World Show 2019

Absolut!

Jeg havde også håbet på at kunne se med… Jeg skal godt nok jobbe til kl 13, men jeg kan stadig nå at se min kategori, hvis altså teknikken tillader det :slight_smile:

Tysk kaos når det er bedst …


Fredags-dyrlægetjek lød som en god ide!
Den fejlede ikke noget som ide …
Men i praksis har de ikke formået at udføre den gode idé :s:

De sjanghajede 6 dyrlæger, tre udeblev, tre dukkede op, en forsvandt og efter en rum tid (time) blev en mere blev skaffet …
I morgen skal det ANGIVELIGT være 15 dyrlæger bestilt, men gad vide hvor mange der faktisk dukker op!

Tysk kaos i fuld udfoldelse … i morgen bliver helt sikkert en … ehm … oplevelse!
Nå ja … vi tager det som en oplevelse!

6 Synes om

håber for jer at det er det eneste der fejler - billedet sender mindelser som Holland for et par år siden… :yikes:

1 Synes om

Eneste positive forskel - vi stod inde i varmen :slight_smile:

Vi kom igennem og har nu ro på i morgen, når vi kommer ind :slight_smile:

3 Synes om

vi bor 10 km fra showhallen, det tog 3 timer ialt for at komme gennem dyrlægetjekken, det skal sige den sidste ½ time gik hurtigst, da der jo var kommet en 3 dyrlæge til,
Da vi gik var der kun 1/3 af køen tilbage i forhold til da vi startede og dem der ankom da vi gik, kunne nøjes med 20 min i køen.

Indrømmer vi er glad for at være på den anden side og ikke skal stå ude og vente i morgen, nu håber jeg en god nats søvn vil give ro til ryggen.

3 Synes om

Når jeg forsøger at se livestreamingen, får jeg kun det samme billede. Fungerer det hos jer andre?

Der er også samme billede af scenen her. Jeg håber godt nok at de har kameraer i hallen og hos dommerne og snart skifter til dem.
Opsætningen fungerede fint til åbning af showet. Indtil at der blev afspillet Memories fra Cats og FB genkendte musikken og fjernede lyden pga copyright. Så de 2 dansere kunne ses men ikke høres. :see_no_evil:

2 Synes om

Nogen med noget sladder om nom?

Der ligger en fin liste på Jyrak info

nominerede katte:

Jeanette og Knud Erik KBS GIP SC KorZhik’s Agatha Christie, DSM

Christina Busch BUR Calia Cat’s Lucas

Pernille D. Larsen SOM SP Catika’s Mingus,DSM

Kira Marseen PEB IC IP Manhunter’s Dreams Take Time

Inger Waldhauer og Anne-Marie Michaelsen ABY GIC Feles Sublims Bellis

Marianne Roth ABY Wimmerhale SA Python Of Tacovilla

Mette Keldberg Andersen MCO SP Ushoosinu Chitychity Bangbang

Mette Usbeck MCO NW SP Sivkjær’s Cuba Libre JW, DSM, DVM og MCO Champion Dom Sapfiroff

Anette Søndergaard NFO SW SC S*Pax Julius JW DVM DSM

Charlotte Jønnsson NFO SP Shadowpaw’s Bastet

6 Synes om

Så stolt af Mingusmanden :heart_eyes:

13 Synes om

Tak :slight_smile:

Jeg får altid notifikationer ved nye ting i den gruppe, men åbenbart ikke den :gruble:

It was meant to be :flushed:

Flot liste :ok: :heart_eyes::flag:

Og derudover har jeg set på FB, at Kenneth Piral har to katte i kategori 1 nomineret :smiley:

7 Synes om

Det har været en fantastisk dag, nu vil vi gå til køjs :heart:

6 Synes om

Hvor finder man et katalog?

På catshow.eu :slight_smile:

1 Synes om

Tak. :slight_smile: