Ws 2022

Synes det ser ud til at gå ok på worldshow…

Jeg har luret at en Maine coon, en huskat og en abyssiner med danske ejere er blevet nomineret
Andre der ved om andre har fået noget nomineret. Jeg ved en udenlandsk orientalsk langhår også er nomineret og dem hepper jeg altid på pga deres race

4 Synes om

Jeg hepper ABY (tænk det kan komme så vidt) :flushed: :joy: Men det er fordi Anne-Marie og jeg tit er i direkte konkurrence og hun vinder tit, men ikke altid :smile::+1:t2:
Men er der en SIA der render med titlen, så vræler jeg nu ikke :sunglasses:

1 Synes om

Danmark har MCO (x2), NFO, ABY (x2), HUS, RUS, EXO og BUR nomineret :smiley: Har jeg glemt nogen, må I endelig sige til :slight_smile:

5 Synes om

Hvem har mere ABY NOM? :slight_smile:
edit. Fandt Pia Slot :wink:

Hvem er burmeseren?

Nina Sydow Ramm - hunkastrat

Jeg mente nu mere katten :smiley:

Aner det ikke :smiley:

Okay :smiley:

Må lige hører min veninde ad om det er Duchess :smiley:

Hun siger det ikke er Duchess

Christina busch har også en nom… men den er lille

Kira postede på FB en liste, med forbehold for at der kan mangle.

Mette og Anette Andersen - Huskat kort hun
Anette søndergaard -NFO a fertil han
Lotte Crone - MCO han kastrat
Tine Larsen - MCO hun kastrat
Nina Sydow Ramm - BUR n hun kastrat
Anne-Marie Michaelsen - ABY ungdyr
Maria Malevitch- RUS ungdyr
Christina Busch - BUR killing
Pia Slot - ABY n killing
Mette Usbeck - EXO f hun kastrat

3 Synes om

Det er Luna - også fra eget opdræt :slight_smile:

1 Synes om

Der er så mange fine katte og det er jo som udgangspunkt fedt at se på :slight_smile: Men når ejerne af en vinder bliver så glade, de næsten ikke kan være i sig selv, synes jeg bare det er endnu mere fedt :hjerte:

1 Synes om

De første 2 kategorier er overstået, huskat også. Så vidt jeg har kunnet se har der været 2 finske ww, 2 norske ww og 1-2 svenske ww… Så må det altså være vores tur i de sidste 2 kategorier. :grin::denmark:

(selvom jeg personligt også hepper helt vildt på den sorte langhårede orientaler. Hun er 7 år gammel og smuk!! Jeg bliver så glad på min races vegne. :heart::heart:)

7 Synes om

Men en sølle omgang for Danmark :roll_eyes: Ikke en eneste WW.
Til gengæld havde vi en del NOM og BIV og det er altså også vildt flot på WS. :clap:t2::clap:t2::clap:t2: Ja faktisk er et cert ret godt gået :blush::+1:t2:

5 Synes om

Jeg faldt også for den sorte langhårede Orientaler da jeg så scene showet.
Hun er da bare gudesmuk :heart: og med masser af udstråling. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om