WORLD SHOW - links, nyheder og resultater

Jeg håber der er stemning for det :slight_smile:
Jeg synes vi skal prøve at samle nyheder og resultater for alle de danske katte vi ved er til World Show i denne weekend.

Jeg har fundet et link til den live streaming som kommer : FIFe World Cat Show 2016 - stream men jeg vil også være glad, hvis nogen får et link til kataloget. Håber det bliver offentliggjort.

Ellers så krydser jeg eller fingre for de skønne danskejede abyer, som jeg ved er dernede.:kryds::kryds::kryds: og håber på et godt show, som vi herhjemme forhåbentlig også kan følge lidt med i.

2 katte fra os er afsted sammen med deres tjekkiske ejer: CH. DK JeaTri´s Happy Dappy KBL a 22 Fertil han og DK KorZhik´s Katie KBL fs 24 Killing

jeg skal ihvertfald følge det så meget som jeg kan,

Æv jeg kan ikke rigtig få noget fra streamingen. og selvom de på hjemmesiden har lovet at katalog vil komme online efter åbningen kan jeg ikke se det nogen steder.
De skriver samme sted at kataloget undervejs vil blive opdateret med resultater, så jeg håber de får det til at virker.
For mig er det ikke kun et spørgsmål om nomineringer.
Jer er så nysgerrig efter at vide hvordan f.eks. vildtfarvede aby killinger klarer sig indbyrdes, da jeg ved der nok er en del, og minimum to danske.

Edit: så er der billeder :slight_smile: Flot hal - ingen lyd endnu.

Det nærmest man kommer katalog er her, der er også dommerfordelinger,

http://results.ww2016.catshow.eu/

indrømmer jeg er lidt forbavet over hvor få kastrater der er med, der er to Kurileans der er unde konkurence til NOM, som jeg lige ser det pt

Her er nogle af de danske katte mit øje har fanget på listen, tænkte om vi kunne hjælpe hinanden med at lave en komplet liste

  1. NADIKAT`S YADA
  2. CH DK JEATRI´S HAPPY DAPPY
  3. DK KORZHIK´S KATIE
  4. DK HINDKJÆR’S ODIN
  5. DK HINDKJÆR’S OLAV
  6. DK HINDKJÆR’S OLUFA
  7. GIC DK HINDKJÆR’S IDA
  8. SC DK*HINDKJÆR’S GAIA JW
  9. GIC DK HINDKJÆR’S LARISSA
  10. GIP SC DK HINDKJÆR’S FREJ JW DVM DSM
  11. IC DK*BETONICA’S CHIVAS
  12. SP DK.HINDKJÆR’S GORDIAS
  13. DK MALEVITCH HOT IN THE CITY

Aby/Som
Dansk ejede og opdrættet:
Faby-Cats Philline Aby n - ferti hun
Wimmerhales Luna Aby p - Fertil hun
Faby-Cats Reign Aby n - killing
Catika’s Mingus Som n - Kastrat han

Dansk ejede:
GIC JW Shadeaby Double O Seven of Taco Villa - Aby n - Fertil
Hottie Aus Abusir Aby n - Killing
Purpur Aus Abusir Aby p - Ungdyr

Dansk opdrættede:
Catika’s Cashmere Mist Som n - Fertil hun
Saltvig’s Ming Aby a - Fertil han
Mandela af Khartoum Aby n - fertil han

Har du link til kataloget Jeanette ?
Jeg fik sendt billeder af de sider som dækkede Aby/Som

Edit - jeg skal bare læse højere oppe i tråden :slight_smile:

http://results.ww2016.catshow.eu/index.php?nom=11

Her skulle selve kataloget var med alle oplysninger :slight_smile:

Nr to i kataloget er da en dansk exo

Og nr 8 er en Lene balles exo

Nr 161 og 183 er katte fra søkjær tror jeg ( men også dansk)

Er I søde at skrive katalog nummer på kattene, så er de langt nemmere at finde på listen :slight_smile:

  1. CH DK JEATRI´S HAPPY DAPPY
  2. DK KORZHIK´S KATIE

Fra Knerks og mit opdræt, men ejes af Daniela i Tjekkiet

Aby/Som
Dansk ejede og opdrættet:
1067 Faby-Cats Philline Aby n - ferti hun
1097 Wimmerhales Luna Aby p - Fertil hun
1080 Faby-Cats Reign Aby n - killing
1277 Catika’s Mingus Som n - Kastrat han

Dansk ejede:
1057 GIC JW Shadeaby Double O Seven of Taco Villa - Aby n - Fertil
1083 Hottie Aus Abusir Aby n - Killing
1099 Purpur Aus Abusir Aby p - Ungdyr

Dansk opdrættede:
1281 Catika’s Cashmere Mist Som n - Fertil hun
1086 Saltvig’s Ming Aby a - Fertil han
1060 Mandela af Khartoum Aby n - fertil han

Kat I
EXO
2. GIC DK NASADA’S TIRAMISU , EXO n ; Sex: 0,1 F Ejet af Inge Nord
4. IC ZIVAGO DEL FALCO D’ORO *I , EXO n ; Sex: 1,0 M Ejet af Bettina Wilhelmsen
8. UNIQUE ZOYA , EXO n ; Sex: 0,1 F Ejet af Lene Balle

SBI
161. DK SOKJAER’S LUDMILLA , SBI n ; Sex: 0,1 F Ejet af Nicole Trivino
183. GIC SOKJAER’S ESMARALDA , SBI c ; Sex: 0,1 F Opdrætte af Else Kjaer Sorensen DK

Kat. II
MCO
263. GIC SIVKJÆR’S MILKY WAY , MCO n 03 ; Sex: 0,1 F Ejet af Helle Sivkjær
265. IC DK*COONATION SOULWEEPER , MCO n 03 ; Sex: 1,0 M Opdærttet af Janne Krogh Svendsen DK
281. GIP SC THUNDERBALL’S TIGER LILLY DVM , MCO n 23 ; Sex: 0,1 F Ejet af Helle Sivkær
317. SIVKJÆR´S CUBA LIBRE , MCO n 03 22 ; Sex: 1,0 M Ejet at Mette usbeck
326. CLABACOON´S BE MY HERO , MCO n 03 22 ; Sex: 1,0 M Ejet at Mette usbeck
357. SC THORKJÆRS FLORENCE , MCO f 22 ; Sex: 0,1 F Ejet af Kjær Jespersen Torsten & Helle
376. SC THORKJÆRS FLEUR DVM , MCO f 02 21 62 ; Sex: 0,1 F Ejet af Kjær Jespersen Torsten & Helle
386. IP DK THORKJAER’S ISAK , MCO e 03 ; Sex: 1,0 M Ejet af Tina Frederiksen
390. CH SIVKJÆR’S KAMIKAZEE , MCO f 03 22 ; Sex: 0,1 F Ejet af Helle Sivkjær

NFO
526. DK DAN-QUEEN FINE , NFO n 09 ; Sex: 0,1 F Ejet af Dorthe Ellegaard
629. CH DK COLLETTO’S ANDREA BERG , NFO g 02 21 62 ; Sex: 0,1 F Ejet af Marija & Dennis J. Kulager Ipsen
655. DAN-QUEEN EJNAR , NFO ns 22 ; Sex: 1,0 M Opdrætte af Dorthe Ellegaard
672. DK*SAKEENA’S ASTON MARTIN JW , NFO ds 09 22 ; Sex: 1,0 M Opdrættet af Sakeena Elkington DK

SIB
701. GIC S*AMILIISIBIRI´S AURICA DARSHANOV , SIB ny 24 ; Sex: 0,1 F Ejet af Else Mattsson DK
706. DK AGRIPPINA´S FLEUR MIANG , SIB ny 23 ; Sex: 0,1 F Ejet af Else Mattsson DK

BEN
746. SC DK*BENGA ENDORA BENROMA DSM , BEN n 24 ; Sex: 0,1 F Opdrætte af Eva Hellerud DK

BML
785. IC DK ALL-SAINTS VINZENT , BML ns 11 31 ; Sex: 1,0 M Ejet af Annemette Jørgensen DK

BUR
957. NADIKAT`S YADA , BUR b ; Sex: 0,1 F Ejet af Anne-Grethe Skou DK
971. CALIA CAT’S AURA , BUR c ; Sex: 0,1 F Ejet af Christina Busch DK
985. ALBA REGIA BABOCA , BUR g ; Sex: 0,1 F Ejet af Christina Busch DK

OCI
1030. DK HINDKJÆR’S ODIN , OCI n 24 ; Sex: 1,0 M Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1031. DK HINDKJÆR’S OLAV , OCI n 24 ; Sex: 1,0 M Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1032. DK HINDKJÆR’S OLUFA , OCI n 24 ; Sex: 0,1 F Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1033. GIC DK HINDKJÆR’S IDA , OCI a 24 ; Sex: 0,1 F Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1035. SC DKHINDKJÆR’S GAIA JW , OCI b 24 ; Sex: 0,1 F Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1037. GIC DK HINDKJÆR’S LARISSA , OCI b 24 ; Sex: 0,1 F Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1039. GIP SC DK HINDKJÆR’S FREJ JW DVM DSM , OCI b 24 ; Sex: 1,0 M Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK
1040. IC DK
BETONICA’S CHIVAS , OCI b 24 ; Sex: 1,0 M Opdrættet af Gurli Pedersen DK
1045. SP DK.HINDKJÆR’S GORDIAS , OCI c 24 ; Sex: 1,0 M Ejet af Marianne & Lars Hindkjær DK

ABY
1057. GIC SHADEABY DOUBLEOSEVEN OF TACOVILLA JW , ABY n ; Sex: 1,0 M Ejet af Marianne Roth
1060. IC MANDELA AF KHARTOUM , ABY n ; Sex: 1,0 M Opdrættet af Bodil Clarin Floto DK
1067. FABY-CATS PHILINE , ABY n ; Sex: 0,1 F Ejet af Mette & Søren Fabricius DK
1080. FABY-CATS REIGN , ABY n ; Sex: 1,0 M Ejet af Mette & Gitte Fabricius & Barlach
1083. HOTTIE AUS ABUSIR , ABY n ; Sex: 0,1 F Ejet af Christoph & Pia Kappel & Slot
1086. CH SALTVIGS MING , ABY a ; Sex: 1,0 M Opdrættet af Joana Beck DK
1097. IC DK WIMMERHALES LUNA , ABY p ; Sex: 0,1 F Opdrættet af Margit Bøgeskov Thomsen DK
1099. PUR PUR AUS ABUSIR , ABY p ; Sex: 1,0 M Ejet af Pia Slot

OSH
1196. SC NW (N)MANHUNTER’S CHECK ME OUT JW DSM , OSH f 24 ; Sex: 0,1 F Opdrætte af Penille Pedersen

RUS
1225. DK MALEVITCH HOT IN THE CITY , RUS ; Sex: 0,1 F opdrættet af Maria Malevitch DK

SOM
1277. SP DK CATIKA’S MINGUS , SOM n ; Sex: 1,0 M Ejet af Pernille Dahlsgaard Larsen
1281. CH DK CATIKA`S CASHMERE MIST , SOM n ; Sex: 0,1 F Opdrætte af Tine Jensen

og jeg glemte jeanettes og knud
1009. CH DK JEATRI´S HAPPY DAPPY
1010. DK KORZHIK´S KATIE

men ellers var det dem jeg lige fandt på listen…

lidt vildt der kun er 1 europe med

Som forventet Blev HappyDappy ikke Nomineret, han er alt for ung, lidt over 1 år og Katie blev slået af en blå Britte der også vandt BIV

Min min søde veninde og samarbejdspartner fra Norge har fået NOM til begge hendes af eget opdræt :slight_smile: de har nr 1007 & 1008

  1. DK*SAKEENA’S ASTON MARTIN JW , NFO ds 09 22 ; Sex: 1,0 M Opdrættet af Sakeena Elkington DK

er nomineret af marteein tausen

resultater ses her

http://results.ww2016.catshow.eu/

et par af de danske er abs… blandt andet nadia kat og wimmerhales luna

Hej alle :slight_smile:

Her går alt godt. Mingus hygger og bliver beundret. Sebastian dommer er meget langsom og han er først gået i gang med kategori 4. Mingus har kun 1 konkurrent til nom, så kryds fingrene! Knus fra os!

[ATTACH=CONFIG]111683[/ATTACH]

vi krydser alt hvad vi kan