eller får andet end konsonanter
Hvis det er helt galt, kan man bytte nogle bogstaver - men man plejer nu altid at kunne komme af med dem 1 ad gangen … jeg har gang i et spil hvor jeg nu, i 4. runde i træk, ikke har andet end konsonanter … suk
Sådan foregår mit spil med Pil… håbløst
Er der andre, der har katte, som gør at jeg taber min telefon fra hånden, fordi de hellere vil nusses end jeg spiller wordfeud =)
Uhhhh ha… Jeg er HELT ny - as of yesterday evening!! Hold kæft hvor jeg syntes det er svært. Og hvor FÅR jeg bare latterlige bogstaver… HVEM kan bruge et x og et z til noget?? For JEG kan ikke
Kan godt mærke jeg ikke er vant til at bruge de små grå, for jeg er virkelig en idiot til det her… Men hvor ER det dog vanedannende - hihi…
Jeg har også et par katte, der allerede nu syntes jeg skal lægge lortet fra mig og give dem 100% opmærksomhed istedet for. GODT man har spillet åbent i 72 timer…
Uhhhh ha… Jeg er HELT ny - as of yesterday evening!! Hold kæft hvor jeg syntes det er svært. Og hvor FÅR jeg bare latterlige bogstaver… HVEM kan bruge et x og et z til noget?? For JEG kan ikke
Kan godt mærke jeg ikke er vant til at bruge de små grå, for jeg er virkelig en idiot til det her… Men hvor ER det dog vanedannende - hihi…
Jeg har også et par katte, der allerede nu syntes jeg skal lægge lortet fra mig og give dem 100% opmærksomhed istedet for. GODT man har spillet åbent i 72 timer…
Lidt i samme boldgade… så er jeg åben for modstandere i Words With Friends på Facebook. Samme prtincip, det kræver bare ikke en af disse smarte telefoner
Er der nogen, som vil kendes ved nicket PC12?
DarcDK er mig, hvis i skulle få lyst til at tilføje mig.
[QUOTE=Marianne;767186]Uhhhh ha… Jeg er HELT ny - as of yesterday evening!! Hold kæft hvor jeg syntes det er svært. Og hvor FÅR jeg bare latterlige bogstaver… HVEM kan bruge et x og et z til noget?? For JEG kan ikke
Jeg har også et par katte, der allerede nu syntes jeg skal lægge lortet fra mig og give dem 100% opmærksomhed istedet for. GODT man har spillet åbent i 72 timer… :)[/QUOTE]
Zulu, BZ, Lax, Sex, Lex… Der er lidt at gå efter