Wuhu - snart weekend!

Okay, det er godt nok kun torsdag… Men alligevel!

Jeg glæder mig sådan til weekenden…
I morgen skal jeg til firmafest. Det plejer altid at være sjovt… Og Nephew kommer og underholder!! Det er jeg så ikke ked af:thumbup:
Det bliver vist lørdag morgen, inden jeg er hjemme igen…

Og lørdag er der Krudtværksfestival i Frederiksværk - vi håber på godt vejr og så skal jeg ellers snuse i alle kræmmerboderne (og måske pleje mine tømmermænd!)

Søndag skal jeg i haven, cykle en dejlig tur og ellers bare slappe af…

Hvad skal I?

Jeg skal til Mors og holde svigerfars fødselsdag! :thumbup:

Nephew, det lyder spændende:rock:

Min datter (den yngste af mine børn) fylder 25 her i weekenden så der står fødselsdag og gæster på weekendprogrammet

:flag::flag:

Jamen jeg har taget skyklapperne på, og ser eller hører ikke andet end mine egne tanker:

“På lørdag skal jeg hente min første racekat, min smukke og dejlige og kældne og søde og bløde og flotte og sjove DK Arjuna’s Fætter Lavben…!!!”

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg skal til 70 års fødselsdag hos min kærestes farmor i morgen :slight_smile:
Lørdag skal jeg ned på Siemens og se, hvor min kæreste arbejder, og så senere på aften skal vi til fødselsdag hos en af hans venner…

Søndag - kommer der nogle og skal kigge på killing :slight_smile:
Så I må gerne krydse fingre for, det er nogle søde mennesker, som bliver forelsket i en lille killing…:wehuu:

Med alle de vidunderlige ting vi skal i denne weekend, så kan den da kun bliver super!

Weekend plejer altid at være godt:rock:

Lørdag er en blandet dag.

Michael har fødselsdag, så det skal selvfølgelig fejres :slight_smile:
Vi tager på Bones om aftenen.

Men jeg skal jo også på arbejde.
Vi skal afhlde Bibliotekets dag - årets tema er kærlighed.
Så der er en masse arrangementer der skal afholdes.

Søndag er familiefødselsdsag - vores familier kommer til fødselsdag for at fejre Michael.
Vi skal have Pulled Pork med forskelligt tilbehør :slight_smile:

[quote=PiaR;443438]Lørdag er en blandet dag.

Michael har fødselsdag, så det skal selvfølgelig fejres :slight_smile:
Vi tager på Bones om aftenen.

Men jeg skal jo også på arbejde.
Vi skal afhlde Bibliotekets dag - årets tema er kærlighed.
Så der er en masse arrangementer der skal afholdes.

Søndag er familiefødselsdsag - vores familier kommer til fødselsdag for at fejre Michael.
Vi skal have Pulled Pork med forskelligt tilbehør :)[/quote]

Bones er godt :ok: Fik jeg også på min fødselsdag.

Dét er det nemlig :slight_smile:
Bare ikke deres spareribs.

Hmm, det bliver en blandet fornøjelse…

I morgen tidlig er der møde på arbejde, orientering om økonomi, så der får vi nok at vide, om der skal fyres folk, eller om de kan finde de penge, der skal spares, andetsteds :S

I morgen eftermiddag skal jeg til Vejle og hente en nøgle, og sidst på eftermiddagen skal vi se Wozniackis semifinalekamp.

Lørdag skal vi til skovkattekørekort i Vejle, og lørdag nat skal vi forhåbentlig se Wozniacki spille i finalen i US open.

Søndag skal vi bare slappe af.

[quote=PiaR;443442]Dét er det nemlig :slight_smile:
Bare ikke deres spareribs.[/quote]

Jeg spiser altid oksemørbrad, da jeg er meget kræsen! Men det bedste er at man kan spise gratis…:rock:

Jeg glæder mig bare helt vild meget til på tirsdag i stedet, der skal jeg klappe kattekillinger :yah:

Jeg er sikker på at min weekend bliver helt fantastisk :wehuu:
I morgen tager Karsten og jeg flyet til Arly, hvorefter vi fortsætter til byernes by - kærlighedens by - nemlig Paris :hjerte: :hjerte:

Vi fik en rejse i kobberbryllupsgave af min side af familien og det er så vores bryllupsrejse.

Lørdag skal vi slentre op og ned af Paris’ gader, søndag skal vi på marked og mandag i Bon Marché :yatta: (eller noget i den stil)

Jeg glæder mig som en vanvittig :yah: :wehuu: Vi skal rigtig have en kæreste weekend :wehu:

[quote=Annette O;443501]Jeg er sikker på at min weekend bliver helt fantastisk :wehuu:
I morgen tager Karsten og jeg flyet til Arly, hvorefter vi fortsætter til byernes by - kærlighedens by - nemlig Paris :hjerte: :hjerte:

Vi fik en rejse i kobberbryllupsgave af min side af familien og det er så vores bryllupsrejse.

Lørdag skal vi slentre op og ned af Paris’ gader, søndag skal vi på marked og mandag i Bon Marché :yatta: (eller noget i den stil)

Jeg glæder mig som en vanvittig :yah: :wehuu: Vi skal rigtig have en kæreste weekend :wehu:[/quote]

For at i ikke skal blive lost når i står i lufthavnen, så er det ORLY airport i skal til.

Jeg ønsker jer en rigtig god tur og forhåbentlig blive det drømmerejsen for jer. :slight_smile:

[quote=birtheras;443529]For at i ikke skal blive lost når i står i lufthavnen, så er det ORLY airport i skal til.

Jeg ønsker jer en rigtig god tur og forhåbentlig blive det drømmerejsen for jer. :)[/quote]

HE HE - ja jeg er jo helt rundforvirret. :tihi:

Ihh, det var en dejlig firmafest i går!

Vi havde super underholdning: Først en masse forskellige kunstnere: Eric Gadd, Alpha Beat, Brian Rice, Rasmus Seebach, Burhan G og Medina… Så lidt jazz-stemning med Caroline Henderson og til sidst Nephew…

Jeg kom hjem klokken 3 i nat, så er lidt bombet :rock:

[quote=Lone;444476]Ihh, det var en dejlig firmafest i går!
[/quote]

Var det i Bella Center?
Jeg undrede mig i hvert fald en hel del over den kø, der var til BC i aftes - kunne tyde på et stort firma, der skulle holde fest :slight_smile:

Min weekend så i RKs tegn …
Fredag bestyrelsesmøde
Lørdag dommerfordeling, men trods alt med lidt hygge og god mad
Søndag skal jeg instruere en af de andre i at lave katalog

Og så er den weekend gået.

Men allermest glæder jeg mig til på fredag - det er nemlig dagen, hvor Luna og jeg rejser :thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Vivi_Fletcher;444484]Var det i Bella Center?
Jeg undrede mig i hvert fald en hel del over den kø, der var til BC i aftes - kunne tyde på et stort firma, der skulle holde fest :slight_smile:

Min weekend så i RKs tegn …
Fredag bestyrelsesmøde
Lørdag dommerfordeling, men trods alt med lidt hygge og god mad
Søndag skal jeg instruere en af de andre i at lave katalog

Og så er den weekend gået.

Men allermest glæder jeg mig til på fredag - det er nemlig dagen, hvor Luna og jeg rejser :thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Yep - det var i Bella Center. Nok snart et af de eneste steder, vi alle kan være!!

Vi havde også bare en superhyggelig aften hos et vennepar vi har. God mad, nogle af de øl og den vin til overs fra deres bryllup sidste weekend, og så tour manager for drengenes vedkommende og puslespil for pigernes, og så fælles Guitar Hero senere på aftenen :smiley:
Og så slap af og rydde lidt op i dag, og så køre dem til lufthavnen på bryllupsrejse og så låne deres bil videre til Esbjerg for at besøge Caspers familie :slight_smile: