Jeg glæder mig sådan til weekenden…
I morgen skal jeg til firmafest. Det plejer altid at være sjovt… Og Nephew kommer og underholder!! Det er jeg så ikke ked af:thumbup:
Det bliver vist lørdag morgen, inden jeg er hjemme igen…
Og lørdag er der Krudtværksfestival i Frederiksværk - vi håber på godt vejr og så skal jeg ellers snuse i alle kræmmerboderne (og måske pleje mine tømmermænd!)
Søndag skal jeg i haven, cykle en dejlig tur og ellers bare slappe af…
Jeg skal til 70 års fødselsdag hos min kærestes farmor i morgen
Lørdag skal jeg ned på Siemens og se, hvor min kæreste arbejder, og så senere på aften skal vi til fødselsdag hos en af hans venner…
Søndag - kommer der nogle og skal kigge på killing
Så I må gerne krydse fingre for, det er nogle søde mennesker, som bliver forelsket i en lille killing…
I morgen tidlig er der møde på arbejde, orientering om økonomi, så der får vi nok at vide, om der skal fyres folk, eller om de kan finde de penge, der skal spares, andetsteds :S
I morgen eftermiddag skal jeg til Vejle og hente en nøgle, og sidst på eftermiddagen skal vi se Wozniackis semifinalekamp.
Lørdag skal vi til skovkattekørekort i Vejle, og lørdag nat skal vi forhåbentlig se Wozniacki spille i finalen i US open.
Jeg er sikker på at min weekend bliver helt fantastisk
I morgen tager Karsten og jeg flyet til Arly, hvorefter vi fortsætter til byernes by - kærlighedens by - nemlig Paris
Vi fik en rejse i kobberbryllupsgave af min side af familien og det er så vores bryllupsrejse.
Lørdag skal vi slentre op og ned af Paris’ gader, søndag skal vi på marked og mandag i Bon Marché (eller noget i den stil)
Jeg glæder mig som en vanvittig :yah: Vi skal rigtig have en kæreste weekend
[quote=Annette O;443501]Jeg er sikker på at min weekend bliver helt fantastisk
I morgen tager Karsten og jeg flyet til Arly, hvorefter vi fortsætter til byernes by - kærlighedens by - nemlig Paris
Vi fik en rejse i kobberbryllupsgave af min side af familien og det er så vores bryllupsrejse.
Lørdag skal vi slentre op og ned af Paris’ gader, søndag skal vi på marked og mandag i Bon Marché (eller noget i den stil)
Jeg glæder mig som en vanvittig :yah: Vi skal rigtig have en kæreste weekend [/quote]
For at i ikke skal blive lost når i står i lufthavnen, så er det ORLY airport i skal til.
Jeg ønsker jer en rigtig god tur og forhåbentlig blive det drømmerejsen for jer.
Vi havde super underholdning: Først en masse forskellige kunstnere: Eric Gadd, Alpha Beat, Brian Rice, Rasmus Seebach, Burhan G og Medina… Så lidt jazz-stemning med Caroline Henderson og til sidst Nephew…
[quote=Lone;444476]Ihh, det var en dejlig firmafest i går!
[/quote]
Var det i Bella Center?
Jeg undrede mig i hvert fald en hel del over den kø, der var til BC i aftes - kunne tyde på et stort firma, der skulle holde fest
Min weekend så i RKs tegn …
Fredag bestyrelsesmøde
Lørdag dommerfordeling, men trods alt med lidt hygge og god mad
Søndag skal jeg instruere en af de andre i at lave katalog
Og så er den weekend gået.
Men allermest glæder jeg mig til på fredag - det er nemlig dagen, hvor Luna og jeg rejser
[quote=Vivi_Fletcher;444484]Var det i Bella Center?
Jeg undrede mig i hvert fald en hel del over den kø, der var til BC i aftes - kunne tyde på et stort firma, der skulle holde fest
Min weekend så i RKs tegn …
Fredag bestyrelsesmøde
Lørdag dommerfordeling, men trods alt med lidt hygge og god mad
Søndag skal jeg instruere en af de andre i at lave katalog
Og så er den weekend gået.
Men allermest glæder jeg mig til på fredag - det er nemlig dagen, hvor Luna og jeg rejser [/quote]
Yep - det var i Bella Center. Nok snart et af de eneste steder, vi alle kan være!!
Vi havde også bare en superhyggelig aften hos et vennepar vi har. God mad, nogle af de øl og den vin til overs fra deres bryllup sidste weekend, og så tour manager for drengenes vedkommende og puslespil for pigernes, og så fælles Guitar Hero senere på aftenen
Og så slap af og rydde lidt op i dag, og så køre dem til lufthavnen på bryllupsrejse og så låne deres bil videre til Esbjerg for at besøge Caspers familie