World show 2019

Så er der åbent for tilmeldig til WS 19 vi glæder os til en forlænget weekend og har allerede tilmeldt 2

https://ww2019.catshow.eu/?fbclid=IwAR2Wb0MDlV-PbjzeUdcyhwStbVLQiOxBdtBMZImc2fUjMjyFm61gEDYYP2U

3 Synes om

Jeg regner med at tilmelde Mingus og Lillefisen :smiley: Dog vil jeg ikke gå steward i år - den står på hygge!

1 Synes om

Jeg skal sansynligvis have Blua, Guliver og Skye med. De er alle 3 kvalificeret :smiley::+1:

1 Synes om

Jeg får stadig lidt kvalme når jeg tænker på det i Holland, det var mange penge at fyre af på så lidt… Men tyskerne må vel kunne gøre det bedre, det plejer de. Jeg aner ikke hvad jeg skal have med, hvis jeg iøvrigt kan få ludobrikkerne stillet op det! Men det er i hvert fald på to do listen indtil videre :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Det kan jo i hvert ikke blive værre :wink: det var jo “the worst show”

2 Synes om

Ja, det var træls for nu at bruge et godt jysk ord… Jeg regner med at være sygemeldt til den tid, det skal jeg også have styr på - jeg bliver klogere på mandag. Og så prøver jeg at lave en plan derefter. Man må vist godt nok ikke forlade landet mens man er sygemeldt, men jeg satser på der er undtagelse hvis man sidder på sin mås og bliver transporteret frem og tilbage til FIFe-land…

3 Synes om

Jeg skal lige have set efter, om jeg kan få Ralf kvalificeret - for så tager jeg begge katte med :slight_smile:
Ellers så tager jeg af sted uden katte, for der er lidt “blåt” tysk netværk, som skal plejes lidt :smiley:

1 Synes om

Jeg har kun Brian der kan komme med, men han får lammetæv så bliver hjemme og spenderer pengene på en JYRAK udstilling i stedet for :slight_smile:

2 Synes om

Ååh, jeg ville gerne med. Men hvad skal man medbringe… Beka er nok eneste kandidat mulig… Hun fik jo et BIS i januar :gruble: McCoy og Ben er selvfølgelig (hhv. SC+SP+DVM og IP mellem dem) men ingen af de to skal med…

holland var virkeligt noget lort og godt nok har vi ikke prøvet så mange WS, men helt ærligt, så tro jeg kun det kan blive bedre :slight_smile: vi kan da ikke undvære vores formand til WS :slight_smile:

Ahhhrg ham mit røde vræleøre aka Alexander er jo kval. så måske han skulle en tur til Tyskland. Men så skal han godt nok til at finde sin vinterfrakke for fertiltynd og i mankini er der squtte meget at prale med…

Men mon ikke det bliver det.

2 Synes om

Vi blev enige om at hoppe over i år, da vi tænker vi nok skal få brugt de penge til brylluppet (og festen) næste sommer…

Vi har ellers hele 3 curls der er kvalificeret til WS. :scream:

2 Synes om