[QUOTE=Quivive;767081]Hvis det er for at starte spillet så skal en brik ligge på stjernen.
Hvad hedder du derinde?[/QUOTE]
Ja, jeg fuskede og endte med at lade min modstander starte i stedet for at lure systemet på den måde.
Jeg hedder templebarana og er sikkert stadig nem at slå
Zulu, BZ, Lax, Sex, Lex… Der er lidt at gå efter
Den ville ikke acceptere sex i hvert fald - de andre tænkte jeg ikke lige på… Som sagt LIDT svært at få gang i de små grå:tihi:
Det plejer den nu godt at ville - jeg har i hvert fald skrevet det masser af gange
HAHAHAHA - jeg ER bare ikke optimal til det spil måske… Men den godkender altså underlige ord nogle gange - og vil ikke godkende ganske almindelige ord… Det er ikke helt let
Darc
8. Januar 2012, 13:45
125
nu har jeg inviteret alle dem jeg kunne finde her fra tråden… nogen af jer, fornemmer jeg, at jeg måske har inviteret 2 gange… Sorry
Lad legen begynde!!!
Darc
8. Januar 2012, 13:47
126
Det forstår jeg ikke… min fantasi rækker ikk til meget mere end (ordet) sex… så det er altid det jeg får skrevet og der godkender den gladeligt
[QUOTE=skoglund;766998]Skulle også lige prøve,man bliver lynhurtigt fanget af det.
Superhyggeligt spil.
Jeg hedder hystade,så kom bare an,hvis I tør
Tine[/QUOTE]
Tak for invitationen:)
Til jer andre: inviter mig bare … Hvis i tør:muhaha:
Blabl
8. Januar 2012, 14:08
128
Jeg hedder blabloo
Jeg har ikke spillet i et stykke tid, men kunne da være jeg kunne blive fanget igen.
Hov forresten, har da glemt at skrive mit nick! Hvis I skal have én på listen, der er MØGHAMRENDE let at slå, så hedder jeg kattegal:tihi:
Blabl
8. Januar 2012, 14:57
130
Øv, jeg må ikke spille. Den bliver ved med at sige der er en fejl. Har ellers ikke haft problemer med det før.
Der er også fejl her! Det kommer igen, den kan bare ikke lige finde serverem:)
Nu virker det vist igen:)
Blabl
8. Januar 2012, 17:19
134
Rikke og Mis er ikke sjov at spille med. Hun fik lige 114 point for Cigar :klapper:
Jeg tror det var mere held end forstand:høhø:
Neeej - det er ikke fair! Nu sidder vi andre her og kæmper for at finde på et ord fx “hej” og får hvad?? 7 point eller noget… Og så får andre 140??? Hahaha… Simone, vi er da nogenlunde seje begge to Eller ikke så seje - eller hvordan det nu er
Blabl
8. Januar 2012, 17:53
137
:klapper: Lige præcis. Og ja, vi er lige lidt seje
Jeg hedder haiseb og er også helt ny i spillet har kun prøvet det 3-4 gange.
Så virker serveren ikke igen !
danpia
8. Januar 2012, 18:55
140
Det er noget ustabilt i dag … Jeg har haft diverse udfald i eftermiddag, nu er den helt gal.
En af fejlene jeg fik smed noget kode med sig (dump), kunne tyde på de har lagt ny sw på server …