Wordfeud

[QUOTE=Quivive;767081]Hvis det er for at starte spillet så skal en brik ligge på stjernen.

Hvad hedder du derinde?[/QUOTE]

Ja, jeg fuskede og endte med at lade min modstander starte i stedet for at lure systemet på den måde.

Jeg hedder templebarana og er sikkert stadig nem at slå :wink:

Den ville ikke acceptere sex i hvert fald - de andre tænkte jeg ikke lige på… Som sagt LIDT svært at få gang i de små grå:tihi:

Det plejer den nu godt at ville - jeg har i hvert fald skrevet det masser af gange :slight_smile:

HAHAHAHA - jeg ER bare ikke optimal til det spil måske… Men den godkender altså underlige ord nogle gange - og vil ikke godkende ganske almindelige ord… Det er ikke helt let :slight_smile:

nu har jeg inviteret alle dem jeg kunne finde her fra tråden… nogen af jer, fornemmer jeg, at jeg måske har inviteret 2 gange… Sorry :wink:

Lad legen begynde!!! :smiley:

Det forstår jeg ikke… min fantasi rækker ikk til meget mere end (ordet) sex… så det er altid det jeg får skrevet :wink: og der godkender den gladeligt

[QUOTE=skoglund;766998]Skulle også lige prøve,man bliver lynhurtigt fanget af det.
Superhyggeligt spil.
Jeg hedder hystade,så kom bare an,hvis I tør :wink:

Tine[/QUOTE]

Tak for invitationen:)

Til jer andre: inviter mig bare … Hvis i tør:muhaha:

Jeg hedder blabloo :slight_smile:

Jeg har ikke spillet i et stykke tid, men kunne da være jeg kunne blive fanget igen.

Hov forresten, har da glemt at skrive mit nick! Hvis I skal have én på listen, der er MØGHAMRENDE let at slå, så hedder jeg kattegal:tihi:

Øv, jeg må ikke spille. Den bliver ved med at sige der er en fejl. Har ellers ikke haft problemer med det før. :frowning:

Der er også fejl her! Det kommer igen, den kan bare ikke lige finde serverem:)

Super! Tak, Rikke :slight_smile:

Nu virker det vist igen:)

Rikke og Mis er ikke sjov at spille med. Hun fik lige 114 point for Cigar :besvimer: :klapper:

Jeg tror det var mere held end forstand:høhø:

Neeej - det er ikke fair! Nu sidder vi andre her og kæmper for at finde på et ord fx “hej” og får hvad?? 7 point eller noget… Og så får andre 140??? Hahaha… Simone, vi er da nogenlunde seje begge to :wink: Eller ikke så seje - eller hvordan det nu er :slight_smile:

:klapper: Lige præcis. Og ja, vi er lige lidt seje :smiley:

Jeg hedder haiseb og er også helt ny i spillet har kun prøvet det 3-4 gange.

Så virker serveren ikke igen !

Det er noget ustabilt i dag … Jeg har haft diverse udfald i eftermiddag, nu er den helt gal.

En af fejlene jeg fik smed noget kode med sig (dump), kunne tyde på de har lagt ny sw på server …