World Show 2019

vi har pt tilmeldt 3 katte til WS, men er blevet gjort opmærksom på at udstillingen ligger på den anden side af hvor den grønne zone starter, vores camper er fra 2002 og kan derfor ikke få den grønne miljø mærke. og ved at vi nok ikke er de eneste der har problemet.

sidder og skriver med show arrangør og de fatter åbenbart ikke problemet og sender link til hvor vi kan overnatte :ahhhhhhh: området lige over for showhallen, hvor vi må køre, ser ud til at være industri og kolonihaver.

Stædighed giver pote, efter en dag med skriverier og flere mails, har jeg nu modtaget oplysninger om at zonegrænserne er ændret og fået tilsendt et nyt kort. vi kan nu køre direkte til showhallen unde at komme ind i den grønne zone :yatta::yatta::yatta:

8 Synes om

nu må jeg undres igen, har overført betalingen for 3 katte 180€ på en og samme overførsel, men der er tilsyneladende kun betalt for to, har sendt dem en mail, så er spændt på hvornår den sidste kommer til at stå som betalt.

Så er vi på vej sydover

Hvem af jer andre kommer

Pernille og jeg kører først i morgen - natten mellem torsdag og fredag.

2 Synes om

Så lige at der er 83 danske katte tilmeldt og af dem er de 60 fra Jyrak - det er lidt vildt.

God tur til jer alle og må I alle have de smukkeste katte med hjem :slight_smile:

2 Synes om

Takker, ja det er vildt
Hvor har du set det

Dethar din formand delt på FB - jeg har jo clearet at alle er medlem og kattene kvalificerede :wink:
Jeg håber I får en forrygende udstilling - vi må desværre melde forfald denne gang, af årsager der ikke har noget med kat at gøre.
VH
Susanne

5 Synes om

Har ikke lige været helt så meget online mens vi kørte, har brugt tiden på at hækle, mens der er dagslys. og ja som du jo allerede har opdaget, har jeg fundet det :slight_smile:

Mange tak. Vi kommer til at savne jer :cry:

1 Synes om

Ifølge et opslag på FB kan det være der kommer resultater her http://catshow.eu/

Men det må tiden vise :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kan ikke finde noget om at det bliver livestreamet… Kan i?

Nogen der kan finde en liste over deltagende katte eller ligger inde med en liste over danske katte der deltager? :grin:

Live stream: Der findes simpelthen ikke et eneste valid link, der tyder på at der er noget denne gang :frowning: Der plejer at være et italiensk firma, der tilbyder sin hjælp så arrangøren kan nøjes med at koncentrere sig om at lave udstilling, men hvis der er noget iår, så har de i hvert fald skjult det godt :confused:
Danske katte: Ja, jeg har hele listen (fordi jeg som klubformand har skullet identificere JK medlemmerne og bekræfte medlemsskab og kattenes kvalifikation), men jeg er faktisk ikke sikker på jeg sådan må offentliggøre den…
VH
Susanne

Ej det mener de da ikke. At der ikke skal streames. Der findes heller ikke en fb begivenhed som er oprettet af arrangørerne, eller en YouTube kanal man kan abonnere på…
På deres hjemmeside står der at man kan se resultater d. 27. Men hvordan skal man så vide hvem der bliver nomineret d. 26 så man kan være spændte og ængstelige på folks vegne!?

Lad være med at offentliggøre noget så. Det skal du ikke risikere at komme i klemme over. Jeg er da bare ærgerlig over at jeg har søgt og fået fri for at kunne se katte hele weekenden uden at det kommer til at ske. Jeg har siddet trofast og heppet bag skærmen i både 2016, 2017 og 2018.:pensive:

1 Synes om

En fb ven har denne tråd hvor Manuela er citeret i:

2 Synes om

Jeg fandt lige mailen fra dengang vi havde WS i Aalborg - firmaet der lavede streaming findes endnu, og har lavet streaming fra andre hunde- og katte udstillinger iår, men WS står IKKE på listen over kommende begivenheder :confused: Hvis der er noget, så ved jeg simpelthen ikke hvordan man finder det…
VH
Susanne

Poste linket på egen profil… Så er man D sikker på ikke at få ret mange til at kigge med :woman_facepalming:

1 Synes om

Håber at hun har ment gruppen for begivenheden

1 Synes om

Man skal vist ind på hendes profil for at se livestreamet.

Det er helt ærligt ikke særlig professionelt af dem :frowning: Men jeg satser da på, hendes profil så er offentlig i det mindste :smiley:

Jeg er ikke ven med hende. Så det satser jeg også på. Jeg testede om jeg kunne chromecaste hendes tidligere livestream på mit tv. Og det kunne jeg godt uden at skulle have Facebook åben på samme side hele tiden. Så det er da lovende.

1 Synes om