World show

[QUOTE=Wijelo;1209009]I øvrigt er jeg enig i at det var en superflot streamin på Youtube og jeg nød at se det flotte billeder og høre Eric Reijers kommentere.

Det var også en god måde at gøre det på med at beholde alle som have fået stemmer på scenen og give stemmerne en efter en. Det gav spænding og imo et godt sceneshow.:thumbup:[/QUOTE]

Den mand er absolut heller ikke uden humor :høhø:

Ihhhh burmeseren er i familie med min Oedipus :rock:

Hvem skal vi heppe på i de næste kategorier ?

Jeg ved der en en EXO fra Jørgen Billing, en NFO fra Toonscat og en danskejet amber NFO i fetil hun.

Er der flere danske ?

Ved det ikke er på vej på job :frowning:
Men altså den pokal :klapper: Kan vi ikke godt blive enige om at den glasfætter de fik sidste år var bare en anelse pænere :smiley:

Er det ikke muligt at se online lige nu?

Jo, det er KAT 1 der er på nu :slight_smile: Sort zotte bl.a :hjerte:
Her :slight_smile: FIFe World Show Prague 2014 Sunday afternoon - YouTube

kan jeg få linket igen?

Har lige linket ovenfor :slight_smile:

Tak
:relaxed:

Kæmpe tillykke til Claus med Anando! :flag: Som Mette skrev igår - han ER også bare dejlig!

[QUOTE=Wijelo;1209021]Hvem skal vi heppe på i de næste kategorier ?

Jeg ved der en en EXO fra Jørgen Billing, en NFO fra Toonscat og en danskejet amber NFO i fetil hun.

Er der flere danske ?[/QUOTE]

Ja Hyrdine Felis Jubatus.

Tillykke til Annika :thumbup: ham Master yoda er også lækker. :inlove:

Så blev Annika Billing’s Star Wars Master Yoda WW med 3 stemmer af 5! :flag:

[QUOTE=Wijelo;1209021]Hvem skal vi heppe på i de næste kategorier ?

Jeg ved der en en EXO fra Jørgen Billing, en NFO fra Toonscat og en danskejet amber NFO i fetil hun.

Er der flere danske ?[/QUOTE]

Der er 7 danske katte NOM af hvad jeg fik talt mig til, og de fleste er så i kat. II :slight_smile: Så vi kan nu heppe på

MCO hankastrat: Thomnille’s Samvis
SBI hankastrat: Raja’s Malte

Og så Annette’s amber NFO
NFO fertil hun: Cerin Amroth’s Silmaren
NFO fertil hun: Hyrdinde Felis Jubatus

NFO ungdyr: Tooncats Neko

Jeg krydser sååååååååååååååååååååååååååååå meget fingre for Shorty (Samvis) :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryd :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Lige nu er der 20. min. pause.

De er begyndt igen :smiley:

TAK for et skønt show :thumbup: som jeg til min store glæde og overraskelse kunne se gratis og i superkvalitet.

Skøn afslutning med flag masser af stemning og flot overdragelse til næste års værter. Jeg glæder mig til Malmø, hvor jeg helt sikkert vi være tilstede.:slight_smile:

Hvordan gik det Hyrdine?

Du kan se kat. II vinderne her
http://ww2014.catshow.eu/index.php?nom=2

Og kataloget her
http://ww2014.catshow.eu/

(Hun fik ingen stemmer som man kan se under votes)

[QUOTE=Wijelo;1209060]TAK for et skønt show :thumbup: som jeg til min store glæde og overraskelse kunne se gratis og i superkvalitet.

Skøn afslutning med flag masser af stemning og flot overdragelse til næste års værter. Jeg glæder mig til Malmø, hvor jeg helt sikkert vi være tilstede.:)[/QUOTE]

Ja, jeg var også meget positiv over kvalitet af både live streaming og lyden. Klart og lige igennem uden problemer. Og Eric snakker godt og tydeligt engelsk og er ret underholdende :høhø:

Der var da også en en dansk opdrættet kategori 4 kat der for 3 år i træk blev WW…

Scene show var simpelhen for fedt… Og jeg kommer aldrig til at glemme hvordan det var at stå med Claus og heppe da han fik sin WW… Den havde han ikke set komme… Jeg fik ham vist gjort helt nervøs ved tælle hvor mange gange de enkelte dommere vendte tilbage for at se den dejlige burmeser dreng… Men nøj jeg glæder mig til at prøve det igen, for det er en speciel fest stemning… Er vildt imponeret over at Italien fik 8 WW eller der omkring, det var jo 1/4